Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci
ŠUDOMOVÁ, Karolína
Tato diplomová práce nese název Systém vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci. Jejím cílem je analýza systému vzdělávání, identifikace potřeb, návrh změn a doporučení pro zlepšení řízení této oblasti. Diplomová práce je složena ze dvou částí, tj. části teoretické a praktické. V teoretické části jsou sepsány poznatky a informace z dostupných literárních a internetových zdrojů tuzemských i zahraničních autorů vztahujících se k problematice systému vzdělávání zaměstnanců. V praktické části práce jsou zanalyzovány, popsány a zhodnoceny poznatky o systému vzdělávání zaměstnanců ve vybrané společnosti. V závěru praktické části jsou na základě provedené analýzy doporučeny návrhy na zlepšení a zefektivnění této oblasti.
Hodnocení podnikového systému vzdělávání ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s.
Formánková, Tereza ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Švadlenová, Gabriela (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikovým systémem vzdělávání. Cílem této diplomové práce je zhodnocení podnikového systému vzdělávání ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s. a na základě teoretických poznatků navrhnutí opatření, která povedou k vyšší efektivnosti vzdělávacího systému ve společnosti. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů, prostředí, faktorů a vztahů týkajících se problematiky vzdělávání zaměstnanců. Dále se teoretická část zabývá systematickým vzděláváním. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti a analýzu systému vzdělávání ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s., který je rozdělen na čtyři části, a to na identifikaci vzdělávacích potřeb, plánování vzdělávání, realizaci vzdělávacích akcí a hodnocení vzdělávání. Poté jsou uvedeny návrhy na zlepšení systému vzdělávání v dané společnosti.
Analýza systému podnikového vzdělávání
Štěpánková, Kateřina ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Vevera, Michal (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat systém podnikového vzdělávání v konkrétní společnosti a navrhnout řešení na jeho zefektivnění. Jako dílčí cíl práce bylo stanoveno vytvoření plánu vzdělávání a rozvoje pro tuto organizaci.První, teoretická část je úvodem do dané probelmatiky týkající se vzdělávání pracovníků společnosti a zároveň vymezuje kritéria hodnocení následné analýzy. V druhé čáasti jsou stanoveny základní principy, metody a nástroje důležité pro provedení analýzy, Třetí částí práce je samotná analýza vzdělávacího systému ve společnosti FRENCH-REST spol.s.r.o.. V poslední části práce jsou, na základě tohoto rozboru, navrhnuty optimalizační řešení, které by mohli přispět k zefektivnění vzdělávání v této firmě.
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci
MEINELOVÁ, Soňa
Cílem této bakalářské práce s názvem "Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci" je analýza stávajícího systému vzdělávání ve vybrané organizaci, zhodnocení jeho nastavení a návrh vhodných opatření k odstranění jeho případných nedostatků. Za účelem dosažení stanoveného cíle je zhotovena úvodní teoretické část práce, a to na základě nastudování odborné literatury, zabývající se problematikou vzdělávání pracovníků. První kapitola představuje obecný úvod do vzdělávacího systému. Vymezuje pojem vzdělávání, popisuje, jakých oblastí se týká, a uvádí důvody, proč je pro podnik důležité, aby věnoval náležitou pozornost vzdělávání pracovníků. Další kapitola, nazvaná "Systematické vzdělávání" se již podrobně zabývá otázkou systematického vzdělávání, které je jedním ze základních předpokladů efektivního vzdělávání pracovníků. V rámci systematického vzdělávání jsou vymezeny čtyři klíčové fáze cyklu, tedy identifikace vzdělávacích potřeb, plánování vzdělávání, samotná realizace vzdělávání a závěrečná fáze vyhodnocování výsledků vzdělávacího programu a posouzení jeho efektivity. Praktická část se věnuje konkrétnímu cíli práce, tedy analýze vzdělávacího systému ve vybrané organizaci, kterou je Krajský úřad Jihočeského kraje. Nejprve je charakterizováno postavení a působnost této organizace v rámci kraje a popsána její organizační struktura. Poté je zmapován nastavený systém vzdělávání pracovníků tohoto úřadu. Je zjištěno, že tento systém funguje ve čtyřech základních oblastech, kterými jsou vstupní vzdělávání, průběžné vzdělávání, zkoušky odborné způsobilosti a vzdělávání vedoucích pracovníků. Jednotlivé oblasti jsou podrobně popsány, což napomáhá poslední fázi práce, zjištění nedostatků a následné navrhnutí opatření k jejich odstranění. Tato doporučení by měla vést ke zlepšení a větší efektivnosti stávajícího systému.
Analýza systému vzdělávání obchodních zástupců v Top Moravia Q,s.r.o.
Jurník, Daniel ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Diplomová práce se v první části zabývá stanovením teoretických východisek pro analýzu vzdělávacího systému. Popisuje jednotlivé fáze tvorby vzdělávacího systému a možné přístupy ke vzdělávání pracovníků. Předmětem další části je praktická analýza systému vzdělávání obchodních zástupců ve společnosti Top Moravia Q. Ta se zaměřuje na zkoumání úvodního školení pro obchodní zástupce a následné další vzdělávání, formou osobního tréninku manažerem, pracovní porady a semináře. Prostřednictvím kvalitativního i kvantitativního výzkumu je zjišťován názor účastníků programu na jeho smysl, efektivnost a přínos. V závěrečné části jsou provedena vyhodnocení zjištěných skutečností a formulována doporučení pro zkvalitnění daného programu a vzdělávacího systému jako celku. Zhodnocen je také celkový přístup společnosti ke vzdělávacím aktivitám.
Analýza vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané IT společnosti
Vrtiška, Pavel ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Čásenská, Eva (oponent)
Cílem této práce je analyzovat možnosti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v zaměstnaneckých organizacích a zhodnotit na základě těchto poznatků nastavený vzdělávací a rozvojový systém ve vybrané společnosti. První, teoretická část popisuje možnosti vzdělávacího a rozvojového systému v zaměstnaneckých organizacích a jeho jednotlivé fáze od analýzy vzdělávacích potřeb a plánování kurzů a programů, až po jejich vyhodnocení. Zároveň jsou v této části práce představeny dnes nejčastěji používané metody vzdělávání a rozvoje. Druhá, praktická část popisuje konkrétní vzdělávací a rozvojový systém ve vybrané společnosti. Postupně v ní jsou představeny jednotlivé fáze vzdělávání, systém plánování rozvoje pro jednotlivé zaměstnance a subjekty, které mají vzdělávání a rozvoj na starosti. V závěrečné části práce je tento systém komplexně zhodnocen a porovnán s teoretickými poznatky uvedenými v prvé části práce.
Analýza systému vzdělávání v podniku
Lambertová, Eliška ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit současný stav systému vzdělávání ve firmě BAEST Machinery Holding, a.s. Dílčím úkolem je zmapování celého procesu vzdělávání v dané společnosti a posouzení jeho silných a slabých stránek. Formou dotazníkového šetření dále zjistit spokojenost či nespokojenost zaměstnanců s podnikovým vzděláváním a zhodnotit tak zvyšování kvalifikace z pohledu účastníků kurzů. Práce se dělí na teoretickou a analytickou část. První zmíněná seznamuje s personální činností a vzděláváním pracovníků, které je konkretizováno v jednotlivých krocích společně s použitými metodami a zainteresovanými subjekty. Součástí teoretického bloku jsou výsledky průzkumů v oblasti vzdělávání uskutečněných v České republice i ve světě. Druhá praktická část se věnuje analýze systému vzdělávání ve společnosti BAEST Machinery Holding, a.s. Po představení firmy následuje pohled na současnou situaci firemního vzdělávání. Detailně jsou analyzovány jednotlivé kroky cyklu systematického vzdělávání a ve formě výsledků z dotazníkového šetření jsou zveřejněny názory samotných zaměstnanců. K ucelenosti práce přispívají návrhy a doporučení k zefektivnění a vylepšení vzdělávacích aktivit společnosti uvedené v závěru.
The analysis of a system of corporate education
Chabrečeková, Juliána ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Fučíková, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat systém podnikového vzdělávání v konkrétní společnosti a navrhnout možná řešení pro zvýšení jeho efektivity. První část práce obsahuje teoretické zpracování dané problematiky, které definuje kritéria hodnocení analýzy. Ve druhé části práce jsou stanoveny základní východiska důležité pro analýzu, společně s metodami a nástroji použitými při zpracovávání bakalářské práce. V hlavní části práce je stručně charakterizován celý vzdělávací systém podniku Jaderné elektrárny Mochovce. Detailní analýza je zaměřena na rozbor odborné profesní přípravy s důrazem na jednotlivé fáze systematického vzdělávání. Na základě podrobného rozboru a uskutečněného výzkumu jsou navrženy doporučení, které by mohly zefektivnit odborné profesní vzdělávání společnosti Jaderné elektrárny Mochovce.
Adaptace a vzdělávání zaměstnanců v rezortu ministerstva obrany
Maňas, Roman ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Důlovcová, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce s názvem "Výchova a vzdělávání zaměstnanců v rezortu MO" je analyzovat současné personální činnosti ve zkoumaném rezortu a stanovit jejich předpokládaný vývoj. V úvodní části je analyzován rezort ministerstva obrany po strukturní a legislativní stránce. Dále je analyzován personál a požadavky na něj kladené. V závěru diplomové práce jsou analyzovány motivační faktory nově příchozích zaměstnanců. Práce obsahuje doporučené metody pro řešení aktuální situace i metody orientované na dlouhodobý vývoj personální činnosti.
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve sklářském podniku
Měchurová, Dita ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Nový, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit proces vzdělávání ve sklářském podniku Kavalierglass, a.s. Teoretická část je věnována personální strategii, firemnímu vzdělávání, jeho místu v personálních činnostech firmy a dále celému procesu vzdělávání, to znamená všem fázím počínaje identifikací potřeb a vyhodnocováním konče. V praktické části je pomocí rozhovoru s personalistkou společnosti analyzován proces vzdělávání ve společnosti Kavalierglass, a.s. a jsou zde popsány všechny fáze systému vzdělávání tak, jak jsou ve společnosti implementovány. Vše je doplněno názornými ukázkami a informacemi z personálního informačního systému společnosti. V závěru je celý systém vzdělávání zhodnocen a jsou navržena možná zlepšení, která zajistí větší efektivitu dosavadního vzdělávacího systému ve společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.