Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
New Trends in on-line Marketing
Palkovič, Lukáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Rojkovičová, Veronika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá novými trendy v oblasti internetového marketingu, konkrétně virálním marketingem. V teoretické části je charakterizován proces virální kampaně, jeho jednotlivé složky a aspekty v on-line prostředí. V samostatné kapitole jsou rozebrány sociální sítě, jejich role ve virálním marketingu a proces tvorby virálního videa. Praktická část obsahuje analýzu konkrétních virální kampaní a vyhodnocení dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce je objasnění mechanismu virálního marketingu, identifikace klíčových faktorů úspěchu a rozbor specifik pro český trh. Na závěr jsou představeny nové trendy ve virálním marketingu.
Využití internetových sociálních sítí v marketingu
TRINKLOVÁ, Veronika
Diplomová práce s názvem {\clqq}Využití internetových sociálních sítí v marketingu`` pojednává o dnes velice aktuálním tématu z oblasti virtuálního světa, které začíná být také stále diskutovanější právě v oblasti marketingu, a sice o fungování sociálních sítí na internetu a jejich možném vlivu na současný marketing firem. Cílem práce je pokusit se {\clqq}zmapovat`` oblast internetových sociálních sítí a odhadnout možnosti jejich využití v rámci marketingových strategií podniků. Jde o základní explorační výzkum, na který poté navazuje ukázka konkrétního příkladu možného využití v rámci vybrané firmy.
Modelování dopadů norem kvality a ochrany před klamavou reklamou na užitek spotřebitelů
Chaloupka, Jan ; Burian, Jan (vedoucí práce) ; Řepa, Václav (oponent)
V práci je zkoumán význam ochran spotřebitelů (konkrétně ochrany proti klamavé reklamě a normy stanovující minimální požadovanou kvalitu produktu) pro zajištění užitku spotřebitelů. Cílem je zjistit, zda-li jsou tyto ochrany pro zajištění užitku nezbytné, a nebo si jsou spotřebitelé schopni svými kupními projevy a vzájemnou komunikací mezi sebou zajistit užitek minimálně stejný, jaký jim zajistí zmiňované ochrany, a případně zda-li nemůže docházet i k situacím, kdy zmíněné ochrany užitek spotřebitelů snižují oproti situaci, kdy žádné ochrany neexistují. Dané závěry jsou zjišťovány pro konkrétní produkt (LCD televize) a konkrétní společenské prostředí (menší sociální společenství v rámci České republiky), přičemž zkoumáme nejen vliv ochran spotřebitelů na užitek celého společenství, ale i na užitek každé ze společenských vrstev při různých poměrech těchto vrstev v rámci testovaného společenství. Ke zjištění výsledků je vytvořen původní multiagentní model, ve kterém je simulováno chování spotřebitelů a firem na trhu. V práci jsou pak postupně představeny všechny důležité části architektury tohoto modelu -- od principů vytváření sociální struktury na základě poznatků o sociální skupinách a různých typech sociálních vazeb, přes kupní rozhodovací proces spotřebitelů a principy komunikace s ostatními spotřebiteli v rámci sociální sítě, až po rozhodování firem o vlastnostech vyráběných výrobků. V závěru jsou interpretovány výsledky získané v simulaci a na jejich základě stanoven význam ochran spotřebitelů pro zajištění užitku v testované společnosti kupující testovaný produkt.
Vybrané problémy marketingové strategie ŠKODA AUTO a.s.
Češková, Lenka ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Erbenová, Lenka (oponent)
Společnost Škoda Auto patří mezi nejvýznamnější firmy v České republice. Společnost nejen prodávává vozy ze svého portfolia, ale také zajišťuje servisní služby pro vozidla svých zákazníků, nabízí Škoda Originální díly a Škoda Originální příslušenství. Tyto poprodejní aktivity jsou důležitou součástí značky. Servisní služby, zákazníkům známy pod označením Škoda Service, komunikují své služby v souladu se značkou Škoda Auto. Diplomová práce se zabývá externí komunikací Škoda Service. V diplomové práci je popsán stávající komunikační mix a zhodnoceny v současnosti nasazené reklamní materiály a další marketingové aktivity Škoda Service. Na základě této analýzy jsou navrženy doplňující metody komunikace, které mohou být Škoda Service implementovány do stávajícího komunikačního mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.