Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 122 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Rozumová, Veronika
Bakalářská práce se zabývá tématem influencer marketingu v rámci propagace destinace v cestovním ruchu. Literární rešerše neboli teoretická část se věnuje především problematice destinačního marketingu, internetových komunikačních prostředků, jako jsou sociální média a na závěr tématem influencer marketingu. Praktická část obsahuje analýzu sekundárních dat a také analýzu dat získaných pomocí kvantitativního šetření, přesněji dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na generaci Z. Na základě získaných dat z dotazníku byla vytvořena doporučení pro vybranou oblast, tedy Východní Moravu.
Vplyv emócií na spokojnosť a lojalitu návštěvníkov destinácií Českej republiky
Šteflíková, Dominika
Závěrečná práce se zabývá vybranými pozitivními a negativními emocemi a jejich vlivem na spokojenost a loajalitu návštěvníků v destinací České republiky. Cílem je zhodnocení vybraných emocí na spokojenost a loajalitu návštěvníka a na základě výsledků navrhnout doporučení, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti a loajality. Teoretická část je věnována problematice cestovního ruchu a emocím, i ve spojitosti se spokojeným a loajálním návštěvníkem. Praktická část obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření na základě statistické metody Spearmanova koeficientu korelace a interpretaci výsledků.
Zhodnocení rozvoje cestovního ruchu v Kyjově
Kupková, Nikola
Tato bakalářská práce se zaměřuje na cestovní ruch v Kyjově. Cílem je zhodnotit momentální stav a identifikovat možnosti jeho dalšího rozvoje. V teoretické části jsou přiblíženy hlavní teoretická východiska pro zpracování práce. V analytické části se kombinuje socioekonomický profil města s popisy turisticky atraktivních oblastí a analýza kapacitních možností ubytovacích zařízení. Metodou polostrukturovaných rozhovorů s významnými aktéry z oblasti veřejné správy a cestovního ruchu v Kyjově se snažíme získat hlubší vhled do tématu. Na základě získaných dat je provedena SWOT analýza a následné zhodnocení rozvoje cestovního ruchu. Identifikované nedostatky jsou doplněny o konkrétní doporučen pro zlepšení aktuálního stavu. Výsledky práce mají potenciál poskytnout městu Kyjov významné informace pro další plánování a realizaci rozvoje cestovního ruchu.
Analýza a efektivita marketingové strategie města Dubaj v letech 2010-2020
Saarová, Patricie ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a efektivitu marketingové strategie Dubaje v letech 2010-2020. V teoretické části jsou představeny klíčové pojmy spojené s marketingem a destinacemi, včetně definice marketingu a destinace, principů destinačního managementu, marketingového mixu a komunikačního mixu. Deskriptivní část práce popisuje vývoj Dubaje jako turistické destinace a identifikuje faktory, které přispěly k jejímu úspěchu. Praktická část zahrnuje komparativní analýzu marketingových aktivit v obdobích 2010-2015 a 2016-2020, podloženou dotazníkovým šetřením. Na základě analýzy jsou následně navržena komunikační doporučení.
Spotřební chování návštěvníků destinace Znojemsko a Podyjí
Berková, Anna
Bakalářská práce měla za cíl identifikovat spotřební chování návštěvníků turistické oblasti Znojemsko, provést segmentaci trhu na straně poptávky a navrhnout změny ve spotřebním chování vybraného segmentu pro udržitelný rozvoj cestovního ruchu v destinaci. Teoretická část je věnována literární rešerši, ve které jsou vymezeny základní pojmy související s problematikou. V praktické části byla vymezena destinace Znojemsko a Podyjí a následně vyhodnocena data z kvantitativního výzkumu. Na základě provedené segmentace byly vybrány segmenty vhodné pro návrhy související s udržitelným rozvojem destinace.
Zhodnocení kvality destinace mikroregionu Kroměřížsko
Nguyen, Thanh Tung
Nguyen, T. T. Zhodnocení kvality destinace mikroregionu Kroměřížsko. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021.Bakalářská práce se zabývá zhodnocením kvality destinace mikroregionu Kroměřížsko a je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů cestovního ruchu, formy cestovního ruchu, typy cestovního ruchu, destinační management, marketing cestovního ruchu a kvalitu služeb v cestovním ruchu. Praktická část práce se zaměřuje na popisování selektivních, lokalizačních a realizačních faktorů v mikroregionu. Následně bylo vytvořeno dotazníkové šetření a na základě získaných odpovědí, které měly nejhorší hodnocení byly vytvořeny návrhy na zlepšení kvality destinace mikroregionu.
Influencer marketing v cestovním ruchu
Baletková, Michaela
Bakalářská práce se zabývá tématem influencer marketingu v cestovním ruchu, konkrétně spoluprací destinačních agentur s influencery za účelem propagace destinací. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, influencer marketing, cestovní ruch a destinace cestovního ruchu. Praktická část zahrnuje analýzu dat, která byla získána pomocí kvalitativních i kvantitativních šetření ve formě rozhovorů a dotazníků. Na základě získaných poznatků z teoretické i praktické části byla vyhotovena doporučení pro destinační agentury a influencery, která mohou napomoct efektivnější budoucí spolupráci. V závěru práce je navržen optimální způsob spolupráce obou subjektů v destinacích České republiky.
Vplvv faktorov kvality služieb na lojalitu návštevnikov v regiónoch Liptov a Tatry
Sobotová, Simona
Sobotová, S. Vliv faktorů kvality služeb na loajalitu návštěvníků v regionech Liptov a Tatry. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se zabývá posouzením úrovně vlivu faktorů kvality destinace na loajalitu návštěvníků v horských regionech Liptov a Tatry. V práci je navíc zkoumána spokojenost návštěvníků s faktory kvality v letní a zimní sezóně. Tyto jsou následně porovnány s důležitostí stejných faktorů. Marketingový výzkum byl využit za účelem získání primárních dat za pomoci dotazníkového šetření. Data byly následně vyhodnocovány pomocí IPA analýzy a vícerozměrné regresní analýzy.
Geolokační hry jako možnost rozvoje cestovního ruchu ve vybrané lokalitě
VOŠAHLÍKOVÁ, Helena
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy současného stavu cestovního ruchu v regionu navrhnout nejvhodnější řešení pro zvýšení návštěvnosti a oblíbenosti vybrané lokality pomocí gamifikace. S ohledem na současnou oblibu moderních technologií se autorka rozhodla využít stále oblíbenější mobilní technologie v propojení s GPS. Základem pro praktickou část byla literární rešerše, která se zabývá vysvětlením marketingových termínů, které byly následně použity v práci a jejich využití ve vybraném projektu. Součástí teoretické části práce je také vysvětlení pojmu gamifikace, její druhy a její další využití jako možnost rozvoje cestovního ruchu v méně oblíbených lokalitách.
Udržitelnost a odpovědnost v rozvoji destinace cestovního ruchu
PELNÁŘOVÁ, Monika
Cílem práce je přiblížení problematiky, která se zabývá udržitelností a odpovědností v rozvoji destinace cestovního ruchu. Co se týká praktické části práce, cílem je co nepřesnější využití moderních metod a trendů pro rozvoj destinace cestovního ruchu s ohledem na zájmy stakeholderů ve vybrané destinaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 122 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.