Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace české alternativní a desinformační mediální scény k revizionistické aktivitě
Merc, Jakub ; Střítecký, Vít (vedoucí práce) ; Ludvík, Jan (oponent)
Jak vyplývá z Výroční zprávy BIS za rok 2017, Česká republika v současné době čelí působení ruské hybridní strategie. Součástí této strategie mohou být i alternativní a dezinformační média, která šířením propagandy a dezinformací ohrožují strategické bezpečnostní zájmy České republiky. V tomto kontextu si pak tato práce klade dva základní cíle. Tím prvním je detailní popis české alternativní a dezinformační scény a její zasazení do kontextu ruské hybridní strategie. Druhým cílem pak je zjištění motivací, které vedou k tomuto druhu revizionistické aktivity. Co se týče prvního jmenovaného cíle, tak tato práce vychází zejména z analýzy konkrétních dezinformačních médií, která hodnotí v kontextu informací, jež máme o ruské hybridní strategii a ruských strategických zájmech. Z hlediska druhého jmenovaného cíle se pak tato práce opírá o polostrukturované rozhovory, které byly pořízeny se zástupci pěti českých alternativních médií.
Obsahová analýza českých feministických fanzinů
Kopecká, Mahulena ; Krobová, Tereza (vedoucí práce) ; Hroch, Miloš (oponent)
Cílem práce bylo prostřednictvím kvalitativní obsahové analýzy najít témata, skrze která vybrané české feministické ziny (tedy neprofesionální nezávislé publikace, které jejich tvůrci produkují a distribuují sami) prezentují myšlenky feminismu a problematiku ženské emancipace, a následně porovnat, jak ziny jednotlivá témata pojímají. Šlo vždy o dvě vybraná čísla zinů Wicca, Esbat, Bloody Mary a Přímá cesta, vycházejících z českého anarchistického hnutí. Nejdříve práce popisuje, co je to zin, z čeho vznikal a jaká byla politika jeho vydávání, kdy se tvůrci ohrazovali proti fungování mainstreamových médií a konzumerismu. Následně se soustředí na vývoj jednotlivých vln feministického hnutí, které rozebírá v souvislosti s tím, jaké publikační metody využívaly. Zatímco první vlna se utvářela skrze "scrapbooky", lepené knížky plné koláží, dopisů a novinových výstřižků, druhá vlna se soustředila na letáky a manifesty, tisknuté na cyklostylu. Třetí vlna se v 90. letech utvářela právě skrze dívčí ziny a vycházela z hnutí Riot Grrrls. Zkoumání obsahů jednotlivých zinů probíhalo prostřednictvím prvního stupně kódování zakotvené teorie. Nejdříve se porovnal tematický záběr obsahů jednotlivých zinů, pojmenovaly se témata a definovaly ústřední kategorie - pojetí feminismu, konstrukce mužství a ženství a pojetí...
Vývoj anarchistického tisku v ČR po roce 1991 na příkladu A-kontra a Existence
Kořínská, Tereza ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Hladík, Radim (oponent)
(abstrakt) Diplomová práce s názvem Vývoj anarchistického tisku v ČR po roce 1991 na příkladu A-kontra a Existence přibližuje nejen anarchistická periodika, jako zástupce alternativních médií, ale i samotné anarchistické hnutí a jeho myšlenkové základy. Blíže se věnuje anarchistickým skupinám aktivním na území České republiky po roce 1991 a jimi vydávaným tiskovinám. Pomocí kvantitativní obsahové analýzy aplikované na periodika A-kontra a Existence jsou anarchistické tiskoviny představeny blíže, např. v oblasti témat, a jsou hledány společné znaky s alternativními médii.
Moderní metody marketingu
Jandová, Pavlína ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Tomek, Ivan (oponent)
Klasické marketingové postupy pozbývají na účinnosti a důvěryhodnosti. Je čím dál tím těžší komunikovat se spotřebiteli, a marketéři tak hledají nové techniky a způsoby, jak zákazníky oslovit. Obracejí se k využití moderních marketingových metod, jejichž společným znakem je možnost přesného zacílení a nízká cena, a také fakt, že spotřebiteli zatím nejsou přijímány jako standardní reklama. V teoretické části práce jsou popsány alternativní formy marketingu: word-of-mouth, product placement, guerilla marketing, mobilní marketing, event marketing a sociální marketing. Jsou rozebrány jejich hlavní znaky, formy, výhody a nevýhody a vždy mají uvedený příklad z praxe. Praktická část diplomové práce je zaměřena na společnost Budějovický Budvar, n. p. a vstup nového produktu Pardál na český pivní trh na začátku roku 2007. Tomuto v dějinách pivovaru Budějovický Budvar důležitému kroku předcházela detailní strategická marketingová analýza společnosti. Jejím výsledkem bylo rozhodnutí o netradičním a originálním vývoji nového piva a uvedení značky na trh s využitím zážitkového a buzz marketingu. Šanci ovlivnit výsledné vlastnosti nového produktu získali samotní konzumenti tj. pivaři. Podíleli se na vývoji jeho chuti i na finálním názvu v projektu nazvaném "Moje nové pivo" a spolupracovali i v rámci komunikační kampaně uvedení piva Pardál na trh v České republice. Výsledkem této strategie byl úspěchy prodejní i marketingové umocněny několika odbornými uznáními. Značka se na nasyceném trhu ovládaném obzvláště silnou konkurencí výrazně etablovala a svou pozici neustále posiluje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.