Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24,791 záznamů.  začátekpředchozí24782 - 24791  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.60 vteřin. 

Soukromí při používání internetových služeb
Samec, Marek ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Hlaváč, Jindřich (oponent)
Práce se zabývá soukromím při používání internetových služeb. Cílem práce je zjistit povědomí uživatelů o tom, jak je přistupováno k jejich soukromí při používání internetových služeb. Podle zjištěných výsledků navrhnout postup, jak zlepšit toto povědomí, nebo doporučit postupy které umožní lepší kontrolu nad soukromím při používání internetových služeb. V teoretické části je rozebrán obecný i legislativní přístup k soukromí. Její součástí je analýza chování uživatelů a poskytovatelů internetových služeb. Předmětem této analýzy je mimo jiné použití cookies pro sledování uživatelů internetových služeb a možný dopad tohoto sledování na jejich soukromí. Praktickou částí je dotazníkově šetření, které slouží k samotnému zjištění úrovně povědomí uživatelů o tom, jak je přistupováno k jejich soukromí při používání internetových služeb a doporučení některých prostředků sloužících k ochraně soukromí

Možnosti stanovení základu daně z příjmů právnických osob při použití pravidel IFRS
Kubešová, Zuzana ; Molín, Jan (vedoucí práce) ; Mejzlík, Ladislav (oponent)
Diplomová práce navazuje na diskuzi o harmonizaci daně ze zisku. Konkrétně se zabývá možností stanovení základu daně z příjmů právnických osob v České republice z výsledku hospodaření vykázaného dle mezinárodních účetních standardů. V práci jsou popsány obecné rozdíly ovlivňující výši výsledku hospodaření při využití IFRS a při použití českých účetních pravidel. Následně je provedena analýza několika položek, jejichž rozdílný dopad na výsledek hospodaření při porovnání obou systémů je nejvýraznější. Cílem práce je navrhnout konkrétní úpravy zákona o daních z příjmů tak, aby při vycházení z výsledku hospodaření dle IFRS docházelo ke stejnému daňovému zatížení jako při používání národních pravidel.

Motivace jako nástroj řízení výkonnosti
Kubíčková, Klára ; Kříž, Josef (vedoucí práce) ; Hana, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce Motivace jako nástroj výkonnosti je analyzovat stávající motivační systém společnosti Ahold a případně na základě zjištěných nedostatků navrhnout a napomoci společnosti ke zvýšení výkonnosti zaměstnanců. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části je definován pojem vůdce a manažer, motivace, zdroje motivace, teorie motivace a výkonová motivace. Dále pozornost je věnována řízení a hodnocení pracovního výkonu. Na teoretickou část navazuje praktická část, která obsahuje charakteristiku společnosti, analýzu současného motivačního systému, kde na základě empirického výzkumu je zkoumána motivace a její dopad na spokojenost a výkonnost zaměstnanců. V závěru diplomové práce je uveden návrh doporučených změn, které by měly přispět k lepší výkonnosti a motivaci zaměstnanců.

Způsoby motivace zaměstnanců
Nguyen, Thi Hong Le ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou způsobů motivace zaměstnanců. Teoretická část je věnována pojmům motivace, stimulace, existujícím teoriím pracovní motivace a nástrojům motivace. Praktická část práce zkoumá s využitím techniky rozhovoru a písemného dotazování rozdílnost ve způsobu motivace zaměstnanců ve stáních a v soukromých podnicích. Cílem práce je tedy analyzovat motivační a stimulační prostředky, zhodnotit jejich dopad na motivaci, spokojenost, případně výkon zaměstnanců a navrhnout změny ve způsobech motivace a stimulace.

Marketingová strategie společností na trhu mobilních operátorů v ČR
Fedorková, Simona ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kotyza, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním marketingových strategií tří největších mobilních operátorů na českém trhu. Cílem této práce je zaprvé určit specifika a kritické faktory úspěchu marketingové strategie na trhu mobilních operátorů v ČR. Zadruhé porovnat společnosti Vodafone Czech Republic, a. s., T-Mobile Czech Republic, a. s. a Telefónica Czech Republic, a. s. na základě analýzy jejich současných marketingových strategií a dotazníkového šetření. A zatřetí navrhnout optimální marketingovou strategii pro současný trh mobilních operátorů. V teoretické části je vysvětlen pojem marketing, marketingové prostředí a jeho prvky. Dále je popsán proces marketingového řízení, různé typy marketingové situační analýzy a strategický marketing. Následně je charakterizován marketing služeb. Praktická část se zabývá srovnáním tří mobilních operátorů, zejména je srovnávána jejich produktová, cenová a komunikační strategie. Na základě vlastního výzkumu je srovnáváno vnímání brandu, dopad reklamních kampaní, loajalita a spokojenost zákazníků jednotlivých mobilních operátorů. Výsledkem srovnání je sestavení pořadí marketingových strategií. V závěru je navrhnuta optimální marketingová strategie na trhu mobilních operátorů v ČR.

Překážky vstupu přímých zahraničních investorů na japonský trh
Matoušková, Adéla ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Erbenová, Monika (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou nízkého stavu přímých zahraničních investic v Japonsku. Cílem je identifikovat hlavní příčiny tohoto jevu a následně navrhnout možná řešení. Překážky vstupu přímých zahraničních investorů jsou vymezeny podle metodiky organizace APEC a jejich identifikování v kontextu japonské ekonomiky vychází z průzkumů mezi manažery transnacionálních korporací prováděných japonskou vládní organizací JETRO. Dále jsou v práci diskutovány přímé zahraniční investice jakožto fenomén ve světové ekonomice, a to především jejich dopad na ekonomiku.

Problematika oběti trestného činu v kriminologii
Chvojková, Kateřina ; Gřivna, Tomáš (vedoucí práce) ; Novotný, Oto (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou oběti trestného činu v kriminologii. Zaměřila jsem se na popis všech podstatných aspektů toho, co se s obětí děje a čím vším musí projít. Dále jsem se pokusila nastínit některé problémy a nedostatky situace obětí a navrhnout možné způsoby jejich řešení. V první kapitole mé práce popisuji samotnou viktimologii neboli nauku o obětech. V dalších částech práce se postupně zaměřuji na pojem oběti, na viktimizaci, neboli proces způsobování újmy, zejména pak na sekundární viktimizaci, v jejímž vzniku spatřuji veliký problém. Dále řeším proces vyrovnávání se s prožitou újmou a dopad trestného činu na oběť. Také jsem do své práce zařadila samostatnou kapitolu týkající se dětí jako obětí trestných činů, protože považuji děti za nejzranitelnější skupinu obětí, která vykazuje mnohá specifika a vyžaduje tudíž i speciální přístup. Následující kapitoly jsou věnovány tématům spojeným s oběťmi trestných činů, a to viktimologickým výzkumům, pomoci obětem, prevenci kriminality a právům, která obětem přiznává stát či která by jim přiznávat měl. Za jeden z největších problémů v postavení obětí trestných činů totiž považuji fakt, že naše současná právní úprava nedostatečně reflektuje potřeby a zájmy obětí. To by se však mohlo brzy změnit díky připravovanému zákonu o obětech...

Interpersonální vliv v pracovním procesu
STANĚK, Jiří
Předmětem tématu Interpersonální vliv v pracovním procesu je vliv motivace a stimulace v konkrétní organizaci na pracovní výkon zaměstnanců. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů motivace a stimulace. Dále pak existujícím teoriím pracovní motivace, určením motivačních zdrojů a stimulačních prostředků v organizaci a utvářením motivačního programu. Praktická část práce zkoumá s využitím techniky rozhovoru a písemného dotazování motivaci zaměstnanců a stimulační prostředky užívané vedením konkrétní organizace. Analýza probíhá v organizaci ČEVAK a.s. Cílem práce je tedy porovnání zaměstnanců z hlediska jejich motivačních profilů a využívání vhodných stimulačních prostředků. Zhodnotit jejich dopad na motivaci a spokojenost zaměstnanců a navrhnout změny ve způsobech stimulace a následné stanovení vhodných doporučení pro danou organizaci.

Bezpečnostní rizika bezdrátových sítí
Vyskočil, Vladimír ; Raab, Jan (vedoucí práce) ; Peterka, Jiří (oponent)
Cílem práce je zhodnotit rizika možných útoků na bezdrátové sítě. Vypracovat jejich seznam a navrhnout adekvátní způsoby obrany proti nim. Součástí práce by měl být návod, který by pomohl k rychlému rozpoznání typu útoku na danou síť a zároveň by navrhoval metody, které by minimalizovaly dopad těchto útoků na uživatele. Práce také poukáže na nové technologie a postupy pomáhající v zabezpeení zařízení před některými druhy útoků. V neposlední řadě bude také rozvedeno téma o aktuálním stavu zabezpečení bezdrátových sítí v našich městech a možnostech, kterými se dají získat soukromá data uživatelů na těchto sítích.

Komunikace města Mladá Boleslav v letech 2009 - 2010
Masarčíková, Jana ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Předmětem této bakalářské práce na téma Komunikace města Mladá Boleslav v letech 2009 - 2010 je analýza komunikačních aktivit statutárního města Mladé Boleslavi a to jak ve vztahu k obyvatelům, tedy v rámci města, tak ve vztahu ke svému okolí, tedy jak se snaží přispět k rozvoji turistického ruchu. Cílem bylo zjistit, zda město využívá nějakou kompaktní marketingovou strategii, a pokud ano, nakolik je efektivní. Rovněž také objasnit problematiku spolupráce města a automobilky Škoda Auto a.s., která je významným faktorem ovlivňujícím běžný život místních, ale jenž má i nepopiratelný dopad na turismus v destinaci. Dále pak právě na základě analýzy současné situace, dosud používaných propagačních materiálů a využití jednotlivých komunikačních kanálů odhalit chyby a navrhnout doporučení pro možnou efektivnější budoucí komunikační strategii Mladé Boleslavi, jakožto destinace cestovního ruchu, a živého a přátelského místa k bydlení.