Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh železničního mostu o jednom poli
Tomisová, Gabriela ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem práce je návrh mostní konstrukce převádějící jednokolejnou železniční trať přes vodoteč, cyklostezku a stezku pro chodce. Z vypracovaných variant je preferována konstrukce předpjatého parapetního mostu o jednom poli s dolní mostovkou. Konstrukce je navržena a posouzena na mezní stavy únosnosti a mezní stavy použitelnosti dle platných norem EN.
Studie dynamických účinků na mostní konstrukci od pohyblivého zatížení
Zavřelová, Michaela ; Martinásek, Josef (oponent) ; Vlk, Zbyněk (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je dynamická parametrická studie železničního mostu na dynamické účinky přejezdu vysokorychlostních vlakových souprav pomocí modelu zatěžovacího vlaku HSLM-A po železničním mostě. Výpočtový model je zpracován v softwarech RFEM 5.29.01 s modulem RF-MOVE a v prereleasové verzi RFEM 6 a RSTAB 9 jako 2D prutový v rovině XZ. Dále jsou vytvořeny statické zatěžovací stavy a modely zatížení LM 71 a HSLM-A. Model zatížení HSLM-A je zpracován pro universální vlaky A1-A10, jež každý přejede železniční most celkem 15 rychlostmi v rozmezí 120 km/hod – 400 km/hod. V rámci diplomové práce je provedena detailní parametrická studie závislosti maximálních deformací a zrychlení uzlu ve směru Z na rychlostech jednotlivých vlakových souprav. V parametrické studii je použita modální a časová analýza. Součástí diplomové práce je určení oblasti rezonance.
Železniční most s ocelovou nosnou konstrukcí
Šarmanová, Iveta ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování statického přepočtu nosné konstrukce stávajícího historického jednokolejného železničního mostu přes řeku Vltavu na trati Praha Modřany – Vrané nad Vltavou. Ocelový nýtovaný most převádí drážní komunikaci přes pět polí. Součástí diplomové práce je vypracování variantního návrhu nejdelšího pole s využitím obloukové konstrukce.
Stavební průzkum mostní konstrukce
Kněbort, David ; Žítt, Petr (oponent) ; Kocáb, Dalibor (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá stavebním průzkumem jednopolového železničního mostu přes silnici I/55H v ekm 137,608 (TÚ 2401). Teoretická část práce je rešerší platných norem a odborné literatury, se zaměřením na mostní prohlídku a vhodné diagnostické metody pro daný typ konstrukce. Praktická část se zaměřuje na mostní prohlídku, diagnostiku konstrukce a vyhodnocení jejích výsledků. Na základě výsledků ze stavebního průzkumu jsou navrženy vhodná opatření k nápravě vad a poruch konstrukce.
Statická analýza železničního mostu
Bureš, Vojtěch ; Martinásek, Josef (oponent) ; Vlk, Zbyněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá statickou analýzou železničního mostu. Pomocí softwaru AxisVM X6 jsem vytvořil 4 různé modely a porovnal je nejen mezi sebou, ale také s jednoduchými ručními výpočty. Dva modely jsou prutové, třetí je deskostěnový, čtvrtý je také deskostěnový ale s krajní římsou, která ztužuje celou konstrukci. Konstrukce jsou zatíženy ručně spočítaným zatížením dle normy.
Železniční most přes Váh mezi obcemi Nemšová a Trenčianska Teplá
Lezová, Lívia ; Horáček, Martin (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh nové ocelové konstrukce jednokolejného železničního mostu s dolní ortotropní mostovkou. Řešená mostní konstrukce je umístěna na trati č. 123 mezi obcemi Nemšová a Trenčianska Teplá v místě, kde trať kříží řeku Váh. Stávající most na trati má rozpětí 50 + 50 + 50 + 50 m. Zadání bylo zpracováno v pěti variantách ocelové mostní konstrukce s dolní ortotropní mostovkou. Každá varianta má jiný statický systém, jiný počet polí a jiný typ nosné konstrukce. Porovnání variant bylo provedeno pomocí multikriteriálního hodnocení na základě zvolených kritérií. Nejvhodnější varianta byla následně zpracována podrobněji. Výpočty byly provedeny dle platných norem ČSN EN.
Železniční most na trati Brno - Česká Třebová v km 157,430
Kováčová, Zuzana ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení nosné konstrukce železničního mostu na trati Brno - Česká Třebová. Most převádí dvoukolejnou železniční trať přes ulici Šámalova v Brně. Rozpětí mostu je 16,58 m, délka nosné konstrukce 17,1 m a šířka v příčném řezu 17,81 m. Jsou vypracovány dvě varianty nosné konstrukce. První varianta je most se spřaženou nosní konstrukcí, druhá varianta je most se zabetonovanými ocelovými nosníky. Pro vybranou variantu je vypracována technická zpráva a výkresová dokumentace.
Stavební průzkum mostní konstrukce
Kněbort, David ; Žítt, Petr (oponent) ; Kocáb, Dalibor (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá stavebním průzkumem jednopolového železničního mostu přes silnici I/55H v ekm 137,608 (TÚ 2401). Teoretická část práce je rešerší platných norem a odborné literatury, se zaměřením na mostní prohlídku a vhodné diagnostické metody pro daný typ konstrukce. Praktická část se zaměřuje na mostní prohlídku, diagnostiku konstrukce a vyhodnocení jejích výsledků. Na základě výsledků ze stavebního průzkumu jsou navrženy vhodná opatření k nápravě vad a poruch konstrukce.
Napjatostně deformační analýza mostu ve Starém Městě u Frýdku-Místku
Janík, Rostislav ; Profant, Tomáš (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je rozpracována napjatostně deformační analýza skutečného železničního mostu. Konstrukce mostu je modelována jako rovinná prutová soustava. První část práce se zabývá rešerší, která zahrnuje získání informací z teorie potřebné k řešení dané problematiky. Další část se věnuje analytickému řešení staticky určité i neurčité varianty konstrukce pro zatížení mostu vlastní tíhou a také pro zatížení při průjezdu vlaku. V následující části jsou výsledky analytického řešení numericky verifikovány v programu ANSYS. V poslední části je vyhodnoceno riziko ztráty vzpěrné stability pro všechny varianty zatížení.
Railway Bridge above the River
Hasil, Tadeáš ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
The subject of this master's thesis is a static and structural design of a Load-carrying steel structure of railway bridge with bottom steel deck of the span of 42 + 60 + 42 m over the Labe river in Děčín. A solid steel beam forms the main load-bearing structure of the bridge reinforced with truss-work. The truss-work is made up of an open top chord and diagonal strut without secondary vertical struts. The calculations were done in compliance with valid ČSN EN documents.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.