Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 250 záznamů.  začátekpředchozí216 - 225dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
3D kreslicí aplikace pomoci Kinectu
Bačik, Radoslav ; Polok, Lukáš (oponent) ; Szentandrási, István (vedoucí práce)
Práca informuje o procese vytvárania 3d kresliacej aplikácie s pomocou Kinectu. Nachádzajú sa tu príklady iných 3d modelovacích editorov, popisy rozhraní pre prácu s Kinectom a popis použitých technológií, pri programovaní. V závere, je zhodnotený prínos projektu a navrhnuté ďalšie možnosti rozšírenia
3D rozhraní pro mixážní pult
Kališ, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Šuška, Boris (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá spoluprácí Javy 3D, modelů vytvořených v 3D Studiu Max a přehráváním zvuku v 3D prostoru. V teoretickém úvodu popisuje Javu 3D a další použité knihovny. Součástí práce je vývoj ukázkové aplikace, která tuto spolupráci v prostředí jazyka Java demonstruje a také vyličuje její implementaci. V závěru práce jsou zhodnoceny výhody a nevýhody použitých programů a knihoven a vypsány možné budoucí rozšíření.
Modelovací plugin pro Blender
Černák, Michal ; Chudý, Peter (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá automatizovaným generováním modelů stromů v prostředí open-source 3D modelovacího a animačního nástroje Blender. Program byl vytvořen v rozhraní pro programování aplikací Blenderu v jazyce Python. Práce rozebírá nejběžnější techniky generování rostlin a stromů a postup, který byl použit v programu.
Klasifikace zubů na 3D polygonálním modelu čelisti
Hulík, Rostislav ; Španěl, Michal (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací řešení klasifikace zubů na polygonálním modelu otisku čelisti. Postupně v ní popisuji možnosti procházení a reprezentace polygonálního modelu v paměti počítače, detekci roviny prokládající křivku zubního oblouku a proložení plochy reprezentující přibližnou zubní rovinu. Dále se zabývám možností generování výškové mapy usnadňující zařazení jednotlivých zubů do širšího kontextu (zubního oblouku) a detekcí těchto zubů na úrovni výškové mapy. Současně nabízím možnosti segmentace trojrozměrného modelu tak, abych z něho byl schopen extrahovat hranice vymezující zuby. V závěru navrženého algoritmu spojuji tyto dva postupy ve výsledný způsob detekce a klasifikace jednotlivých zubů tak, že aplikace bude schopna automaticky rozpoznávat a zařazovat zuby ke korespondujícím jménům s minimálním zásahem uživatele. V druhé části tohoto dokumentu se nachází popis implementovaného řešení. Podle zadání navrhuji výše zmíněné postupy s důrazem na multiplatformní chování a maximální pohodlí uživatele.
Indexování objektů v 3D prostoru
Drbal, Miroslav ; Dvořák, Radim (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Diplomová práce vymezuje definici pojmu indexace a v úvodu se zabývá známými indexovacími algoritmy a strukturami pro indexování objektů v 3D prostoru. Je zde diskutován rozdíl mezi indexováním statických - nepohyblivých a pohybujících se objektů. Praktická část diplomové práce je zaměřena na návrh a implementaci indexovacího algoritmu pro open source aplikaci MaNGOS s ohledem na generičnost návrhu a efektivitu výsledné implementace, zejména pak na efektivitu prostorových vyhledávacích dotazů pro vyhledání objektů daných vlastností v zadané oblasti. V závěru práce prezentuji a diskutuji dosažené výsledky.
Knihovna pro generování realistických modelů stromů
Pafčo, Tomáš ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout algoritmy pro procedurální generování realistických třírozměrných modelů stromů a implementovat je formou knihovny. Tato knihovna využívá jako vstup množinu 92 převážně číselných parametrů a umožňuje export vygenerovaného modelu stromu do souboru formátu OBJ nebo 3DS.  Jde o objektovou knihovnu napsanou v jazyce C++ a určenou primárně pro platformu MS Windows. Navržené algoritmy jsou schopné, v závislosti hodnotách příslušných parametrů, generovat konkrétní biologické druhy listnatých tak i jehličnatých stromů.
3D Autoškola
Řeháček, Prokop ; Rydlo, Karol (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Hlavním tématem práce je vytvoření simulátoru pro výukové účely, který je schopen simulovat dopravní situace a kontrolovat správné dodržování dopravních předpisů. V práci je představen moderní herní engine Unity 3D a vývoj simulátoru v jazyce C# pro tento engine. Tvorba herního simulátoru a hry obecně je složena z mnoha disciplín, a proto se tato práce zabývá i tématy, jakými je tvorba 3D modelů, práce se zvuky, návrh modelu virtuálního města a jiné.
Detekce zubů na 3D počítačovém polygonálním modelu čelisti
Hulík, Rostislav ; Španěl, Michal (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací algoritmů pro detekci zubů na 3D polygonálním modelu čelisti. Postupně zde popisuji možné způsoby detekce tvarů na počítačovém modelu, včetně jejich využití na konkrétním 3D modelu čelisti. Dále zde probírám problematiku filtrace takto získaných segmentů, aby byly spolehlivě odděleny regiony zubního oblouku a zbytku čelisti. Všechny tyto poznatky poté použiji pro tvorbu cílové aplikace. Zde je možnost výběru ze dvou uživatelských nabídek, jedné jako jednoduchého uživatelského prostředí, kde demonstruji možné použití v praxi, druhé pak testovací, která umožňuje demonstraci použitých filtrů a jejich vliv na detekci. Program je psaný v jazyce C++ ve vývojovém prostředí MS Visual Studio 2005 a přeložen pod jeho interním kompilátorem. Testován byl pod OS MS Windows XP a MS Windows Vista.  
Pomník hasičů
Krhánek, Adam ; Sobotka, Jiří (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Figurální socha a 3d realtimová vizualizace.
Využití programu 3ds Max v silnoproudé elektrotechnice
Loško, Petr ; Kuchyňková, Hana (oponent) ; Huzlík, Rostislav (vedoucí práce)
V mé práci jsem se rozhodl nastínit základní vlastnosti a postupy tvorby vizualizace v programu 3ds Max. Má práce by měla nalézt odpověď na otázku, zde je 3ds Max vhodný pro modelování, vizualizaci a animaci v silnoproudé elektrotechnice. Po teoretrické části by měla následovat část praktická, kde budou postupy aplikovány při tvorbě modelu Vírové turníny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 250 záznamů.   začátekpředchozí216 - 225dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.