Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kit Kat Nestlé media campaign proposal
Marečková, Táňa ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce pojednává o procesu mediálního plánování jednotlivých typů médií. Popisuje jednotlivá média, analyzuje situaci na mediálním trhu. V praktické části se věnuje návrhu mediální kampaně produktu Kit Kat společnosti Nestlé.
Analýza vývoje preferencí investic zadavatelů reklamy do jednotlivých mediatypů v ČR
Tomanová, Lucia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Veletová, Andrea (oponent)
V diplomové práci jsem se primárně zaoberala vývojem investic do televize a internetu, jaké jsou v současnosti trendy v preferencích zadavatelů a co tyto preference ovlivňuje. Na závěr jsem udělala odhad vývoje investic do zmíněných mediatypů pro příštích deset let.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.