Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zpracování jazyka C v prohlížeči na bázi .NET
Kužela, Michal ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
Cílem této práce je umožnit programování v jazyce C uvnitř prohlížeče a to i v režimu offline. Zaměřuje se na technologie .NET a WebAssembly. Implementace proběhla ve frameworku Blazor WebAssembly. Důraz byl kladen na pokrytí rozsahu jazyka C využívaného začínajícími programátory. Vytvořený interpret poskytuje prostředí pro programování v prohlížeči, obsahuje virtuální souborový systém a možnost vložení uživatelského vstupu. Výhodou tohoto řešení je možnost práce offline, krokování kódu a možnost okamžitého vyhodnocení kódu.
Aplikace pro odhalování plagiátů u rozsáhlých projektů
Kačic, Matej ; Přikryl, Zdeněk (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Cieľom práce je vytvoriť aplikáciu, ktorá rozpozná plagiáty v programovom kóde v projektoch bez kostry. Zaoberá sa konštrukciami v jazyku C a C++ a ich následným použitím pri detekcii plagiátov. Projekty prejdú fázami preprocesora, lexikálnej analýzy a tvorby porovnávacej štruktúry. Následne sa porovnávajú štatistickým testom a "Body" testom založeným na Najdlhšej spoločnej podpostupnosti.
Engine v GLSL
Šlesár, Michal ; Karas, Matej (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tvorba grafickej aplikácie spúštanej na GPU typicky obnáša konfiguráciu GPU, vytvorenie a konfiguráciu potrebných objektov a následne implementáciu samotného chovania aplikácie. Cieľom práce je za pomoci aplikačného rozhrania OpenGL vytvoriť nástroj, ktorý by túto konfiguráciu automatizoval. Užívateľ by vďaka tomu nemusel strácať čas konfiguráciou a mohol by rýchlo tvoriť a prototypovať grafické aplikácie. Vytvorený nástroj navyše aplikácii pridáva rôzne rozširujúce možnosti, ktoré nie sú natívne na GPU dostupné alebo podporované, ako napríklad práca s myšou a klávesnicou. 
Aplikace pro odhalování plagiátů
Šalplachta, Pavel ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá programovacími jazyky C a C++, různými způsoby zápisu jejich konstrukcí a vývojem aplikace, která rozpozná velmi podobné programy napsané v těchto programovacích jazycích. Aplikace je určena pro kontrolu plagiátů ve školních projektech, ve kterých mají studenti za úkol vytvořit program v jazyce C nebo C++. Aplikace dokáže zkontrolovat jak krátké programy, tak i rozsáhlé programy rozdělené do několika modulů.
Zpracování jazyka C v prohlížeči na bázi .NET
Kužela, Michal ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
Cílem této práce je umožnit programování v jazyce C uvnitř prohlížeče a to i v režimu offline. Zaměřuje se na technologie .NET a WebAssembly. Implementace proběhla ve frameworku Blazor WebAssembly. Důraz byl kladen na pokrytí rozsahu jazyka C využívaného začínajícími programátory. Vytvořený interpret poskytuje prostředí pro programování v prohlížeči, obsahuje virtuální souborový systém a možnost vložení uživatelského vstupu. Výhodou tohoto řešení je možnost práce offline, krokování kódu a možnost okamžitého vyhodnocení kódu.
Engine v GLSL
Šlesár, Michal ; Karas, Matej (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tvorba grafickej aplikácie spúštanej na GPU typicky obnáša konfiguráciu GPU, vytvorenie a konfiguráciu potrebných objektov a následne implementáciu samotného chovania aplikácie. Cieľom práce je za pomoci aplikačného rozhrania OpenGL vytvoriť nástroj, ktorý by túto konfiguráciu automatizoval. Užívateľ by vďaka tomu nemusel strácať čas konfiguráciou a mohol by rýchlo tvoriť a prototypovať grafické aplikácie. Vytvorený nástroj navyše aplikácii pridáva rôzne rozširujúce možnosti, ktoré nie sú natívne na GPU dostupné alebo podporované, ako napríklad práca s myšou a klávesnicou. 
CSS preprocesory
Kytler, Jindřich ; Šimek, Pavel (vedoucí práce) ; Masner, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby kaskádových stylů (způsob zobrazení elementů na webových stránkách) pomocí třech vybraných preprocesorů (SASS, LESS, Stylus) a jejich porovnání mezi sebou. Dále je také prováděna komparace při zápisu bez CSS preprocesoru. Teoretická část se zabývá analýzou odborných zdrojů týkajících se problematiky CSS preprocesorů. Poté jsou v této sekci popsány výhody oproti zápisu bez preprocesorové technologie. Dále je rozebrán aplikační software, ve kterém je možná kompilace CSS preprocesorů. V praktické části je vytvořeno a popsáno několik praktických příkladů pro ověření efektivity CSS preprocesorů.
CSS preprocesory
Havazík, Ondřej ; Šimek, Pavel (vedoucí práce) ; Masner, Jan (oponent)
Bakalářská práce je tematicky zaměřena na problematiku CSS preprocesorů. Vlastní práce se skládá z vytvoření webové prezentace v preprocesoru SASS. Poukázaní na rozdíly mezi jednotlivými vybranými preprocesory SASS a LESS na reálných vytvořených příkladek dostupných na webové prezentaci. Porovnání jednotlivých preprocesorů SASS a LESS pomocí metod vícekriteriální analýzy variant.
CSS preprocesory
JINDA, Martin
Cílem bakalářské práce je zpracovat a popsat problematiku CSS preprocesorů při tvorbě webového rozhraní. V rámci práce představím, jak efektivně vytvořit webové stránky pomocí těchto velmi užitečných nástrojů, jež preprocesory obsahují. CSS preprocesory umožňují dynamické programování, jedná se o dynamický jazyk DSL (Dynamic Stylesheet language) který se blíží více programování. Výhodou oproti standardnímu psaní stylových předpisů je přínos v objektově orientovaném zápisu kódu. Zde lze používat také matematické binární operace (násobení, dělení, sčítání a odčítání). V rámci práce bude vytvořen dotazníkový průzkum zaměřený na aktuální rozšíření CSS preprocesorů mezi internetové agentury zabývající se tvorbou webových stránek a odbornou veřejností v České republice.
Aplikace pro odhalování plagiátů u rozsáhlých projektů
Kačic, Matej ; Přikryl, Zdeněk (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Cieľom práce je vytvoriť aplikáciu, ktorá rozpozná plagiáty v programovom kóde v projektoch bez kostry. Zaoberá sa konštrukciami v jazyku C a C++ a ich následným použitím pri detekcii plagiátov. Projekty prejdú fázami preprocesora, lexikálnej analýzy a tvorby porovnávacej štruktúry. Následne sa porovnávajú štatistickým testom a "Body" testom založeným na Najdlhšej spoločnej podpostupnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.