Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Rozvrhování úkolů v dobrovolnické organizaci
Žofák, Norbert ; Trunda, Otakar (vedoucí práce) ; Barták, Roman (oponent)
Předmětem této práce je analýza a implementace nástroje, který bude podporovat rozvrhování práce pro jednotlivé pracovníky na každý den v rámci každoroční týdenní dobrovolnické brigády. Rozvrhování probíhá poloautomaticky na základě nejrůznějších kritérií. Uživatelé nástroje vidí vždy aktuální stav výpočtu a mohou jej v průběhu ovlivňovat. Součástí práce je analýza výběru algoritmů použitých k rozvrhování a jejich následné srovnání na reálných datech. Nástroj bude zároveň evidovat všechny potřebné údaje o pracovnících, dostupných pracích, oblastech a autech. Důraz je dále kladen na jednoduchost a intuitivnost ovládání a zadávání dat.
Analýza uživatelských rozhraní
Říha, Roman ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Zavoral, Filip (oponent)
Grafická uživatelská rozhraní (GUI) jsou v dnešní době všudypřítomná a mnoho programů komunikuje s uživatelem pouze pomocí tohoto prostředku. GUI se v různých programech se od sebe často liší, jinak se chovají a jinak jsou vytvářena. Pokud by měli uživatelé k dispozici nástroj, kterým by bylo možné získat strojově čitelné informace o struktuře těchto rozhraní a pozicích jejich jednotlivých komponent, bylo by možné automatizovat obsluhu těchto aplikací, či implementovat nástroje, které by zpřístupnily tyto aplikace pro jedince se zrakovým postižením. V této práci se podařilo implementovat velmi flexibilní nástroj, jenž umožňuje provádět analýzu různými metodami, dovoluje tyto metody kombinovat a také poskytuje možnost dodatečně implementovat nové metody analýzy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Tvorba uživatelského rozhraní mobilního ovladače pro interaktivní obrazovky
Nová, Jana ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Daněk, Lukáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvoření responsivní frontendové části mobilního ovladače pro aplikace na interaktivních obrazovkách s využitím moderních frontendových technologií. V teoretických kapitolách je čtenář seznámen se základními principy přístupnosti a použitelnosti včetně představení testovacích nástrojů, kterými lze tyto principy kontrolovat. Dílčím cílem práce je vytvoření stručného průvodce moderními frontendovými nástroji a technologiemi jako jsou například frontendové frameworky, CSS preprocesory či nástroje pro automatizaci úloh na frontendu. V praktické části jsou také tyto popsané nástroje a technologie využity pro tvorbu mobilního ovladače.
Code Characterization for Automated User Interface Generation
Kadlec, Jaroslav ; Slavík,, Pavel (oponent) ; Sochor, Jiří (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
This work presents novel approach to automation of user interface creation. A taxonomy based on data characterization was adopted and new taxonomy for code characterization is proposed. Taxonomy points most important aspects of data and code so that it can be used in a process of automated user interface creation. The taxonomy is platform independent and can be stored as a metadata in the application file or in a separate external file. A process of automated user interface creation based on the taxonomy is proposed and individual parts of the process are described in more detail. Presented taxonomy and process of user interface generation are demonstrated on examples.
Webové aplikace na platformě Node.js
Červený, Pavel ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem webové aplikace na platformě Node.js za použití dalších nástrojů a technologií, využívaných pro vývoj podobných aplikací. Hlavním cílem je vytvoření prototypu vzdělávací aplikace, pomocí které se uživatelé budou moci naučit základním dovednostem programovacího jazyka Javascript. V textu jsou postupně popsány technologie pro vytvoření aplikace, teorie provádění zdrojového kódu ve webové aplikaci, návrh aplikace, její implementace a testování.
Rozhraní počítače využívající polohu hlavy uživatele
Chmiel, Filip ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá metodou pro detekci polohy hlavy a jejího natočení s použitím technologií počítačového vidění. Metoda využívá algoritmů AdaBoost pro počáteční nalezení obličeje, a dále optického toku pro jeho následné sledování. Získané výsledky detekce je nutno vhodně interpretovat, respektive stabilizovat výstup. Tato metoda je vhodná pro využití při tvorbě inovativních uživatelských rozhraní.
Prezentační systém galerie
Travěnec, Jiří ; Ševcovic, Jiří (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o tvorbě uživatelského rozhraní dotykové aplikace pro návštěvnické centrum. Zaměřuje se na vytvoření celistvého uživatelského rozhraní aplikace, které bude intuitivní, a navigace, která bude přehledná pro uživatele každého věku. Součásti této práce je teoretický úvod do problematiky dotykových aplikací, výčet existujících řešení vycházejících z multimediálních aplikací a encyklopedií. Dále je popsán návrh aplikace a její implementace včetně popisu použitých vývojových nástrojů. Celé téma pak uzavírá nástin zlepšení a odlišných realizací, které bude možné realizovat v budoucnu.
Distribuovaný systém pro řízení a vizualizaci průmyslového procesu
Klvaňa, Martin ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje vývoj systému vizualizace a řízení výrobního procesu pro firmu vyrábějící křemíkové desky. Hlavním přínosem systému je zvýšení ergonomie práce operátorů výrobní linky pomocí navrženého uživatelského rozhraní. Proto jsou v práci i probrány zásady správného návrhu uživatelského rozhraní. Aplikace se snaží využít všech výhod nově navrženého uživatelského rozhraní ModernUI, které je zde použito. Práce popisuje návrh architektury spolu s implementací, hodnotí zpětnou vazbu od operátorů firmy a shrnuje nasazování aplikace a její budoucí rozšiřování.
Webový portál pro sledování činností a cílů projektů
Maliňák, Václav ; Szőke, Igor (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Předmětem této práce je navrhnout a vytvořit systému na správu projektů a cílů s efektivním uživatelským rozhraním využívajícím moderní postup v dosahování cílů. K osvojení si dovedností vedoucích k lepšímu řízení činností na projektech je využito gamifikačních prvků. Ty slouží k podpoře uživatelů systém používat a motivují je ke správnému plnění definovaných projektů a cílů. Teoretické znalosti řízení projektů a stanovování cílu slouží jako podklad k návrhu celého systému a vytvoření vhodného gamifikačního enginu. Jako podcíl této práce je k systému vytvořena webová aplikace, využívající implementované prvky a sloužící k ověření stanovených hypotéz. Formulace těchto hypotéz a jejich ověření je důležitou součástí této práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.