Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 113 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Domácí multimediální centrum
Sulaiman, David ; Fapšo, Michal (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací multimediálního centra pro GNU/Linux. Práce začíná teoretickým úvodem, ve kterém je uveden přehled již existujících aplikací, operačních systémů, programovacích jazyků a současného hardwaru. Součástí jsou také výsledky ankety na téma multimédia v domácnosti. Ve druhé části najdeme kompletní návrh jádra systému, rozvržení modulů, nástin možnosti ovládání a krátké shrnutí testování během vývoje. V závěru jsou zachyceny výsledky práce a nástin dalšího vývoje.
Application for PDA for multimedia stream presentation and processing
Javorček, Martin ; Číka, Petr (oponent) ; Müller, Jakub (vedoucí práce)
This thesis deals with creating application for PDA for multimedia stream presentation and processing. Introduction of the thesis is devoted to the theoretical explanation of terms such as PDA (Personal Digital Assistant) and Windows Mobile 6.0. Readers will be acquainted with the technology of .NET Framework and also with its version for mobile equipment .NET Compact Framework. Advantages as well as disadvantages of .NET technology are dealt with in this section together with the same phenomena of C# programming language, which is the basic language used for running our application. Next chapters of the thesis deal with my own design of multimedia application, especially from the point of view of classes. For better orientation and understanding UML diagram is used. UML (Unified Modeling Language) is a graphic language intended for visualization and documentation of programming systems. Except of general description of the classes there is also a detailed explanation of individual attributes and application methods. Their function and purpose are explained here as well. In the next part of the thesis attention is paid to the network communication of the application, both in terms of individual multimedia files transmission and stream transmission. Principles of connection and disconnection between client and server are analyzed in this part. Client’ s part of the application is designed for the mobile equipment with Microsoft Windows Mobile 6.0 operation system and server’s part of application is designed for computers, where Microsoft Windows XP operation system is installed. A concise manual for operating both the applications is included. This part also describes some exceptions which may occur in case of problems with connection. Last chapters describe synchronization of mobile equipment or emulator with a desktop computer and provide the reader with the summary of supported audio formats in multimedia application. All achieved results are summarized in the concluding part of the thesis.
Srovnání multimediálních frameworků
Brandejs, Zdenko ; Klíma, Ondřej (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit srovnání nejznámějších multimediálních frameworků podle podporovaných platforem, formátů a využití. Seznámit se s multimediálními frameworky a jejich knihovnami pro práci s multimédii. Konkrétně se jedná o Video for Windows, DirectShow, Media Foundation, FFmpeg, GStreamer, xine a QuickTime. Detailně popsat jak jednotlivé technologie fungují včetně jejich architektury. Vytvoření webového tutoriálu, kde se uplatní teoretické znalosti při tvorbě přehrávačů. 
Domácí multimediální centrum
Burkert, Michal ; Herout, Adam (oponent) ; Sumec, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu a implementaci aplikace, která bude sloužit jako náhrada běžných domácích spotřebičů (DVD přehrávač, videorekordér apod.). Počítač, který kombinuje několik takových zařízení bývá v angličtině označován jako Home Theater Personal Computer (HTPC), což se dá volně přeložit jako počítač pro domácí kino nebo také domácí multimediální centrum. Práce zkoumá dostupné knihovny a programy pro práci s multimédii v operačním systému Linux, které jsou využity pro vytvoření navrhnuté aplikace. Ukazuje také některé podobné, již existující, komerční i opensource systémy.
Virtuální svět
Hamal, Jakub ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Obsahem této práce je přiblížení problematiky procesu tvorby počítačových her a představení herního enginu Unity3D. Získané poznatky jsou poté uplatněny při vytvoření ukázkové aplikace pro PC. První část práce je věnována procesu tvorby počítačových her, ve druhé části je popsán engine Unity3D spolu s ostatním softwarem, použitým při vytváření aplikace. Poslední část práce se zabývá popisem vytvoření aplikace s využitím technik z předešlých kapitol.
Hodnocení úspěšnosti vybraných herních činností ve volejbalové extralize mužů
Toman, Jiří ; Vorálek, Rostislav (vedoucí práce) ; Petružela, Jan (oponent)
Název: Hodnocení úspěšnosti vybraných herních činností ve volejbalové extralize mužů Cíl: Primárním cílem této práce bylo srovnání dvou druhů podání, a to skákaného plachtícího a skákaného rotovaného podání a následně porovnání jejich přihrávky. Sekundárním cílem bylo hodnocení podání a přihrávky jednotlivých druhů podání, které byly hodnocené na škálách podání a přihrávky. Metody: Pro získání potřebných dat pro tuto práci byly vytvořeny tabulky, do kterých se pomocí čárek zadávaly potřebné hodnoty. Ty se získávaly sledováním zápasů - videozáznam. Další metoda, která byla v této práci využita byla analýza. Bylo potřeba rozdělit jednotlivé úseky na podání, přihrávku a následnou nahrávku. Od nahrávky se následně odvíjelo hodnocení jak podání, tak přihrávky. Poslední metodou, která se v této práci objevila, byla hodnotící škála, a to jak podání, tak přihrávek. Výsledky: Výsledky byly zaznamenány pro přehlednost do grafů a tabulek, kde byly následně okomentovány. Klíčová slova: volejbal, podání, přihrávka, úspěšnost, hráč, tým
Vznik a vývoj ženského ledního hokeje
Frolíková, Tereza ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Pokorný, Ladislav (oponent)
Předmětem bakalářské práce je shrnutí ženského ledního hokeje od historie až po současnost ve světě i u nás. Hlavním cílem je tedy celková analýza vývoje tohoto sportu, jak ženský hokej vznikal a vyvíjel se, kdy zaznamenal největší rozmach a kdy zase naopak úpadek. Druhotným cílem je vymezit vývoj pravidel a shrnout současnou situaci ženského hokeje. V úvodu práce je uvedena stručná charakteristika sportu a popsán vznik hokeje. Dále jsou zde zmíněna nejznámější ženská hokejová jména a v závěru práce jsou vymezeny rozdíly mezi pravidly ženského a mužského ledního hokeje. Klíčová slova: lední hokej, ženský hokej, zápas, historie, pravidla
Historie ženského fotbalu v českých zemích
Kuchař, Martin ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Pokorný, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá historií ženského fotbalu v českých zemí. Práce je rozdělena chronologicky od úplných počátků vzniku fotbalu jako kolektivního sportu a mapuje zapojení žen do této hry. Definuje první sportovní aktivity žen ve společnosti a jejich oficiální vzdělávací tělovýchovný proces v Evropě. Uvádí první zmínky o ženském fotbalu na území Velké Británie a na území Čech. Popisuje to nejdůležitější, co se v ženském fotbale na českém území událo, a to v chronologickém sledu od založení prvního ženského týmu, struktury prvních pravidelných soutěží až po aktuální strukturu ženského fotbalu v České republice. Jsou zmapovány nejvěhlasnější týmy a popsány nejdůležitější osobnosti ženského fotbalu v Čechách i ve světě. Popisuje vývoj Československé fotbalové reprezentace žen od jejího prvního oficiálního utkání až po osamotnění pod českou vlajkou. Kapitoly jsou obohaceny o dobové rozhovory a reakce veřejnosti z dostupně sehnaných diplomových prací, periodik, knih a webových stránek. Originálním textem je chronologické sepsání historie ligového ženského týmu FK Dukly Praha. V přílohách nalezneme přepisy rozhovorů s osobností ženského fotbalu Evou Haniakovou a nejvýznamnějšími představiteli ženského ligového týmu FK Dukly Praha Ondřejem Havlasem a Michaelou Beránkovou. Poslední materiálem...
Fenomén RPG
BARFUS, Karel
Bakalářská práce se zabývá fenoménem stolních RPG. Formou kvalitativního výzkumu prozkoumává témata identifikovaná v rámci zúčastněného pozorování a rozhovorů s hráči. Těmito tématy jsou: atmosféra, imaginace, vztahy mezi hráči a herními postavami a jejich vzájemné ovlivňování. Dále jsou rozebírány vzpomínky, zážitky a zkušenosti, které respondenti ve vztahu ke hraní RPG zmiňovali.
Komparace vzniku a průběhu hráčské závislosti u hráčů videoloterijních terminálů a sázkařů
HAMHALTEROVÁ, Jana
Diplomová práce se zaměřuje na komparaci vzniku a průběhu hráčské závislosti u hráčů videoloterijních terminálů a sázkařů. Teoretická část se orientuje na patologické hráčství, druhy hazardu a rozdělení sázkařů a hráčů videoloterijních terminálů, u kterých jsou popsány sociodemografické údaje, vznik a průběh. V dalších kapitolách jsou specifikovány pojmy léčby, relapsu, recidivy, prevence a sebeomezujících opatření. Poté jsou porovnány hazardní hry, jež převažují v zahraničí a jejich preventivní opatření. V rámci praktické části je věnovaná pozornost použité metodice, výsledkům, diskusi a závěru. Cílem práce je popis a porovnání vzniku a průběhu hráčské závislosti mezi hráči videoloterijních terminálů a sázkaři. V návaznosti na cíl práce byly zvoleny dvě výzkumné otázky. První otázka zní: "Jaký je průběh a vznik hráčské závislosti u hráčů videoloterijních terminálů?" Druhá otázka se zaměřuje na průběh a vznik hráčské závislosti u sázkařů. Pro naplnění cíle je použita kvalitativní výzkumná strategie. Metoda je formou dotazování s technikou polostrukturovaného rozhovoru a sekundární analýzou dat. Soubor informantů je tvořen 12 hráči s použitím účelového výběru v Poradně pro nelátkové závislosti Prevent 99. Bylo zjištěno, že hráči videoloterijních terminálů a sázkaři mají podobné znaky průběhu hraní, ale odlišný vznik hráčské závislosti. Důvodem může být online hraní. U společných znaků se vyskytuje důvod opětovného hraní. Rozdílné aspekty lze vidět u vzniku, četnosti nebo délce celkového hraní. V praxi může být užitečné znát tyto detaily o skupinách hráčů a podle toho s nimi dále pracovat. Diplomová práce bude sloužit pro odborníky, kteří pracují nebo chtějí pracovat s touto cílovou skupinou a zároveň pro studenty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 113 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.