Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 132 záznamů.  začátekpředchozí118 - 127další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Determinanty tržeb a návštěvnosti obchodního centra
Kadlec, Martin ; Bolcha, Peter (vedoucí práce) ; Koubek, Ivo (oponent)
Tato práce analyzuje determinanty ovlivňující tržby obchodního centra a poptávku po návštěvnosti centra na datech konkrétního obchodního centra z let 2007-2011. Na základě dat pětileté měsíční časové řady jsou sestaveny dva modely tržeb, jeden sledující tržby na zákazníka, v druhém modelu jsou vysvětlovanou proměnnou tržby obchodního centra vztažené k indexu tržeb maloobchodníků. Pro model analyzující poptávku po návštěvnosti jsou data tvořena pětiletou denní časovou řadou. Pro oba typy modelů jsou v teoretické části identifikovány proměnné, které mohou mít na vysvětlované proměnné významný vliv. Modely jsou odhadnuty metodou nejmenších čtverců. Ve všech modelech se jako významný faktor projevují sezónní vlivy. V modelech tržeb jsou dále potvrzeny hypotézy o vlivu konkurence, v modelu poptávky po návštěvnosti jsou jako další významné faktory identifikovány vlivy počasí, či marketingu. Jako nevýznamné byly naopak překvapivě vyhodnoceny ekonomické proměnné, což může být dáno relativně krátkou dobou pozorování. Limitujícím faktorem všech modelů je také dataset čítající pouze jedno obchodní centrum, což neumožňuje komplexně prozkoumat další významné vlivy ovlivňující tržby i návštěvnost obchodních center.
Strategie vstupu společnosti UJP Praha a.s. na zahraniční trhy
Klocová, Klára ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Tématem bakalářské práce je strategie společnosti UJP PRAHA a.s. při obchodování na zahraničních trzích, případně při vstupu na nové trhy. Práce obecně pojednává o obchodní politice společnosti, jejíž součástí je analýza konkurenčního prostředí, výčet způsobů prodeje a propagace výrobků a také stručný přehled potřeb trhu. Další část práce se věnuje analýze odbytových možností, ze které vyplývají nejperspektivnější oblasti pro obchodování. V závěru jsou navržena konkrétní doporučení směřující ke zvýšení tržeb a zajištění budoucího uplatnění společnosti na světových trzích.
Analýza vývoje aktivit společnosti Škoda Auto na trhu Velké Británie
Jílková, Šárka ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza vývoje aktivit největšího českého automobilového producenta, společnosti Škoda Auto, na trhu Velké Británie. Práce mapuje historický vývoj působení automobilky v této zemi, rozebírá zvolenou strategii společnosti a přináší analýzu slabých stránek a návrhy možných zlepšení, jež by měly vést k posílení pozice Škoda Auto na tomto trhu. První kapitola je věnována představení společnosti Škoda Auto, nastínění historického vývoje automobilky a přiblížení významu, který má tato společnost a potažmo celý automobilový průmysl pro Českou republiku. Kapitola také rozebírá prodejní situaci automobilky na světových trzích a růstovou strategii automobilky. Druhá kapitola se zaměřuje na britský trh. V první řadě zkoumá ekonomické pozadí země a následně samotný automobilový trh. Analyzován je jeho historický vývoj, aktuální situace a konkurence společnosti Škoda Auto, jež na tomto trhu působí. Třetí kapitola analyzuje do hloubky působení Škoda Auto na britském trhu. Zabývá se historickým vývojem působení automobilky na tomto trhu a detailně rozebírá současnou růstovou strategii, jež je implementována od roku 2011 do roku 2015. Kapitola analyzuje čtyři hlavní pilíře strategie, prodej, marketing, rozvoj dealerské sítě a poprodejní služby, a rozebírá plnění stanovených cílů v loňském roce. Na to navazuje předložení návrhů možných zlepšení a kroků, jež by mohla společnost podniknout pro upevnění svojí pozice na tomto trhu.
Ochrana spotřebitele na trhu zábavní pyrotechniky
Kudrna, Vladimír ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Koblasa, Pavel (oponent)
Práce analyzuje ochranu spotřebitele na trhu zábavní pyrotechniky v České republice ve vztahu k harmonizaci s legislativou Evropské unie. Nejprve definuje pojem zábavní pyrotechniky jako takové, následně se zaměřuje na období před aplikací právních norem Evropské unie do prostředí platné legislativy České republiky a nakonec i na období po jejich aplikaci.
Vybrané problémy vplyvu globalizácie na český automobilový priemysel
Fedor, Marek ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na vlivy globalizace a jejich působení na jednotlivé oblasti českého automobilového průmyslu.Charakterizuje jev globalizace obecně i specificky z pohledu světové automobilové výrovy. Mapuje historii a vývoj automobilové výroby v České republice. Detailně zachycuje oblasti českého automobilového průmyslu, ve kterých vlivem globalizace došlo k výrazným změnám za poslení dvě dekády. Z ekonomického hlediska doplňuje vliv těchto změn na celkové postavení automobilového průmyslu v hospodářství ČR. V závěru bakalářská práce nabízí pohled na aktuální situaci v jednotlivých závodech českého automobilového průmyslu.
Importance of the concept - Fair Trade for developing countries
Troppová, Simona ; Bič, Josef (vedoucí práce) ; De Castro, Tereza (oponent)
V této bakalářské práci popisuji proces formování a vzniku hnutí Fair Trade, způsob, jakým koncept v praxi funguje, aspekty, které na trh přináší a základní charakteristiky obchodu s nejvýznamnějšími Fairtrade komoditami. Nejprve popisuji obecně druhy produktů spadající pod Fair Trade a následně se zaměřuji na charakteristiku férového obchodu se čtyřmi nejvýznamnějšími plodinami v jeho rámci: káva, banány, kakao a bavlna. Cílem práce je především poskytnout obraz o situaci na třech různých trzích Fair Trade; ve Velké Británii, České republice a na Slovensku. Ze všeobecného popisu úspěšnosti hnutí na světovém trhu přecházím k charakteristice již zmíněných tří specifických trhů. Z této charakteristiky vyvozuji zvláštnosti fungování Fair Trade v té které zemi a následně analyzuji důvody dané situace. Ze zjištěných údajů vyhodnocuji, zda další vývoj konceptu na těchto trzích má význam i v budoucnosti, a co by se pro jeho efektivnější fungování mělo zlepšit. Na závěr stručně rozebírám obecné předpoklady úspěšného rozvoje Fair Trade ve světě.
Analýza přínosu obchodního zástupce pro vybranou firmu se zaměřením na nezávislý trh
Půčková, Kateřina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Cílem této práce je zanalyzovat přínosy obchodního zástupce, které přináší dané firmě. Díky stáži autorky na pozici obchodního zástupce u firmy Procter&Gamble (ve spolupráci s distributorem p.k. Solvent), jež je lídrem na trhu s drogistickým zbožím, nabízí tato práce čtenářům pohled na úspěšný model osobního prodeje, jež je v této firmě využíván. První dvě kapitoly jsou zaměřeny na teoretickou část osobního prodeje a jeho organizaci. Další kapitoly jsou aplikovány na osobní prodej ve firmě Procter&Gamble (potažmo p.k. Solvent). Popisují firmy jako takové, organizaci prodeje, pilíř práce obchodních zástupců ve formě "Sedm kroků návštěv". Další části dávají praktickou ukázku z měsíce července 2010. V závěrečné kapitole zhodnocuje autorka skutečný přínos obchodního zástupce, včetně návrhů na změnu. Práce je určena zejména řídícím pracovníkům, jež uvažují o implementaci obchodních zástupců jako formu prodeje a také vedoucím managerům, jež už řídí kolektiv obchodních zástupců.
Pozice automobilky Volvo ve světovém automobilovém průmyslu se zaměřením na její budoucnost ve vztahu k novému majiteli
Kunčík, Pavel ; Čajka, Radek (vedoucí práce) ; Chaloupka, Jiří (oponent)
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na současnou ekonomickou situaci automobilky Volvo a mým cílem je analýza její aktuální pozice na světovém a českém automobilovém trhu. V tomto materiálu také stručně nastiňuji předpokládaný vývoj pod jejím novým čínským majitelem a pokusil jsem se vyspecifikovat potencionální pozitiva a negativa plynoucí z této akvizice.
Fenomén slev na počátku nového milénia
Ducháčová, Lenka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Cílem této bakalářské práce je výzkum chování spotřebitele v závislosti na slevových nabídkách. V teoretické části je definováno nákupní chování a druhy cen, se zaměřením na magické slovo ZDARMA. V další části je poskytnut pohled do zákulisí nízkých cen v obchodních řetězcích a představen vývoj českých obchodních sítí spolu s rostoucí nabídkou slev na českém trhu. Zvláštní kapitola je věnována slevovým portálům, novodobému fenoménu českého internetu. Praktická část shrnuje výsledky dotazníkového šetření mezi lovci slev. Na závěr je vyčíslen dopad slev na naši peněženku.
Ochrana spotřebitele při sálových prodejních akcích
Šebestík, Ondřej ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Růžička, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje průběh sálových prodejních akcí a porovnává odchylky prezentovaných fakt od skutečnosti. Dále, na základě provedeného dotazování a pozorování, zkoumá názory a zkušenosti spotřebitelů s akcemi tohoto typu. Součástí práce je také výčet způsobů, kterými se mohou návštěvníci akcí bránit v případě porušení některého z práv spotřebitelů. Cílem práce je prostřednictvím sebraných a zpracovaných dat poskytnout podklady pro predikci budoucího vývoje sálových prodejních akcí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 132 záznamů.   začátekpředchozí118 - 127další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.