Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studiové nahrávání z komplexního a pedagogického pohledu interpreta. Ve studiu Sono Records
Melcrová, Hana ; Nedělka, Michal (vedoucí práce) ; Valášek, Marek (oponent)
Práce pojednává o problematice přípravy na nahrávání a samotného aktu nahrávání. Je určena začínajícím hudebníkům. Je rozdělena na dvě základní části, které se dělí na další menší oddíly. První část je zaměřena na přípravu na nahrávání a projednává výběr materiálu, řešení různých bodů jako je text, hudba, příprava nástrojů a další úkony. Dále se zaměřuje na výběr studia, hodnotí, za jakých okolností je vhodné si k nahrávání přizvat producenta a producentskou práci v České republice také mapuje. Část je také věnována distribuci, propagaci a finanční stránce nahrávání. V neposlední řadě se snaží nastínit, jak celý projekt naplánovat. Opírá se především o prameny vycházející z konzultací, jelikož tato problematika není v literatuře dostatečně obsažena. Druhá část se zabývá nahráváním. Přibližuje proces nahrávání kapely, a zároveň ukazuje zvláštnosti studiové interpretace. Kapitoly obsahují příklady zajímavých nahrávacích technik a srovnání nahrávání v České republice a v zahraničí. Nahrávání zde prochází všemi fázemi - zvučením, nahráváním, finalizací. V závěru práce zhodnocuje obsažené informace a s nimi spojené zdroje, ukazuje problémy při řešení problematiky, jako například malé množství zdrojů, a vyvozuje základní teze, které ze zpracování vyšly.
Vzduchotechnika kina
Czempka, David ; Rubinová, Olga (oponent) ; Blasinski, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem vzduchotechnických zařízení ve vybrané budově kina vybaveného prostorným foyer s barem, kinosálem s technickým zázemím, nahrávacím studiem a doprovodnými prostory. Zařízení jsou navržená tak, aby splňovala hygienické, provozní a bezpečností požadavky, a aby vytvářela optimální vnitřní mikroklimatické podmínky pro pobyt osob. Vzduchotechnika zajišťuje přívod čerstvého a odvod znehodnoceného vzduchu, pokrytí tepelných ztrát v zimním období a tepelné zátěže v letním období a ve vybraných prostorech také zvlhčení vzduchu v zimním období. V teoretické části jsem se zaměřil základní akustické veličiny a prostorovou akustiku.
Nahrávací studio s ubytovacím zázemím v Proseči
Jun, David ; Remeš, Josef (oponent) ; Kalousek, Lubor (vedoucí práce)
Práce se věnuje návrhu nahrávacího studia s ubytovacím zázemím. Objekt je koncipován jako 3 podlažní stavba zasazená do mírně svažitého terénu. Nahrávací studio je určeno pro pořizování nahrávek primárně artificiální komorní hudby, ubytovací kapacita pak má prioritně sloužit k ubytování hudebníků. Speciální důležitost je věnována prostorovému uspořádání a konstrukčnímu řešení nahrávacího studia. Seminární práce byla pak zpracována převážně na základě zahraniční literatury a podrobně se zabývá speciálními přístupy návrhů absorbčních a difuzních prvků.
Analýza a návrh komunikační strategie hudebního studia Startouch
Mitchev, Dobrin Dantchov ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Ivanov, Borislav (oponent)
Téma diplomové práci je Analýza a návrh komunikační strategie hudebního studia Startouch. Jedná se o multimediální studio, které nabízí audiovizuální produkci, nahrávání a postprodukci zvuku. Studio nabízí velmi široké spektrum služeb týkajících se tvorby videí, hudby a umění. Pro naplnění cíle práce jsem zkombinoval teoretické znalosti komerčních komunikací a terénní výzkum, které mě navedly k závěrečnému zhodnocení komunikace studia a návrhu na vylepšení. Diplomovou práci jsem rozdělil na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabyvá podrobnou teorií marketingové a komerční komunikace a praktická konkrétní vybranou firmou. V práci charakterizuji podnik, jeho služby a následně je provedena analýza stávající komunikace. Poslední část obsahuje dotazníkove šetření, jeho zhodnocení a výsledné doporučení budoucí komunikace studia
Účetní specifika nahrávacího studia
Kosejk, Petr ; Polachová, Kateřina (vedoucí práce) ; Müllerová, Libuše (oponent)
Práce na téma specifika nahrávacího studia pojednává o základech účetnictví a odhaluje tuzemská nahrávací studia jako účetní jednotky. Teoretické znalosti ze základů účetnictví jako např. zásady, principy, oceňování aktiv a závazků, uživatelé účetnictví, skupiny účetních jednotek, účtování, položky rozvahy a výkazu zisků a ztrát jsou v práci popsány, a dále je zmíněna jejich podoba ve vybrané účetní jednotce, kterou je nahrávací studio. Hlavním cílem práce je zmíněné teoretické znalosti definovat , a přiblížit čtenáři podobu nahrávacího studia jak z pohledu účetního, tak z pohledu ekonomického. Práce popíše některé jeho složky dlouhodobých nehmotných a hmotných aktiv a popíše i jak studia v tuzemsku vypadají, jaké mají portfolio nebo jaké zvolili ekonomické činnosti. Práce již v teoretické části naznačuje jistá specifika nahrávacího studia, např. v konfliktech zásad, oceňování nehmotného majetku, odpisování, kdy některá v závěru práce rozvíjí. Hypotéza zní, že nahrávací studio je účetně specifické oproti běžné účetní praxi. Tato hypotéza byla v závěru práce vyvrácena. Účetnictví nahrávacího studia není příliš se odlišujícím a specifickým. Metoda práce byla vlastní výzkum nahrávacích studií skrze internet, osobní zkušenost s navštěvováním nahrávacího studia a autorovo vytváření a následné ověřování hypotéz specifičnosti v rozboru několika nahrávacích studií skrze sbírku listin.
Studiové nahrávání z komplexního a pedagogického pohledu interpreta. Ve studiu Sono Records
Melcrová, Hana ; Nedělka, Michal (vedoucí práce) ; Valášek, Marek (oponent)
Práce pojednává o problematice přípravy na nahrávání a samotného aktu nahrávání. Je určena začínajícím hudebníkům. Je rozdělena na dvě základní části, které se dělí na další menší oddíly. První část je zaměřena na přípravu na nahrávání a projednává výběr materiálu, řešení různých bodů jako je text, hudba, příprava nástrojů a další úkony. Dále se zaměřuje na výběr studia, hodnotí, za jakých okolností je vhodné si k nahrávání přizvat producenta a producentskou práci v České republice také mapuje. Část je také věnována distribuci, propagaci a finanční stránce nahrávání. V neposlední řadě se snaží nastínit, jak celý projekt naplánovat. Opírá se především o prameny vycházející z konzultací, jelikož tato problematika není v literatuře dostatečně obsažena. Druhá část se zabývá nahráváním. Přibližuje proces nahrávání kapely, a zároveň ukazuje zvláštnosti studiové interpretace. Kapitoly obsahují příklady zajímavých nahrávacích technik a srovnání nahrávání v České republice a v zahraničí. Nahrávání zde prochází všemi fázemi - zvučením, nahráváním, finalizací. V závěru práce zhodnocuje obsažené informace a s nimi spojené zdroje, ukazuje problémy při řešení problematiky, jako například malé množství zdrojů, a vyvozuje základní teze, které ze zpracování vyšly.
Život Varhana Orchestroviče Bauera a jeho přínos v oblasti filmové hudby
Pokludová, Gabriela ; Nedělka, Michal (vedoucí práce) ; Perglerová, Marka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá celkovou problematickou filmové hudby. Je však především zaměřena na život jednoho z našich současných hudebních skladatelů filmové hudby Varhana Orchestroviče Bauera. V této práci jsem přiblížila jeho život pomocí krátkého životopisu a rozhovoru. Na jeho díle jsem rozvinula problematiku filmové hudby. Nejprve jsem ji čtenářům přiblížila historicky, poté i prakticky a to hned z několika pohledů: z pohledu skladatele, zvukového inženýra Víta Krále, a z pohledu profesionálního muzikanta - koncertní mistryně Lucie Švehlové. Dalším bodem mé diplomové práce je popis krok po kroku, jak vypadá nahrávání filmové hudby v nahrávacím studiu Smecky Music Studio. Dále jsem rozebrala dvě části soundtracku k filmu Against the Wild, který složil právě Varhan Orchestrovič Bauer. Poslední částí, kterou tato diplomová práce rozebírá, jsou výsledky dotazníku, který měl za úkol zjistit, jak veřejnost vnímá filmovou hudbu a filmové skladatele, včetně pana Bauera.
Život Varhana Orchestroviče Bauera a jeho přínos v oblasti filmové hudby
Pokludová, Gabriela ; Nedělka, Michal (vedoucí práce) ; Perglerová, Marka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá celkovou problematikou filmové hudby. Je také zaměřena na život jednoho z našich současných hudebních skladatelů filmové hudby Varhana Orchestroviče Bauera. V práci jsem přiblížila jeho život pomocí krátkého životopisu a rozhovoru. Na rozboru jeho díla jsem rozvinula problematiku filmové hudby. Nejprve jsem ji čtenářům přiblížila historicky, poté i prakticky a to hned z několika pohledů: z pohledu skladatele, mistra zvuku Víta Krále, a z pohledu profesionálního hudebníka - koncertního mistra Lucie Švehlové. Dalším bodem mé diplomové práce je podrobný popis, jak vypadá nahrávání filmové hudby v nahrávacím studiu Smecky Music Studio. Rozebrala jsem dvě části zvukového záznamu k filmu Against the Wild, který složil Varhan Orchestrovič Bauer a na něm demonstrovala využití filmové hudby v pedagogické praxi. Závěrečnou částí diplomové práce jsou výsledky dotazníku, který měl za úkol zjistit, jak veřejnost vnímá filmovou hudbu a filmové skladatele včetně pana Bauera.
Hudební klub v Brně
Muzikář, Vladimír ; Fišer, Jiří (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Na základě ateliérové studie AG35 je zpracována tato bakalářská práce, která studii dále rozvádí do stupně Dokumentace pro stavební povolení a Dokumentace pro provádění stavby. Tématem práce je Hudební klub v Brně, pro který byla zadána parcela v blízkosti náměstí Obilný trh ve svahu pod Špilberkem. V blízkosti řešeného pozemku se nachází náměstí Obilný trh, park Špilberk, Fakultní nemocnice Brno – porodnice a budova Veřejného ochránce práv. Pozemek je svažitý, což výrazně ovlivnilo návrh. Mou hlavní myšlenkou bylo vytvořit projekt, který by zahrnoval jak monumentální budovy, které budou odpovídat a reprezentovat danou funkci a zároveň aby byly v co nejlepším souladu s terénem pozemku. Vytvoření veřejného prostoru, kam se lidé budou uchylovat k odpočinku, či procházce do parku bylo samozřejmostí. Střechy jsou pochozí, nabízející výhled do okolí, ve větší budově se nachází kavárna a samotný hudební klub, v menší budově pak zkušebny, nahrávací studio a taneční sál. Obě budovy jsou napojeny na podzemní parkoviště. Samotná architektura staveb si pohrává s principem plan libre a minimalistickým stylem.
Hudební klub v Brně
Modlitba, Zdeněk ; Teplý, Vladimír (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Tématem projektu je návrh novostavby hudebního klubu v lokalitě Brno-střed, Obilní trh. Parcela se nachází ve svahu pod hradem Špilberk. Návrh vychází z otevřenosti vůči Obilnímu trhu a veřejnosti, snaží se upoutat, vtáhnout a z kolemjdoucího udělat návštěvníka. Po hmotové stránce se jedná o 3 solitérní objekty, které z uliční čáry pozvolna gradují a svým měřítkem se snaží nevytvářet bariéru, ale naopak navodit dojem přístupnosti. Umístění těchto objektů, společně se stromy, vytváří parkové prostředí umožňující průhledy na dominantu - hrad Špilberk. Objekty jsou částečně zakopány ve svahu, terén tak přímo navazuje na zelené pochůzné střechy, čímž při pohledu shora částečně mizí oku pozorovatele. Funkční náplň je rozdělena do 3 objektů. V největším se nachází hudební klub, s foyer, 2 sály, terasou umožňující výhled na Obilní trh, zázemím pro kapely a navazující garáží. Druhý, jednopodlažní objekt s vnitřním dvorem zaujímá prostory se zkušebnami a ateliéry a místem pro odpočinek. Třetí dvoupodlažní objekt se nachází právě ve zmiňovaném dvoře a nachází se zde nahrávací studio.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.