Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 143 záznamů.  začátekpředchozí132 - 141další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metodika diagnostiky ApMV, ACLSV a ASGV v odrůdách a podnožích jabloně a hrušně pomocí ELISA: Certifikovaná metodika pro praxi
Svoboda, Jiří ; Polák, Jaroslav
Přítomnost virů mozaiky jabloně (ApMV), chlorotické skvrnitosti jabloně (ACLSV) a žlábkovitosti kmene jabloně (ASGV) se podle EPPO metodiky stanovuje v odrůdách a podnožích jabloně a hrušně vyhodnocením příznaků po přenosu na dřevinné indikátory. Toto hodnocení trvá minimálně dva až tři roky. Proto bylo vypracováno a v praxi vyzkoušeno sérologické, imunoenzymatické stanovení pomocí ELISA jako spolehlivá a specifická metoda zjištění přítomnosti ApMV, ACLSV a ASGV ve stromech jabloně a hrušně. Výsledky dlouholetého výzkumu diagnostiky těchto virů včetně přípravy specifických protilátek na pracovišti virologie VÚRV, v.v.i. Praha prokazují vhodnost metody ELISA pro detekci jmenovaných virů ve specifickém ročním období při použití určité tkáně stromu. Vypracované metodické postupy jsou určeny pro laboratoře státních kontrolních a dozorových institucí, ÚKZÚZ, SRS, laboratoře zajišťující systém certifikace ovocných dřevin a další rostlinolékařské diagnostické laboratoře.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Comparison of cloud office suite for use in a university environment
Hrianka, Dušan ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Cílem bakalářské práce je definovat a popsat využití Cloud Computingu a zejména jeho modelu Software-as-a-Service v univerzitním prostředí pedagogickými pracovníky a studenty. Práce by měla představit možnosti využití tohoto modelu, jeho přínosy, možnosti, ale i případně rizika s ním spojené. Praktická část má za úkol poskytnout konkrétní a komplexní využití modelu SaaS v praxi a vzájemné porovnání produktů. V úvodu se práce pokusí definovat pojem Cloud Computing, jeho charakteristiku a modely, které nabízí. V hlavní kapitole teoretické části definuji model SaaS a jeho výhody využití na akademické půdě. Praktická část představuje konkrétní srovnání několika produktů a to například řešením od společností jako Google, Apple, Microsoft a dalších. V úvodu praktické části práce popíše hlavní funkčnost a využití produktů. Dále se zaměří na jednotlivé funkce a jejich vzájemně srovnání. Vyzvedne funkce vhodné pro cílovou skupinu pedagogických pracovníků a pro cílovou skupinu studentů. Udělá také analýzu prostředí akademické půdy a ohlas na zmiňované služby. Na závěr zhodnotí přínosy využití těchto služeb na akademické půdě. Úplný závěr je věnován zamyšlením se nad budoucností používání služeb a jejich přínos nejen pro studium.
Trendy vývoje mobilních telefonů
Vít, Kristian ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
V diplomové práci "Trendy vývoje mobilních telefonů" se věnuji detailnímu rozboru trhu s mobilními telefony v globálním měřítku. Mým hlavním cílem je vypracování ucelené analýzy trhu s mobilními telefony zaměřené na telefony s operačním systémem (smartphone). Studii jsem zpracoval hlavně z pohledu klíčových hráčů na trhu a srovnání těchto výrobců. Po popisné části, ve které jsem představil trh jako celek a segmentaci trhu jsem rozdělil podle objemu a hodnoty, se v této pasáži zaměřuji na rozsegmentováni trhu na segmenty podle klíčových hráčů na globálním trhu. Tento popisný segment jsem zakončil segmentací trhu podle výše prodaných mobilních telefonů jednotlivých výrobců a segmentací podle mobilního operačního systému. V praktické části mé práce jsem zanalyzoval společnosti na trhu, které se zabývají výrobou smartphonů. V tomto úseku diplomové práce začínám popisem společností a stručného přehledu o tom, na jaký trh se nejvíce zaměřují a jaké jsou jejich přednosti nebo úskalí. Zaměřuji se na zanalyzování trhu pomocí Porterovy a SWOT analýzy jednotlivých výrobců. V neposlední řadě analyzuji i finanční ukazatele od roku 2007 do současnosti. V závěru práce se dostávám ke svým doporučením, jak by se to mělo a nemělo dělat. Kapitola s výstrahou na co si dát pozor je popsána pomocí výrobků, které v uplynulých letech na trhu selhaly. Na úplném závěru docházím ke zhodnocení a doporučení, které by teoreticky měli přinést kladný vývoj určitému výrobci. Hlavním přínosem diplomové práce je poskytnutí komplexní a detailní analýzy trhu s mobilními telefony a srovnání výrobců smartphonů v globálním měřítku. Jedním z přínosů je shromáždění těchto informací, dat a jejich analýz k popisu aktuálního stavu na trhu, ale i doporučujících postupů, ke kterým jsem došel v průběhu celé práce. Díky unikátnímu zhodnocení celého globálního trhu s výrobci mobilních telefonů, jejich ukazatelů a analýzám či strategickým informací, může být tato práce velmi cenným materiálem pro určitou skupinu čtenářů, kteří chtějí získat přehled nebo hledají přesné informace o výrobci.
Data Driven Marketing in Apple and Back to School Campaign 2011
Bernátek, Martin ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Z analýzy kampaně vyplynulo že nejdůležitější aspekt ohledně aplikace Data-Driven Marketingu je nutnost zařadit tuto metodu přímo do marketingového plánu. To znamená, že tým připravující tento plán si musí definovat jak bude měřit výkon aktivit. Na základě těchto poznatků může upravit plán kampaně, aby přinesl větší hodnotu společnosti, sledovat jí během kampaně a případně pozměnit co nefunguje a řádně zhodnotit po skončení veškerých aktivit.
Mobilní marketing
Švarc, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
První část této práce obsahuje popis vývoje mobilních služeb, sítí, samotných mobilních zařízení a celého trhu s mobilním marketingem a detailní rozebrání možností a způsobu využití mobilního marketingu. Druhá část obsahuje zkoumání mobilního marketingu z hlediska etiky, podrobné zkoumání předních společností zainteresovaných v mobilním marketingu a dotazníkové šetření veřejného mínění, včetně jeho vyhodnocení.
iPad and its potential in education
Hloušek, Martin ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Smekal, Martin (oponent)
Tato diplomová práce poskytuje čtenáři ucelený přehled o zařízení iPad od společnosti Apple voblasti vzdělávání. Nejprve ukazuje strategii společnosti v Evropě a České republice. Dále pak zmiňuje a srovnává iPad s konkurenčními výrobky z různých pohledů. Další z kapitol pojednává o použití iPadu ve škole, rozebírá, jestli je toto zařízení vůbec vhodné pro školní instituce a jak studenti a učitelé z něj mohou benefitovat. Důležitou částí je průzkum mezi studenty středních škol a univerzit. Tento dotazník byl rozdělen na dvě skupiny -- iPad neuživatele a uživatele. V neposlední řadě pak práce ukazuje různé případové studie ze středních a vysokých škol a to jak může být iPad integrován do výuky. Práce také obsahuje různá doporučení a osvědčené postupy ze škol, které už mají pilotní projekty s iPady za sebou a nebo v nich neustále běží.
Hodnotové inovace firmy Apple
Mertl, Jiří ; Theodor, Michal (vedoucí práce) ; Lorenc, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená především na srovnání přístupu k inovacím z pohledu hodnotového managementu a přístupu, který při svých inovacích uplatňuje firma Apple. V první části jsou rozebrány teoretické aspekty obou přístupů, následuje rozbor odlišností teoretických, metodický a praktických. Klíčovým tématem pro inovování vůbec je hodnota pro zákazníka, které je v práci rozebrána jak z pohledu hodnotového management, tak přístupu Applu. V práci jsou kromě produktových inovací rozebírány například i inovace marketingové nebo procesní. Na závěr je předvedeno několik možných adaptací hodnotových inovací podle vzoru Applu na jiných firmách.
Role prezentace v marketingu
Zotov, Roman ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem mojí bakalářské práce bylo ukázat významnost prezentace v marketingu a zhodnotit podíl kreativity na její úspěšnosti, a provést obsahovou analýzu významných prezentací společností Apple Inc. a profesionálních technik Steva Jobse během nich. Pro porovnání byly využity praktické a teoretické znalosti z této oblasti. V praktické části se používaly skutečné záznamy z prezentací společnosti Apple Inc. Každého z uvedených cílů bylo po zpracování práce dosaženo. Studium literatury, tykající se dané problematiky bylo pro mě velmi přínosné a užitečné.
Apple on Campus v ČR - strategie a pravní rámec
Bernátek, Martin ; Spirit, Michal (vedoucí práce) ; Otčenáš, Pavol (oponent)
Z dotazníků vyplývá, že je potřeba hledat nové uživatele počítačů Mac zejména mezi nově přijatými studenty na Vysokou školu ekonomickou v období začátku zimního semestru, tedy září až listopad. Potom s dlouhodobějším zaměřením na studenty, kterým dosluhuje současný notebook "kolem třetího až čtvrtého roku používání". U těchto se dá předpokládat, že ocení případné výhody platformy Mac. Pro první skupinu, tedy nováčků, ale i pro ostatní je podle mého prioritní přítomnost Back to School programu (tak jak je popsán výše, tedy iPod k počítači zdarma), který by měl být bezpodmínečně spuštěn i u nás. Velký potenciál vidím u současných uživatelů iPod nebo iPhone zařízení, myslím, že kampaň stylu např. "jednoduchost v užívání a design tvého iPodu i v tvém počítači" by mohlo mít úspěch. Stejně tak i připravovaný balíček studentského konta od Komerční banky s notebookem Apple na splátky by mohl být atraktivní volbou pro studenty, které odrazuje cena produktu. Samozřejmě záleží na podmínkách, zejména výši splátek.
Marketingové strategie firmy APPLE
Preněk, Tomáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Cílem práce je definice marketingových cílů a strategií společnosti Apple na základě komplexně provedené situační analýzy, jejímž výstupem je SWOT analýza. Pro praktické zohlednění nástrojů marketingu, které tato společnost využívá, je součástí práce vyhodnocení marketingového mixu vybraného produktu z portfolia této firmy. Součástí studie jsou i interpretované výsledky průzkumu trhu, který zkoumal spotřebitelské vnímání značky Apple.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 143 záznamů.   začátekpředchozí132 - 141další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.