Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metodika vyšetřování vražd (vybrané problémy)
Vernerová, Hana ; Štourač, Petr (vedoucí práce) ; Musil, Jan (oponent)
55 Závěr Ve své diplomové práci jsem se pokusila alespoň v základech pojednat o některých vybraných problémech metodiky vyšetřování trestného činu vraždy. Mým cílem bylo zdokumentovat tuto problematiku, co se týče právní úpravy, teoretických koncepcí a následně i některých příkladů z praxe. Již v úvodu jsem zmínila, že vyšetřování vražd je jedním ze způsobů boje společnosti s patologickými kriminálními jevy. Jedná se o činnost nutnou, která musí být vykonávána v každé společnosti. Je zárukou její stability. Pouze stěží si lze představit fungování společenského systému, který by neměl vybudovány obranné mechanismy pro potlačování negativních společenských projevů jeho členů. Po stručném úvodním pojednání o fenoménu násilí ve společnosti jsem se zaměřila na právní úpravu trestných činů vraždy a vraždy novorozeného dítěte matkou, tak jak je stanovena právním řádem České republiky. Uvedené trestné činy jsem charakterizovala pomocí jejich základních znaků. Při zpracování této diplomové práce jsem čerpala z platné a účinné právní úpravy. Pouze jsem se velmi stručně zmínila o existenci nového trestního zákoníku, jenž nabude účinnosti 1. 1. 2010, kdy jsem pro srovnání uvedla některé základní odlišnosti od stávajícího TZ, které se týkají tématu mé diplomové práce. Následuje kapitola věnovaná vývojovým tendencím...
Způsoby prezentace učiva matematiky v 7. třídě Montessori školy
Vernerová, Hana ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Horáčková, Klára (oponent)
Diplomová práce s názvem Způsoby prezentace učiva matematiky v 7. třídě Montessori školy nabízí popis a podrobnou analýzu Montessori principů z hlediska jejich využití a plnění během výuky matematiky v Montessori školách. Dále si klade za cíl v praxi ověřit, zda jsou naplňovány při prezentacích nového učiva v 7. třídě Montessori školy tři vybrané Montessori principy: samostatné objevování, práce s chybou a individuální přístup. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá vymezením vzdělávací oblastí Matematika a její aplikace v Rámcovém vzdělávacím programu a popisem současného trendu ve výuce matematiky, didaktickým konstruktivismem reprezentovaný Hejným a Kuřinou. Dále popisuje Montessori principy a jejich uplatnění a realizování během výuky matematiky a způsoby prezentace matematického učiva v Montessori školách. V závěru teoretické části je porovnání Montessori principů při výuce matematiky a didaktického konstruktivismu. Praktická část se v úvodu opírá o teoretickou koncepci způsobu výuky na druhém stupni Montessori ZŠ Na Beránku. S využitím metody aplikačního výzkumu, respektive Korthagenova cyklu se zaměřuji na popis prezentací nového matematického učiva a podrobnou analýzu tří vybraných Montessori principů: samostatného objevování, práce s chybou a...
Způsoby prezentace učiva matematiky v 7. třídě Montessori školy
Vernerová, Hana ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Horáčková, Klára (oponent)
Diplomová práce s názvem Způsoby prezentace učiva matematiky v 7. třídě Montessori školy nabízí popis a podrobnou analýzu Montessori principů z hlediska jejich využití a plnění během výuky matematiky v Montessori školách. Dále si klade za cíl v praxi ověřit, zda jsou naplňovány při prezentacích nového učiva v 7. třídě Montessori školy tři vybrané Montessori principy: samostatné objevování, práce s chybou a individuální přístup. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá vymezením vzdělávací oblastí Matematika a její aplikace v Rámcovém vzdělávacím programu a popisem současného trendu ve výuce matematiky, didaktickým konstruktivismem reprezentovaný Hejným a Kuřinou. Dále popisuje Montessori principy a jejich uplatnění a realizování během výuky matematiky a způsoby prezentace matematického učiva v Montessori školách. V závěru teoretické části je porovnání Montessori principů při výuce matematiky a didaktického konstruktivismu. Praktická část se v úvodu opírá o teoretickou koncepci způsobu výuky na druhém stupni Montessori ZŠ Na Beránku. S využitím metody aplikačního výzkumu, respektive Korthagenova cyklu se zaměřuji na popis prezentací nového matematického učiva a podrobnou analýzu tří vybraných Montessori principů: samostatného objevování, práce s chybou a...
Metodika vyšetřování vražd (vybrané problémy)
Vernerová, Hana ; Musil, Jan (oponent) ; Štourač, Petr (vedoucí práce)
55 Závěr Ve své diplomové práci jsem se pokusila alespoň v základech pojednat o některých vybraných problémech metodiky vyšetřování trestného činu vraždy. Mým cílem bylo zdokumentovat tuto problematiku, co se týče právní úpravy, teoretických koncepcí a následně i některých příkladů z praxe. Již v úvodu jsem zmínila, že vyšetřování vražd je jedním ze způsobů boje společnosti s patologickými kriminálními jevy. Jedná se o činnost nutnou, která musí být vykonávána v každé společnosti. Je zárukou její stability. Pouze stěží si lze představit fungování společenského systému, který by neměl vybudovány obranné mechanismy pro potlačování negativních společenských projevů jeho členů. Po stručném úvodním pojednání o fenoménu násilí ve společnosti jsem se zaměřila na právní úpravu trestných činů vraždy a vraždy novorozeného dítěte matkou, tak jak je stanovena právním řádem České republiky. Uvedené trestné činy jsem charakterizovala pomocí jejich základních znaků. Při zpracování této diplomové práce jsem čerpala z platné a účinné právní úpravy. Pouze jsem se velmi stručně zmínila o existenci nového trestního zákoníku, jenž nabude účinnosti 1. 1. 2010, kdy jsem pro srovnání uvedla některé základní odlišnosti od stávajícího TZ, které se týkají tématu mé diplomové práce. Následuje kapitola věnovaná vývojovým tendencím...
Management diverzity
Matějková, Kristýna ; Fučíková, Jana (vedoucí práce) ; Vernerová, Hana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá managementem diverzity zaměstnanců v České republice, jako jedním ze způsobů řízení zaměstnanců. Cílem práce je alespoň částečně zmapovat, zda v ČR dochází k řízení diverzity zaměstnanců. Pomocí osobních rozhovorů, pozorování a internetového průzkumu ve vybraných společnostech působících v České republice byly získány informace o přístupu oslovených manažerů k řízení zaměstnanců a jejich diverzity. Následně byly zhodnoceny silné a slabé stránky těchto přístupů. Závěrem bylo zjištěno, že MD není plně aplikován v žádné z vybraných společností, ačkoli by jeho aplikace mohla přinést řadu výhod.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.