Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24,676 záznamů.  začátekpředchozí24674 - 24676  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.13 vteřin. 

Integration of marketing and sales departments in the company
Mészárosová, Karin ; Říha, David (vedoucí práce) ; Richter, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce se zaobírá tématem Integrace marketingového a obchodního oddělení v podniku. Jejími hlavními cíli je představit možnosti, jak propojit tyto dvě oddělení v společnosti a to, jaké výhody toto propojení může přinést. Teoretická část práce se věnuje definování a vymezení hlavních cílů v marketingu a obchodě a tomu, jaké jsou rozdíly a průniky mezi nimi. Praktická část zkoumá metodou kvalitativního výzkumu aktuální vztahy, spolupráci a jednotlivé cíle obou oddělení v pěti konkrétních společnostech. Výzkum byl dělaný prostřednictvím individuálních hloubkových rozhovorů s manažery obchodních a marketingových oddělení. Hlavním přínosem této práce je zjistit, jak tyto oddělení skutečně spolupracují a jestli by propojení těchto oddělení bylo přínosné pro zlepšení spolupráce mezi odděleními.

Regulace reklamy s dětmi a pro děti v kontextu současné právní a etické úpravy v ČR a EU
Pražáková, Tereza ; Benda, Josef (oponent) ; Winter, Filip (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Regulace reklamy s dětmi a pro děti v kontextu současné právní a etické úpravy v ČR a EU" se zabývá oblastí komerční komunikace určené dětskému recipientovi. V teoretické části jsou analyzovány současné legislativní a samoregulační mechanismy pro reklamu v rámci České republiky a Evropské unie, praktická část se prostřednictvím ukázek konkrétních reklam věnuje demonstraci dodržení či nedodržení těchto direktiv. Cílem práce je posoudit účinnost právní a etické regulace v ČR a nastínit interakci mezi výslednou podobou marketingové komunikace a zmíněnými mechanismy.

Frazémy a jejich funkce v textech různých funkčních stylů
PIXOVÁ, Žaneta
Práce se věnuje frazémům a jejich užití ve funkčních stylech. Skládá se ze dvou částí. První teoretická část se věnuje vysvětlení základních termínů, klasifikaci idiomů a mechanismů jejich vzniku. Teoretické poznatky jsou ilustrovány příklady daných frazémů. Druhá část obsahuje úvod do teorie funkčních stylů a kapitoly sledující užití frazémů v jednotlivých stylech. Tato převážně analytická část zkoumá nejméně deset textů každého funkčního stylu a sleduje frekvenci a nalezené aktualizace frazémů. Práce se snaží zjistit, jakou funkci frazémy zastávají v jednotlivých stylech. Obecně a na konkrétních příkladech jsou popsány jejich znaky. Tři vzorové texty každého stylu jsou připojeny v příloze. V závěru práce shrnuje možnosti a způsoby užití frazémů v jednotlivých funkčních stylech.