|
Návrh marketingové strategie pro firmu
Mrkvová, Andrea ; Plíšková, Pavla (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Mod Design, s.r.o. V první části vychází práce z teoretických východisek. Tato část pojednává o marketingu jako takovém a nastiňuje proces strategického marketingového plánování. V druhé, praktické části práce, jsou teoretické poznatky aplikovány v praxi. Je zde analyzováno současné tržní postavení a marketingová strategie podniku. Na základě této analýzy a teoretických poznatků doporučuji vhodná opatření vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
|
|
Aspekty spolehlivosti při posuzování shody vah u výrobce
Šmíd, Michal ; Teš, Vasilij (oponent) ; Koška, Petr (vedoucí práce)
Výrobky, které mohou být označeny značkami shody, spadají do regulované sféry a musí splnovat určené požadavky před uvedením na trh. Diplomová práce řeší aspekty, které je nutno splnit pro uvedení vah s neautomatickou činností na trh. Reviduje současné metody a postupy posuzování shody vah na ES pracovišti posuzování shody dle příslušných norem, dokumentů a směrnic. A následně vypracovává novou Příručku kvality pro ES pracoviště posuzování shody.
|
|
Návrh technologie výroby tělesa světlometu
Pytlík, Radek ; Tomaj, Martin (oponent) ; Kandus, Bohumil (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v rámci magisterského studia předkládá návrh technologie výroby tělesa světlometu z vysokoteplotního polykarbonátu Apec 1695 o tloušťce stěny 1,8 mm. Velikost výrobní série je stanovena na 100 000 ks/rok. Na základě literární studie problematiky vstřikování plastů a také na základě výpočtů bylo navrženo vstřikování ve vstřikovacím nástroji s vyhřívanou vstřikovací tryskou. Pro výrobu plastového tělesa světlometu je použitý vstřikovací lis Allrounder 630 S 2500 – 800 od firmy Arburg.
|
| |
| |
| |
| |
|
Návrh procesního řízení zakázky ve výrobním podniku
Horák, Roman ; Ing. Ivo Lána, Ph.D (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá procesním řízením zakázky v podniku Slévárna a modelárna Nové Ransko, s.r.o. Tato společnost se zaměřuje na výrobu odlitků z litin, slitin hliníku a slitin mědi. Dále vlastní specializovaná pracoviště na tepelné zpracování, na obrábění odlitků a povrchovou úpravu odlitků z litin. V první části bakalářské práce jsou uvedeny teoretická východiska, která přibližují problematiku řešenou v části analytické. V analytické části je společnost představena z obecného hlediska, je stručně popsána její historie a dále je popsána činnost procesního řízení zakázky od přijetí, přes výrobu až po expedici finálního odlitku k zákazníkovi. V poslední části jsou uvedeny návrhy na optimalizaci činností procesního řízení zakázky s ohledem na dodací termíny.
|
|
Návrh zavedení nového výrobku na trh
Menšík, Radovan ; Mazouch, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Uvedení nového výrobku na trh s domácími potřebami“ je analýza uvedení nové produktové řady Titanio Julliete společností Elimex a.s. (dále jen Titanio od společnosti Pentolpress) na český trh a vyvození doporučení pro rok následující. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového plánu, tj. jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu – tzv. 4 P (produkt, cena, místo a propagace) pro správné zvolení marketingové strategie při zavádění nové produktové řady. Ve druhé, praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzován marketingový mix u nové produktové řady a navržená doporučení pro příští rok.
|
|
Filozofie zvyšování kvality v marketingu
Křivdová, Helena ; Marek, Milan (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je „Filozofie zvyšování kvality v marketingu“. Jejím cílem je návrh systému hodnocení spokojenosti zákazníků ve společnosti Pekárny a cukrárny Náchod, a.s, dále pak zhodnocení aktuální situace sledování spokojenosti zákazníků ve společnosti, návrhy ke zlepšení tohoto systému a vytvoření nového dotazníku za účelem sledování spokojenosti zákazníků společnosti.
|