Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace pro online sazbu notového zápisu
Mackovič, Jakub ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
V tejto práci je predstavená aplikácia pre online zápis hudby s použitím SVG vektorovej grafiky v prostredí webových prehliadačov. Pozrieme sa na relevantné postupy pri notovom zápise a na históriu sadzby hudobného zápisu. Preskúmame a roztriedime existujúce programy na notový zápis. Na ich základe navrhneme užívateľské rozhranie pre aplikáciu s niekoľkými obmenami. Nasleduje popis implementácie aplikácie. Predstavíme tiež sadu funkcionalít, ktorých užitočnosť spolu s užívateľským rozhraním otestujeme na užívateľoch. Vyhodnotíme výsledky testovania a na jeho základe vylepšíme niektoré črty aplikácie. Nakoniec vyhodnotíme aplikáciu a jej budúci vývin. Keďže SVG sa stále považuje za experimentálnu technológiu a niektoré prehliadače ju stále nepodporujú alebo sa ich implementácia líši, bola aplikácia vytvorená tak, aby fungovala na prehliadači Chrome od spoločnosti Google.
Návrh 3D katalogu pro firmu
Hubert, Michal ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice internetových 3D katalogů. Obsahuje teoretické základy počítačové grafiky a 3D modelování. Analyzuje současný stav společnosti S&K KONTAKT a jejího aktuálního katalogu produktů. Dále popisuje návrh a možnosti na přepracování dosavadního stavu do podoby interaktivního 3D katalogu, díky kterému S&K KONTAKT získá nové zákazníky a odliší se od konkurence.
Design víceúčelového informačního stánku
Kalina, Josef ; Surman, Martin (oponent) ; Karásek, David (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh multifunkčního informačního stojanu. To je místo, kde je možné získat velké množství informací z mnoha odvětví rozčleněných tak, aby dosažení požadované zpětné vazby bylo, co nejrychlejší a nejsrozumitelnější. Mimo primární funkce, informačního nosiče, nabízí mnoho doplňkových služeb. Ty se týkají produktů, které zatím nebyly integrovány do interaktivního informačního stánku a v budoucnu se předpokládá jejich užitek.
Sledování objektu ve videu
Sojma, Zdeněk ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje principy činnosti nejvíce používaných druhů systémů pro sledování různých objektů ve videu a poté se především zaměřuje na popis a implementaci algoritmu pro interaktivní offline sledování obecných barevných objektů, jehož přednost spočívá ve vysoké přesnosti výpočtu trajektorie. Systém vytváří trajektorii z dat, jež jsou specifikována uživatelem při startu aplikace a poté interaktivně modifikována či přidávána za účelem zlepšení přesnosti výpočtu. Algoritmus je založen na detektoru, který pracuje na základě barevných příznaků, a na časové koherenci pohybu objektu, pomocí níž se vypočte více pravděpodobných trajektorií objektu. Výsledná optimální trajektorie je poté spočtena pomocí dynamického programování, jehož parametry jsou opět interaktivně upravovány uživatelem. Systém na videu o rozlišení 480x360 bodů pracuje rychlostí v rozmezí 15 až 70 snímků za vteřinu. Práce se dále zabývá vytvořením nástroje na optimální vyhodnocení úspěšnosti sledovacího algoritmu a diskutuje dosažené výsledky.
Hierarchické techniky pro výpočet osvětlení
Ligmajer, Jiří ; Polok, Lukáš (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje studiu a popisu hierarchických technik pro výpočet globálního osvětlení. Vysvětluje proč je dobré se zabývat hierarchickými technikami pro výpočet osvětlení a ukazuje postup, jak zakomponovat tyto hierarchické techniky do výpočtu radiozity v reálném čase a následné rozšíření pro výpočet dynamického osvětlení z plošných světelných zdrojů. Tyto dvě techniky jsou podrobně popsány v první části této práce. V druhé části je uveden návrh a implementace aplikace, která bude provádět výpočet dynamického osvětlení z plošných světelných zdrojů.
Design výukové konzole
Hadáček, Milan ; Buganská, Tamara (oponent) ; Karásek, David (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout design multifunkční výukové konzole. Práce obsahuje několik variantních studií, barevných nárvhů a konkrétní tvarové provedení. Zahrnuje určitý vývoj v oblasti polohovacích a multifunkčních zařízení. Vlastní práce se zabývá konkrétním tvarovým řešením multidotekové výukové konzole. Je zde řešen i sedák v podobě rehabilitačního míče. Součástí práce je i několikatiminutový video sestřih z oblasti interaktivních médií.
Multimediální výukové rozhranní pro programovaní mikroprocesorů AVR
Šrajla, Josef ; Sajdl, Ondřej (oponent) ; Pavlík, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou programování mikroprocesorů AVR. Zaměřuje se na vytvoření uceleného prostředí, ve kterém si bude moci uživatel osvojit metody potřebné k úspěšnému zvládnutí naprogramování mikroprocesoru. K tomu bylo zapotřebí vytvoření aplikace umožňující interaktivní simulaci procesoru. Předností této aplikace je jednoduché ovládání, přehlednost a hardwarová nanáročnost. K jejímu používání stačí uživateli pouze počítač s připojením na internet, odpadá veškerá instalace, která je u podobných produktů běžná.
Izolace
Richtr, Pavel ; Suchánek, Jiří (oponent) ; Filip, Stanislav (vedoucí práce)
Interaktivní Fm vysílačka, Interaktivní Instalace - Radioart. Nezavyslé rozhlasové vysílání, na třech stanicích. Obsahem je generovaný zvuk vytvořený analogovou syntézou, ovlivňovaný okolnímy vlivy počasí - déšť, vítr, Sluneční svit, teplota.
Modelování fyzikálních úloh za použití programu Cabri II Plus
ŠIMEČEK, Eduard
Diplomová práce se zabývá možností využití programu Cabri II Plus ve výuce fyziky na základních a středních školách, víceletých gymnáziích a ve vybraných seminářích vysokých škol se zaměřením na techniku (statiku). Práce je určena především pro vyučující jako pomůcka pro zvýšení efektivity výuky, pro podporu představivosti a zvýšení zájmu u žáků. Pro tyto potřeby byl vytvořen v programu Cabri II Plus soubor modelových úloh, které poslouží tomuto účelu. Přínos práce bude ověřen přímo ve výuce fyziky na základní škole L. Kuby v Českých Budějovicích a ve vybraném semináři na katedře aplikované fyziky Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity.
Hra- interaktivní vztahy objektů a exteriérového prostoru
ČÁBELOVÁ, Marcela
Tato teoreticko - praktická diplomová práce se zabývá tématem hry. Teoretickou část tvoří přehled základních poznatků o hře z hlediska pedagogického filosofického a psychologického. Praktickou část tvoří návrhy a ukázka realizace herních objektů a jejich použití a vizualizaci v exteriéru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.