Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vizualizace a generování realistických modelů stromů
Pafčo, Tomáš ; Herout, Adam (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa týka generovania realistických modelov stromov a ich následnej vizualizácie v reálnom čase. Navrhnutá metóda generovania ponúka široké spektrum nastaviteľných parametrov, vďaka čomu umožňuje vytvárať konkrétne druhy listnatých aj ihličnatých stromov s pomerne vyso-kou mierou vierohodnosti. Zároveň umožňuje do určitej miery nastaviť úroveň detailov a zložitosť geometrie stromu, čím je možné ovplyvniť výpočtovú náročnosť vykresľovania a počet snímkov za sekundu pri zobrazovaní modelu. Pri vizualizácii stromov bola využitá voľne dostupná sada knižníc Open Scene Graph. Zároveň bola v jazyku C++ vytvorená demonštračná aplikácia, ktorá umožňuje detailné prezeranie niekoľkých druhov stromov. Aplikácia je spustiteľná v prostredí Microsoft Win-dows XP.
Vizualizace a generování realistických modelů stromů
Pafčo, Tomáš ; Herout, Adam (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa týka generovania realistických modelov stromov a ich následnej vizualizácie v reálnom čase. Navrhnutá metóda generovania ponúka široké spektrum nastaviteľných parametrov, vďaka čomu umožňuje vytvárať konkrétne druhy listnatých aj ihličnatých stromov s pomerne vyso-kou mierou vierohodnosti. Zároveň umožňuje do určitej miery nastaviť úroveň detailov a zložitosť geometrie stromu, čím je možné ovplyvniť výpočtovú náročnosť vykresľovania a počet snímkov za sekundu pri zobrazovaní modelu. Pri vizualizácii stromov bola využitá voľne dostupná sada knižníc Open Scene Graph. Zároveň bola v jazyku C++ vytvorená demonštračná aplikácia, ktorá umožňuje detailné prezeranie niekoľkých druhov stromov. Aplikácia je spustiteľná v prostredí Microsoft Win-dows XP.
Knihovna pro generování realistických modelů stromů
Pafčo, Tomáš ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout algoritmy pro procedurální generování realistických třírozměrných modelů stromů a implementovat je formou knihovny. Tato knihovna využívá jako vstup množinu 92 převážně číselných parametrů a umožňuje export vygenerovaného modelu stromu do souboru formátu OBJ nebo 3DS.  Jde o objektovou knihovnu napsanou v jazyce C++ a určenou primárně pro platformu MS Windows. Navržené algoritmy jsou schopné, v závislosti hodnotách příslušných parametrů, generovat konkrétní biologické druhy listnatých tak i jehličnatých stromů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.