Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výukový program v botanické zahradě s využitím QR kódů
Malúšová, Klára ; Novotný, Petr (vedoucí práce) ; Skýbová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce v teoretické části informuje o historii a současnosti Bečovské botanické zahrady. V krátkosti se zaměřuje na přírodovědné vzdělávání a možnosti zapojení exkurzí a edukativních programů do výuky a je zde zmínka o možnosti využití výchovně vzdělávacích aktivit, které jsou v zahradě poskytovány. Navazující podkapitoly se zabývají tvorbou těchto programů a pracovních listů. V páté kapitole se práce zabývá QR kódy. Popisuje jejich historii a možnosti uplatnění v needukativních oborech. Poté se dostává k samotnému uplatnění QR kódů ve vzdělávání a snaze individualizovat vzdělávací procesy. V rámci praktické části této práce vznikl výukový program pro žáky druhého stupně základní školy. Zmíněná věková kategorie do této chvíle nebyla ve výukových programech v zahradě pokryta. Navrhovaný program je založen na využívání QR kódů při poznávání Bečovské botanické zahrady, rozšiřování znalostí žáků a uplatňování získaných zkušeností v praxi. Dále by měl program prověřit základní znalosti žáků, ale také jejich schopnost pozorovat a pohybovat se dle mapy neznámým prostorem. Pro tento program byly vytvořeny pracovní listy, které jsou součástí příloh. Výukový program bude ověřen na jaře tohoto roku.
Moderní technologie v retailingu
Macháčová, Petra ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat nové trendy a vývoj moderních technologií v retailingu a dále pak konkrétně vymezit moderní technologie, které se nejčastěji využívají v České republice a v zahraničí. Práce je rozdělená do tří kapitol. První kapitola se zabývá charakteristikou obchodu a představení maloobchodního odvětví. Druhá kapitola se týká konkrétních retailingových technologií používaných jak na českém trhu, tak i ve světě. Závěrečná třetí kapitola se věnuje spotřebitelům a je v ní obsažen také vlastní marketingový výzkum, který byl proveden pomocí dotazníkového šetření
Trendy v získávání pracovníků
Manhartová, Kristýna ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nejnovějšími trendy v procesu získávání pracovníků v souvislosti s informačními a komunikačními technologiemi. Pozornost je věnována internetu, sociálním sítím a chytrým telefonům spolu s jejich využitím pro získávání pracovníků. Součástí práce je kvantitativní šetření trendů v získávání pracovníků zaměřené na zjišťování zvyklostí, zkušeností a názorů uchazečů, kteří si v posledním roce hledali zaměstnání, s cílem postihnout situaci ve využívání zmíněných trendů v České republice a jejich další možný vývoj. Klíčová slova získávání pracovníků, personální marketing, značka zaměstnavatele, internet, e-recruitment, sociální sítě, chytré telefony, mobilní recruitment, qr kódy, mobilní aplikace
Práce s QR kódy ve webových aplikacích
Melichar, Michal ; Fröml, Vojtěch (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou návrhu a realizace informačního systému vinařské firmy. Práce je rozdělena na kapitoly Základní pojmy, Práce s QR kódy, Návrh informačního systému a Implementace. Kapitoly Základní pojmy a Práce s QR kódy obsahují základní informace o QR kódech a jejich využití v praxi, přehled nástrojů pomocí kterých můžeme generovat a číst QR kódy, dále je zde přehled základních vlastností frameworků Nette a Bootstrap. Kapitoly Návrh informačního systému a Implementace se věnují návrhu a realizace aplikace podle analýzy požadavků dané firmy. K analýze a modelování byly využity diagramy ER a Use Case. Jako databázový systém bylo zvoleno MySQL, pro funkční rozhraní byl použit Nette Framework a pro design a responzivní rozhraní Bootstrap. Součástí práce jsou zdrojové soubory a návrhové diagramy.
QR a čárové kódy
Walter, Viktor ; Jirgl, Miroslav (oponent) ; Franek, Lešek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá identifikací zařízení v inteligentních sítích pomocí čárových kódů a QR kódů. Popisuje symboliky těchhle grafických kódů a ověřuje jejich vlastnosti při čtení za pomoci navrhované aplikace, která je součástí téhle práce. Na základě teoretických poznatků a charakteristik zjištěných při testování jsou v práci obsaženy návrhy a doporučení pro fyzickou identifikaci zařízení. Obsažená aplikace taktéž umožňuje evidenci těchto zařízení při jejich instalaci.
Bezpečnostní aplikace pro Android
Celeng, Michal ; Burget, Radim (oponent) ; Hajný, Jan (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá problematikou operácií s veľkými číslami v prostredí operačného systému Android, najmä ich časovou náročnosťou a implementáciou protokolu HM12 vytvoreného pre atribútovú autentizáciu. Výstupom vytvorenej aplikácie bude vygenerovaný QR kód s potrebnými informáciami pre overenie užívateľa. Predpokladom je zachovanie jeho anonymity a ďalších vlastností, ktoré sú v modernej kryptografii očakávané.
Čtečka QR kódů pro Android
Loskot, Radim ; Široký, Vít (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice čtení dvourozměrných čárových QR kódů, návrhu a popisu implementace aplikace čtečky QR kódů pro mobilní platformu Android. V teoretické části analyzuje strukturu QR kódů včetně způsobu kódování obsažených informací a uvádí referenční přístupy, jakými lze tyto informace dekódovat. S ohledem na cílovou platformu Android navrhuje přístupy pro detekci QR kódů v reálném obraze a dekódování v zachyceném obraze z kamery mobilního zařízení. Závěrem hodnotí spolehlivost a výkonnost implementovaných funkcionalit a zamýšlí se nad možnostmi jejich dalšího budoucího rozšíření.
Mobile marketing
KLEČKOVÁ, Zuzana
Cílem práce je charakteristika nástrojů mobile marketingu a vztah zákazníků k těmto nástrojům. Výstupem této diplomové práce bude především poskytnutí komplexního obrazu o stavu mobilního marketingu v České republice i ve světě, nejen prostřednictvím literárního přehledu, ale zejména představením a zhodnocením vybraných kampaní mobilního marketingu. Součástí diplomové práce je také stručné dotazníkové šetření, jehož hlavním cílem bylo získání postojů zákazníků vůči nástrojům mobilního marketingu a ověření správnosti závěrů diplomové práce. Výsledky dotazníkového šetření pomohou k doporučení vhodné strategie při vytváření kampaně mobilního marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.