Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cena za společenskou odpovědnost "Podnikáme odpovědně"
POLÍVKOVÁ, Aneta
Cílem práce je analýza společenské odpovědnosti na úrovni držitelů Ceny za společenskou odpovědnost "Podnikáme odpovědně" a na úrovni potenciálních držitelů Ceny, rodinných firem v Jihočeském kraji, zjištění povědomí o Ceně a potenciálního zájmu o účast.
Rozvoj malého rodinného podniku
Straková, Iva ; Bojčuk, Jiří (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s tématem „Rozvoj malého rodinného podniku“ je zaměřena na rozvoj rodinné firmy DOPOS HK s.r.o. z Královehradeckého kraje, se záměrem jejího rozšíření jak z hlediska kapacity (více najatých řemeslníků, širší oblast působnosti) tak z hlediska ekonomických ukazatelů (růst tržeb, vyšší počet realizovaných zakázek). Firma bude pro účely této práce podrobena různým analýzám jako SWOT analýza, Porterova analýza apod. Pozornost bude věnována i benchmarkingu. Nejen na základě výsledků budou ve firmě provedeny změny, jejichž cílem bude eliminace nedostatků a dostání se na vyšší úroveň.
Návrh strategie rozvoje malého rodinného podniku
Uherková, Andrea ; Petyovská, Lenka (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem strategie rozvoje malého rodinného podniku. Je snahou práce navrhnout takové změny, které by vedly k odstranění slabých stránek firmy, eliminovaly hrozby a zefektivnily hospodaření firmy. K tomu práce využívá teoretické poznatky z jednotlivých analýz a pomocí nich hodnotí současný stav firmy. Z těchto analýz poté vychází navrhované změny. Práce obsahuje návrhy v oblasti marketingu, financí a lidských zdrojů.
Podnikatelský plán pro rozvoj rodinné firmy
Zoubková, Eliška ; Guštafíková, Silvia (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, související s tvorbou podnikatelských plánů – zahrnujíce metodologií zpracování podnikatelského plánu, požadavky na strukturu a obsah, druhy podnikatelských plánů a jejich možné využití. Výstupem je návrh podnikatelského plán konkrétní rodinné firmě za účelem jejího rozvoje.
Návrh strategie rozvoje malé rodinné firmy
Marvanová, Iva ; Bodová, Ingrid (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh strategie rozvoje malé rodinné firmy. Na základě analýzy současného stavu firmy a strategické obchodní jednotky - provozování hotelu jsou stanoveny strategie rozvoje firmy, které povedou k růstu konkurenceschopnosti firmy.
Strategická rozhodnutí a jejich dopady na fungování rodinného podniku
Kopecká, Eva ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Žahourková, Lucie (oponent)
Bakalářská práce Strategická rozhodnutí a jejich dopady na fungování rodinného podniku pojednává o důležitosti strategického řízení v moderním podniku. Záměrem práce je vytvořit strategickou analýzu pro konkrétní podnik a navrhnout řešení strategie. V teoretické části jsou důsledně popsány jednotlivé kroky potřebné k vytvoření strategie včetně tvorby strategické analýzy. Součástí praktické části je charakteristika konkrétního rodinného podniku, zhodnocení úspěšnosti strategických rozhodnutí učiněných vedením firmy v minulosti a návrh podnikové strategie. Vybraný podnik žádnou formu strategického řízení do svých procesů nikdy nezavedl, proto jsou navržené poslání, vize, cíle a strategie doporučením pro jeho lepší fungování.
Faktory úspěchu rodinných firem
Boroš, Petr ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Rodinná firma je firma, v níž mají členové rodiny značný vlastnický podíl a kterou také ve značné míře řídí. Tato práce se zabývá faktory, která způsobují úspěch takových firem na trhu. Výzkum je založen na frameworku Good to Great od Jima Collinse (v češtině "Jak z dobré firmy udělat skvělou"). Po provedení kvantitativní a kvalitativní analýzy 8 českých společností různých velikostí a oborů byly zjištěny vazby chování společností na jejich úspěch. Tyto zjištění ústí v seznam doporučení, který je výstupem práce.
Success factors of small and medium sized enterprises
Peschel, Stefan
Předložená disertace je zaměřena na identifikaci klíčových aspektů, kterým by malé a střední podniky (MSP) v Německu měly věnovat pozornost s cílem zajištění své dlouhodobé existence na volném trhu. Disertace přináší kritickou analýzu a výzkum faktorů úspěchu, které pomáhají podnikatelům v jejich rozhodování a řízení organizací. Nejdůležitějším faktorem úspěchu je dle respondentů prováděného dotazníkového šetření a řízených rozhovorů je vytrvalost těsně následovaná flexibilní strukturou. Dále je dle respondentů pro založení a řízení úspěšného MSP v Německu a jeho dlouhodobé přežití na volném trhu nezbytná podpora a rodinné zázemí. Další nezbytné předpoklady úspěchu MSP zahrnují inovativní přístupy k procesům a produktům, stejně jako kompetentní zaměstnance. Významné faktory úspěchu MSP, které rovněž pozitivně korelují s jejich výkonností, souvisejí též s osobností vlastníka a rodinným zázemím. Osoba vlastníka je považována za klíčový faktor úspěchu MSP, neboť vytrvalost a osobnost vlastníka/manažera, jeho "pocitová" rozhodnutí a vizionářské vedení jsou přímo vázány k osobě vlastníka či rodinnému zázemí. Tyto čtyři aspekty související s osobností vlastníka byly respondenty průzkumu řazeny mezi jedenáct faktorů identifikovaných jako nejvýznamnější. U zkoumaných MSP se projevuje jednoznačná tendence řízení s ohledem na jejich dlouhodobou existenci s častým uplatněním diferenciační strategie a za úspěch je v nich považována tvorba hodnot pro budoucnost a ne prosté finanční ukazatele.
Tvorba marketingové strategie ve firmě Sprint, s.r.o.
Weisshäutel, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Olekšák, Michal (oponent)
Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii firmy Sprint s.r.o., kterou je možné charakterizovat jako malou intuitivně řízenou rodinnou firmu. Firmy patřící mezi malé a střední podniky mají jen zřídka zpracovanou marketingovou strategii, a proto její vypracování a začlenění do řídícího procesu představuje značnou konkurenční výhodu. Teoretická část zahrnuje situační analýzu vnějšího i vnitřního prostředí firmy, která je shrnutá pomocí SWOT analýzy. Z jejích závěrů vychází marketingová strategie, která je definovaná v oblasti hlavních cílů pro marketing, v oblasti organizační struktury a lidských zdrojů, produktového portfolia, ceny, distribuce a komunikace.
Sociální interakce v rodinné firmě
SVOBODA, Andrea
Cílem této práce bylo provedení sociometrického testu, a tím následným zjištěním sociálních pozic v rodině a společnosti HCS Bohemia s. r. o., ve které část rodinných příslušníků pracuje, případně návrh změn, které by zlepšily současný stav či usnadnily budoucí rozvoj.Teoretické poznatky, sepsané v literární rešerši, byly podkladem pro zjišťování sociálních pozic s pomocí sociometrického testu, matic, terčového sociogramu, řízeného rozhovoru s jednatelem společnosti, a s využitím vlastní pracovní zkušenosti v této společnosti.Ze sociometrického testu vyplynulo, že pozice držené rodinnými příslušníky a zaměstnanci společnosti jsou totožné, nebo lze jejich dopad považovat za rovnocenný. Což ovšem neznamená, že jsou plně vyhovující. Ideálním řešením by bylo, kdyby pozice vzniklé ze sociometrického testu byly i pozicemi v hierarchii společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.