Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 237 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spotřební chování nízkoprahových domácností
Lundoloqui, Filip
Tato bakalářská práce se věnuje problematice nízkopříjmových domácností. Pozornost je věnována zejména příjmové situaci domácností v České republice, včetně nerovnosti příjmů v rámci obyvatelstva. V práci jsou využita sekundární data z Eurostatu a Českého statistického úřadu, díky kterým proběhlo srovnání rizika chudoby na národní i mezonárodní úrovni. Prostřednictvím primárních dat byly zjištěny subjektivní názory českých nízkopříjmových domácností, přičemž se tyto názory týkají hlavně spotřebního chování ve spojitosti s výdaji domácností.
Možnosti tvorby finanční rezervy úvěrované české domácnosti
Krevňák, Martin
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi tvorby finanční rezervy úvěrované české domácnosti. Cílem práce je zjistit, jestli je příjmově průměrná úvěrovaná česká domácnost schopna na základě majetkové a finanční struktury vytvářet finanční rezervy. Pokud ano, tak zpracovat variantní návrhy a vyhodnotit účelnost a vhodnost těchto variant. Práce nejdříve vymezuje osobní finance spolu se sociálním, politickým a ekonomickým kontextem. Následně jsou představeny kroky finančního plánování a v neposlední řadě je definována finanční rezerva v procesu finančního plánování včetně finančních produktů. V závěru práce je věnována pozornost také spotřebnímu chování domácností, jelikož úzce souvisí s tvorbou rezerv.
Motivace domácností pro nákup potravin online
Martinek, Tomáš
Martinek, T. Motivace domácností pro nákup potravin online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato diplomová práce se zabývá motivací českých domácností pro nákup potravin online. Za pomoci kvalitativního a kvantitativního výzkumu identifikuje faktory, které mají vliv na domácnosti nakupující potraviny online a zkoumá impulsy, které spotřebitele vedou k pravidelným nákupům potravin online. Výsledky výzkumu vedou k navržení obecně platných doporučení pro prodejce potravin online.
Chování spotřebitelů při nákupu kancelářských židlí v internetových obchodech
Kaščáková, Martina
Diplomová práce se zabývá spotřebním chováním při nákupu kancelářských židlí v internetových obchodech. Byla provedena analýza využívaných nástrojů online marketingu vybraných internetových obchodů, která byla doplněna informacemi z nástrojů Google Analytics a MailChimp, součástí je také heat mapa jednoho z analyzovaných e-shopů. Druhá část vlastní práce je zaměřena na analýzu chování spotřebitelů v internetových obchodech s důrazem na nákup kancelářských židlí. Analýza byla provedena na základě dotazníkového šetření, jehož nedílnou součástí bylo zjištění vlivu vybraných komunikačních nástrojů. Na základě výsledků byla stanovena doporučení pro internetové obchody, které se zabývají prodejem kancelářských židlí v České republice.
Systém sociálních transferů České republiky a jeho vliv na spotřební chování domácností
Hajíček, Tomáš
HAJÍČEK, T. Systém sociálních transferů České republiky a jeho vliv na spotřební cho-vání domácností. Diplomová práce. Brno, 2014. Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením efektivnosti systému sociálních transferů v České republice a jeho vlivem na spotřební chování českých domácností. Sociální transfery podstatně ovlivňují příjmovou situaci domácností a jejich spotřební chování. Primárním zdrojem dat je panelové šetření European Union Statistics on Income and Living Conditions v letech 2005 - 2012, doplněné daty z České národní banky a Českého statistického úřadu. Efektivnost systému sociálních transferů a jeho vliv na chudobu, sociální vyloučení a materiální deprivaci je zkoumána jednak v kontextu celé České republiky, jednak byly analyzovány vztahy mezi jednotlivými faktory hlouběji v rámci regionů soudržnosti NUTS II. Na základě výsledků jsou formulované doporučení v oblasti zlepšení systému sociálních transferů v ČR.
Nákupní chování spotřebitelů na trhu s čokoládou a čokoládovými výrobky
Habáňová, Andrea
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s čokoládou a čokoládovými výrobky v České republice a v Německu. Zahrnuje výsledky primárního šetření, které zkoumá chování spotřebitelů v obou sledovaných zemích. Na základě těchto získaných výsledků vyhodnocuje společné i rozdílné charakteristiky spotřebitelů v jednotlivých zemích. Práce se zabývá faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu čokolády a čokoládových výrobků. Při nákupu čokolády české i německé spotřebitele nejvíce ovlivňují vlastní zkušenosti s výrobkem, dále značka výrobku (v České republice), množství druhů a příchutí (v Německu) a ceny výrobků. Češi upřednostňují mléčnou čokoládu a Němci oříškovou. Češi preferují nákup čokolády v supermarketech, kdežto Němci v diskontních prodejnách. V práci je dále srovnána kvalita čokolády v České republice a Německu. Kvalita čokolády je jednotlivci vnímána rozdílně a subjektivně. Z výsledků je patrné, že kvalita čokolády v zemích EU je u dotazovaných respondentů vnímána rozdílně a složení není u všech zkoumaných čokoládových výrobků v České republice a v Německu stejné.
Chování spotřebitelů na trhu s masem a masnými výrobky
Viktorová, Kateřina
Viktorová, K. Chování spotřebitelů na trhu s masem a masnými výrobky. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce se zabývá vyhodnocením nejdůležitějších faktorů, které ovlivňují spotřebitele na trhu s masem a masnými výrobky. V literární rešerši je předložena konfrontace teoretických poznatků jednotlivých autorů na téma spotřební chování. V analytické části práce jsou definovány hlavní faktory, které vzešly z provedených analýz a působí na chování spotřebitele na trhu s masem a masnými výrobky. Vlivem získaných znalostí ohledně nejvýznamnějších faktorů jsou vytvořena doporučení pro firmy, jak nejlépe oslovit spotřebitelské segmenty.
Vliv Fairtradových programů na spotřebu produktů vlastních značek obchodníků
HUBÁČKOVÁ, Petra
Hlavním cílem této diplomové práce je posouzení vlivu Fairtradových programů na konečnou spotřebu produktů vlastních značek obchodníků, konkrétně maloobchodního řetězce Kaufland v. o. s., a následné navrhnutí nástrojů pro zvýšení povědomí o těchto programech. První částí práce je literární rešerše zaměřená na vysvětlení teoretických pojmů. Druhá část práce je praktická. Ta je věnována představení vybraného maloobchodního řetězce a jeho vlastních značek v souvislosti s Fairtrade a Fairtradovými programy. Stěžejní v rámci praktické části je marketingový výzkum, při kterém bylo využito online dotazníkové šetření. Data získaná z tohoto šetření byla připravena prostřednictvím MS Excel pro statistické vyhodnocení, které bylo realizováno prostřednictvím software Statistica. Konkrétně byl využit Pearsonův chí-kvadrát test nezávislosti a korelační koeficient. Na základě výsledků byly vyhodnoceny výzkumné předpoklady a výzkumná otázka, taktéž byly analyzovány jednotlivé otázky a vztahy mezi nimi. Primárně bylo zjištěno, že povědomí o Fairtradových programech mezi spotřebiteli je poměrně nízké, a to jak obecně, tak u výrobků vlastních značek. Pro spotřebitele není hlavním důvodem pro koupi certifikace, ale například chuť nebo cena. Z šetření ale taktéž vyplynulo, že témata jako životní prostředí, dobré pracovní podmínky, zákaz dětské práce a další, nejsou lidem lhostejná, tudíž při snaze řetězců a dalších organizací o zvýšení povědomí je šance na úspěch.
Marketingový průzkum kupního chování v oblasti přípravků na redukci hmotnosti
Alexová, Veronika ; Hraběová, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je provedení marketingového průzkumu kupního chování v oblasti přípravků na redukci hmotnosti a zmapování povědomí zákazníků o produktové řadě XL-S Medical. Tento průzkum je postaven na jednorázovém osobním dotazování, z něhož jsou analyzovány výsledky. Na základě těchto výsledků jsou navrhnuta opatření, která povedou ke zvýšení prodejnosti produktů XL- S Medical.
Marketingová komunikace
Párová, Radka ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti Znovín Znojmo, a.s., fungující v oboru vinohradnictví a vinařství. Práce je rozčleněna do tří částí. První, teoretická část se zabývá teoretickými poznatky k dané problematice a tvoří teoretický rámec pro část analytickou. Druhá, analytická část popisuje současný stav společnosti a její marketingové komunikace. Popis společnosti doplňují analýzy prostředí a dotazníkové šetření. Na základě analytické části je vypracována třetí, návrhová část, která popisuje návrhy na zlepšení marketingové komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 237 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.