Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zlepšení procesů ve strojírenské výrobě
Hodulík, Lukáš ; Chovanec, Peter (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení procesu kontroly materiálu ve vazbě na výrobní proces ve vybrané společnosti zabývající se výrobou aerosolových nádobek. Návrh vycházející z analýzy procesu kontroly materiálu aplikuje metodu AQL a zkoušku tvrdosti podle Brinella pro vstupní kontrolu materiálu a uvádí metodiku zlepšování kvality procesu. Vypracovaný návrh by měl vést ke snížení zmetkovitosti a zlepšení dodavatelsko-odběratelských vztahů.
Vliv certifikace normy ISO 9001 na zvýšení výkonnosti podniku
Novotná, Petra
Novotná, P. Vliv certifikace normy ISO 9001 na zvýšení výkonnosti podniku. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Práce se zabývá zjištěním vlivu implementace systému kvality na zvýšení výkonnosti podniku. Je zaměřena na analýzu jeho současného stavu, řízení systému kvality a jeho správu. Cílem práce je prokázat vliv certifikace kvality dle ISO 9001 na finanční i nefinanční výkonnost podniku a nalezení oblastí a ukazatelů, ve kterých se dopady certifikace nejvíce projevují. V řešení bylo použito analýzy vnitřního prostředí podle metody 7S, sebehodnocení podniku podle metodiky dle normy ISO 9004 a metodika na základě principů modelu EFQM. Hlavním zjištěním je neprokázaný vliv implementace systému kvality na výkonnost podniku kvůli nedodržování veškerých požadavků a principů normy, které jsou vzájemně provázané. Podniky plní požadavky normy především pro účely splnění podmínek recertifikačních auditů a pro uzavření obchodní smlouvy se zákazníky.
Nástroje řízení kvality
Zachová, Zuzana ; Levek, Vladimír (oponent) ; Novotný, Radovan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá metodami, a především nástroji řízení kvality. Skládá se ze čtyř částí. V první části práce je stručně přiblížena historie přístupů k řízení kvality. Ve druhé části je zpracován formou rešerše přehled sedmi základních nástrojů pro řízení jakosti a u těch nástrojů, které jsou statistické, je naznačen postup jejich sestrojení v programu Minitab. Ve třetí části jsou zpracované pokročilé statistické nástroje se zaměřením na analýzu systému měření. Ve čtvrté, praktické části, jsou formou případových studií rozebírány vybrané metody analýzy sytému měření.
Metody měření kvality služeb ve vysokoškolských knihovnách : případová studie knihoven HAMU a JAMU
Bártová, Tereza ; Landová, Hana (vedoucí práce) ; Drobíková, Barbora (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá problematiku měření kvality služeb v knihovnách z teoretického a praktického hlediska. Snaží se definovat pojem kvalita v kontextu služeb knihoven a jednotlivé výkonové ukazatele užívané v praxi a podat přehled možností měření kvality v českém prostředí i v zahraničí. Popisuje metody Balanced ScoreCard, Benchmarking, Total Quality Management, ServQUAL a SWOT analýzu, které původně pocházejí z komerčního sektoru a Benchmarking knihoven, Bibliotheksindex a LibQUAL+, které vznikly přímo pro oblast knihovnictví. Mapuje také jednotlivé aktivity v této oblasti na národní a mezinárodní úrovni. Praktickou část diplomové práce tvoří průzkum ve dvou vybraných knihovnách provedený na základě tří vybraných metod měření kvality: Benchmarkingu knihoven, Bibliotheksindexu a SWOT analýzy. V závěru diplomové práce je na základě zjištěných informací a vlastních zkušeností z praxe vytvořen obecný rámec kvality služeb, možnosti jejího zvyšování a měření ve vysokoškolských knihovnách.
Studie porovnání rizik pro podnikatelský subjekt z pohledu jakosti
Altmanová, Hana ; Hansmann, Radek (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu kvalitativních problémů výrobní firmy KLEIN-automotive s.r.o. u svých zákazníků. Následně navrhuje řešení pro zabezpečení kvality u konkrétního výrobku. Řešení zohledňuje nejnovější technické trendy při výpočtu ekonomické návratnosti.
Zlepšení systému řízení kvality ve firmě Falco Computer, s.r.o.
Villert, Tomáš ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Má bakalářská práce se zabývá systémem jakosti ve firmě Falco computer, s.r.o. a návrhy na jeho zlepšení, které mají vést k dalšímu rozvoji zavedeného systému.
Jakost v rámci obchodního útvaru firmy
Ryšková, Simona ; Chudáček, Josef (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení řízení jakosti v rámci obchodního oddělení firmy. Nejprve jsou popsány zavedené procesy a systémy jakosti na základě normy ISO 9001. V další části se práce věnuje návrhům na zlepšení fungování zavedených procesů, změně některých z nich a zavedení úplně nových procesů.
Zavedení účinného systému HACCP ve firmě Cutisin s.r.o.
Hájková, Marcela ; Cwiková, Olga (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na navrhnutí systému HACCP jako vhodného způsobu řešení vzniklé reklamace. Při řešení vycházím z teoretických základů a z analýzy současného stavu ve firmě Cutisin s.r.o. Projektová část obsahuje analýzu nebezpečí jednotlivých článků výrobního procesu, kritické body ve výrobě, preventivní a nápravná opatření.
Návrh na zlepšení řízení jakosti
Boch, René ; Chlum, Josef (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu řízení jakosti v malé firmě a obsahuje návrhy na její zlepšení, které povedou k zefektivnění práce, rozvoji firemní kultury, k vyššímu zájmu o požadavky zákazníků a snížení nákladů.
Nástroje managementu kvality
Husák, Martin ; Sivtseva, Aleksandra (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je psána formou rešerše. Dává si za cíl zmapovat nástroje a metody, které mají za úkol zlepšovat jakost a udržet ji na požadované úrovni. Text je rozdělen do dvou kapitol. První kapitola je věnována definici jakosti, jejím historickým vývojem, základními koncepcemi, které pomáhají jakost definovat a v závěru kapitoly je uveden přehled tzv. otců jakosti. Ve druhé kapitole jsou popsány nástroje, které se k řízení jakosti používají. Jsou rozděleny do dvou skupin - sedm základních nástrojů jakosti a sedm nových nástrojů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.