Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Certifikace shody podle ČSN EN ISO 9001:2001
Poláčková, Kateřina ; Koška, Petr (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje základní informace o technické normě ČSN EN ISO 9001:2001. Popisuje základní požadavky na činnosti, které mají zabezpečit funkčnost a efektivnost systému managementu jakosti a tím docílit spokojenosti zákazníků. Poskytuje informace o konkrétních požadavcích na dokumentaci společnosti.
Lze dosahovat kvality bez ohledu na životní prostředí?
Stoy, Tomáš ; Musil, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato práce je pojednáním o vztahu kvality a životního prostředí a jejich vzájemném ovlivňování. V první části je popsána jakost jako taková a jsou přiblíženy principy jejího dosahování. Je zde podrobněji rozebrán systém managementu jakosti. Druhá část je zaměřena na ekologii, přičemž důraz je kladen na výrobu a zohledňování životního prostředí, při snaze dosáhnout kvality produktu.
Implementace systému managementu kvality podle normy ISO 9001:2015
Čížková, Martina ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Gieslová, Eva (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je ukázat proces přeměny systému managementu jakosti podle normy ISO 9001: 2008 na systém managementu jakosti dle nové normy ISO 9001: 2015 v podmínkách společnosti Sipral a.s. Diplomová práce analyzuje současný stav ve společnosti s ohledem na požadavky normy a doporučuje změny nezbytné pro zavedení systému jakosti dle normy ISO 9001: 2015. První část práce přibližuje oblast managementu jakosti v teoretické rovině. Jsou vysvětleny hlavní přístupy k managementu jakosti, stěžejní pojmy i krátká historie. Podrobněji je rozebrána samotná norma ISO 9001: 2015 a to především ve vztahu k její předcházející verzi z roku 2008. Zaměřuji se zejména na změny, které současná norma přináší, a které je nezbytné implementovat do chodu společnosti. Druhá část práce je věnována představení společnosti Sipral a.s., analýze současného stavu společnosti, návrhům na změny a realizaci změn, které s sebou nese zavádění nové normy. Pozornost je věnována především oblastem podléhajícím zásadním změnám, jedná se především o organizační strukturu firmy, procesní model, práci s rizikem a kontext organizace. Tyto oblasti jsou rozebrány jak z pohledu stávající normy, tak z pohledu nové normy a je popsána jejich změna dle normy ISO 9001: 2015, na jejíž realizaci jsem se ve společnosti podílela.
Analysis of compliance with the requirements of ISO 9001 in the logistics company
Dvorská, Terézia ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Maciak, Michal (oponent)
V posledních desetiletích se zvyšuje tlak na firmy působící v různých sférách podnikání, aby zvyšovaly svou konkurenční výhodu, zaměřili se na trvalé zlepšování a udržení loajality zákazníka. Jedním z nástrojů, jak tento žádaný stav dosáhnout, je implementace systému managementu jakosti dle normy ISO 9001. Zavádění systému managementu jakosti ve firmě, dává jí zákazníkům jasný signál o záměru firmy neustále se zlepšovat ve vztahu k jejich požadavkům, trvalému zlepšování a transparentnímu jednání. Právě pro tyto důvody se diplomová práce se zabývá analýzou plnění požadavků normy ISO 9001 v konkrétní logistické firmě. Cílem práce je detailní analýza současného stavu ve firmě se zaměřením na tvorbu praktických rad a doporučení, které mají za cíl poskytnout shodu požadavků normy ISO 9001 s podmínkami ve firmě. Práce je koncipována jako praktická příručka, jejíž plnění doporučení má vést k úspěšnému zavedení systému managementu jakosti a také k certifikací podle uvedené normy.
Využití Balanced ScoreCard k měření výkonnosti procesů agentury CzechTrade
Achrerová, Gabriela Bc. ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Houda, Marek (oponent)
Teoretická část: měření výkonnosti procesů v systémech managementu jakosti dle ISO 9001:2000 Aplikační část: charakteristika agentury, procesy agentury, stávající metodika Balanced ScoreCard, návrh nové metodiky Balanced ScoreCard v návaznosti na novou strategii
Vliv technických norem a technických měření na kvalitu výroby
BEUTL, David
Úvodní teoretická část bakalářské práce definuje základní pojmy kontroly jakosti podle norem. Dále je popsána metodika měření kvality. V práci jsou analyzovány normy jakosti ČSN EN ISO. V praktické části práce je analyzován systém řízení kvality v provozních podmínkách společnosti BENTEX. Další část práce zahrnuje analýzu sledovaných parametrů výrobku a návrh na optimalizaci systému řízení kvality. Závěr práce tvoří návrhy a doporučení v oblasti metrologie.
Zavádění metodiky ISO 9001 v malých IT firmách a její vliv na činnost firmy
Mošnička, Radek ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Pecha, Tomáš (oponent)
Tématem této diplomové práce je zavádění metodiky ISO 9001 v malých IT firmách a její vliv na činnost firmy. Tato práce je vhodným informačním materiálem pro malé firmy z oblasti informačních technologií, které uvažují nebo se již rozhodly zavést systém managementu jakosti. Hlavním cílem práce je návrh a doporučení postupu zavedení systému managementu jakosti, zaměřující se právě na malé firmy, které podnikají v oblasti informačních technologií. Dalším úkolem bylo zjistit, jaké přínosy plynou těmto firmám ze zavedení metodiky ISO 9001, jaké jsou její výhody, nevýhody, náklady na její zavedení, časté problémy a další podobné charakteristiky. Informace byly zjišťovány pomocí dotazníkového průzkumu a interview ve vybraných firmách. Tato zjištění mohou mít význam pro budoucí rozhodování v podobných firmách.
Systémy řízení kvality
VANĚČKOVÁ, Blanka
V diplomové práci se zaměřuji na vymezení pojmu řízení kvality a nastínění jeho významu pro podnikové řízení. Cílem práce je popsat význam systému řízení kvality pro podnikové řízení a navrhnout možný systém hodnocení úrovně jeho zavádění. V literárním přehledu pojednávám o charakteristice vybrané organizace (zaměření, historický vývoj, zaměstnanci, velikost). Vlastní práce zahrnuje význam řízení kvality pro podnikové řízení, zhodnocení úrovně zavádění řízení kvality ve vybrané společnosti, návrh možných zlepšení řízení z pohledu zásad řízení kvality.
Využití Balanced ScoreCard k měření výkonnosti procesů agentury CzechTrade
Achrerová, Gabriela ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Štrasburgerová, Antónia (oponent)
Teoretická část: měření výkonnosti procesů v systémech managementu jakosti dle ISO 9001:2000 Aplikační část: charakteristika agentury, procesy agentury, stávající metodika Balanced ScoreCard, návrh nové metodiky Balanced ScoreCard v návaznosti na novou strategii
Zkušenosti se zavedením a uplatňováním požadavků na systém managementu jakosti dle ISO 9001 ve vybrané firmě.
Jiránek, Milič ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Šindelář, Petr (oponent)
Seznámení s problematikou systému managementu jakosti. Historie a pojetí jakosti, důvody zájmu o jakost, přístupy k zabezpečování jakosti, přístupy k zabezpečování jakosti ve smyslu norem řady ISO 9000, Mezinárodní organizace pro normalizaci ISO, vývoj systému managementu jakosti podle souboru norem ISO 9000, struktura revidovaných norem, principy norem ISO 9000, procesní přístup, obecný obsah normy ISO 9001. Poskytnutí návodu, jak budovat QMS v organizaci. Popsání zkušeností se zavedením a uplatňováním požadavků na systém managementu kvality dle normy ISO 9001 v malé firmě podnikající v oboru zahradnictví. Posouzení přínosů i nevýhod spojených s implementací QMS do podnikové praxe.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.