Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové kampaně pro nový výrobek vybrané společnosti
Tomášek, Vojtěch ; Machala, Jan (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové kampaně pro domácí bateriové uložiště AES, pro společnost FENIX Trading s.r.o., člena skupiny FENIX GROUP a.s., která se zabývá marketingovými záležitostmi skupiny. Kampaň vychází z výstupů provedených analýz aktuální situace společnosti a zadání společnosti samotné. Na konci práce je také uvedeno doporučení pro zhodnocení efektivnosti kampaně.
Marketingová komunikace
Tomášek, Vojtěch ; Havíř, David (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhu marketingové komunikace pro novou platformu společnosti SKLADOMAT s.r.o., která se specializuje na prodej a pro- nájem skladovacích prostor. Práce se skládá ze tří částí. Teoretická část obsahuje literární rešerše týkající se marketingové komunikace a metod použitých v této oblasti. Analytická část se věnuje analýze současného stavu včetně analýzy makroprostředí, marketingového mixu, konkurence a segmentace, a také vlastnímu výzkumu. V poslední, návrhové části jsou představeny návrhy, které mají zlepšit současnou marketingovou komunikaci společnosti a sloužit jako příklad pro budoucí zaměstnance a externí dodavatele. Tato část zahrnuje také časový plán, finanční zhodnocení návrhů a doporučení pro měření výkonu jednotlivých návrhů.
Prevalence a faktory spojené s užíváním nikotinových výrobků v armádě: systematická rešerše
Tomášek, Vojtěch ; Maleček, Jan (vedoucí práce) ; Prokešová, Eva (oponent)
Název: Prevalence a faktory spojené s užíváním nikotinových výrobků v armádě: systematická rešerše Cíle: Cílem této bakalářské práce je pomocí systematické rešerše vědeckých databází vytvořit přehled o prevalenci užívání nikotinu, způsobech jeho aplikace a faktorech, které mohou být spojené s jeho užíváním. Metody: Pro zhotovení této práce bylo využito metod systematické rešerše. Základem byl referovaný výběr dat v souladu s PRISMA. Po vytyčení cílů práce a výzkumné otázky, byly na základě sestaveného skriptu vyhledány pomocí vědeckých databází (Scopus, Web of Science, PubMed) zdroje, které byly poté selektovány podle předem daných kritérií. Výsledkem této selekce byla řada studií vhodných pro vyhotovení přehledu. K zpracovávání výsledků byl použit Microsoft Excel a program Mendeley, který zprostředkoval vkládání citací. Rovněž byly studie podrobeny hodnocení metodické kvality studií (risk of bias). Výsledky: Ke zpracování výsledků bylo do systematické rešerše celkem zahrnuto 29 vybraných studií. O prevalenci užívání nikotinu pojednávalo celkem 25 studií, jednotlivé výsledky těchto studií poukazovaly na prevalenci užívání nikotinových výrobků v armádním prostředí, které se pohybuje v rozmezí mezi 10 % až 53 %. Přesnější prevalenci k jednotlivým studiím lze najít v přehledové tabulce č. 1. K získaní...
Kazatel a exemplum mezi učeneckou a lidovou kulturou raného novověku
Tomášek, Vojtěch ; Šedivá Koldinská, Marie (vedoucí práce) ; Mikulec, Jiří (oponent)
Tato studie rozebírá dvě specifické kategorie sociální a kulturní historie, kterými jsou kazatel a exemplum. Vychází z šesti českých barokních kázání, která byla vydána v 17. a 18. století, speciálně z těch částí, které obsahují krátké mravokárné příběhy nazývané exemplum. Exempla zde analyzuje v jejich orální formě jako prostor komunikace mezi kazatelem a jeho posluchači a v širším kontextu i jako prostor komunikace mezi lidovou a učeneckou kulturou. Exempla obsažená v kázáních zde prezentuje jako specifické raně novověké médium. Snahou této práce je poukázat na některá specifika této komunikace, zejména snahu kazatele reformovat některé aspekty každodenního života venkovského lidu. V našem případě se konkrétně jedná o každodenní soužití mezi mužem a ženou a s tím související problémy pijáctví, domácího násilí, sexuality či rozdělení genderových rolí. Dále se také snažíme poukázat na dva specifické způsoby komunikace, pomocí kterých se kazatel snaží reformovat lidovou kulturu, a to bud' formou přímé satiry nebo specifického výkladu rituálu. V druhém případě se snažíme poukázat na kazatelův specifický výklad rituálu, při kterém se mění jeho pozitivní význam. Z toho vyplývá i kazatelova hlavní snaha přesvědčit své lidové posluchače o nesmyslnosti konkrétních léčebných a magických rituálů. Hlavní myšlenka...
Od kánonu k autorovi: raně novověké kázání jako pramen historicko antropologického bádání
Tomášek, Vojtěch ; Himl, Pavel (vedoucí práce) ; Koldinská, Marie (oponent)
Záměrem této práce je nastínit možné cesty historicko antropologického bádání nad českými raně novověkými barokními kázáními. Proto v první části práce analyzujeme současné literárně teoretické bádání od estetického pojetí a ideje kánonu až po Nový historicismus a jeho koncepci kulturně historického kontextu. Zároveň se snažíme vyjasnit, v čem se takový přístup liší od dosavadního českého bádání a jeho konceptu "souznění" a od polského bádání a jeho konceptu objektivistického "zrcadlení". V druhé části se pak snažíme nastínit, jak by se takový historicko antropologický přístup mohl odvíjet v praxi. Analyzujeme proto literární diskurz dvou sbírek kázání od českého raně novověkého kazatele Ondřeje Františka de Waldta a od polského kazatele Henryka Brauna. Zároven se snažíme definovat lokální diskurz jejich působnosti na venkově. Snažíme se poukázat na to, jak oba diskurzy souvisí s literární komunikací mezi kazatelem a šlechtou či mezi kazatelem a ostatními duchovními. V poslední kapitole pak analyzuje specifické krátké příběhy (exempla) z hlediska autorské intencionality kazatele a jeho snahy jakožto vypravěče vytvářet zdání své literární autority.
Návrh marketingové kampaně pro nový výrobek vybrané společnosti
Tomášek, Vojtěch ; Machala, Jan (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové kampaně pro domácí bateriové uložiště AES, pro společnost FENIX Trading s.r.o., člena skupiny FENIX GROUP a.s., která se zabývá marketingovými záležitostmi skupiny. Kampaň vychází z výstupů provedených analýz aktuální situace společnosti a zadání společnosti samotné. Na konci práce je také uvedeno doporučení pro zhodnocení efektivnosti kampaně.
Od kánonu k autorovi: raně novověké kázání jako pramen historicko antropologického bádání
Tomášek, Vojtěch ; Himl, Pavel (vedoucí práce) ; Koldinská, Marie (oponent)
Záměrem této práce je nastínit možné cesty historicko antropologického bádání nad českými raně novověkými barokními kázáními. Proto v první části práce analyzujeme současné literárně teoretické bádání od estetického pojetí a ideje kánonu až po Nový historicismus a jeho koncepci kulturně historického kontextu. Zároveň se snažíme vyjasnit, v čem se takový přístup liší od dosavadního českého bádání a jeho konceptu "souznění" a od polského bádání a jeho konceptu objektivistického "zrcadlení". V druhé části se pak snažíme nastínit, jak by se takový historicko antropologický přístup mohl odvíjet v praxi. Analyzujeme proto literární diskurz dvou sbírek kázání od českého raně novověkého kazatele Ondřeje Františka de Waldta a od polského kazatele Henryka Brauna. Zároven se snažíme definovat lokální diskurz jejich působnosti na venkově. Snažíme se poukázat na to, jak oba diskurzy souvisí s literární komunikací mezi kazatelem a šlechtou či mezi kazatelem a ostatními duchovními. V poslední kapitole pak analyzuje specifické krátké příběhy (exempla) z hlediska autorské intencionality kazatele a jeho snahy jakožto vypravěče vytvářet zdání své literární autority.
Kazatel a exemplum mezi učeneckou a lidovou kulturou raného novověku
Tomášek, Vojtěch ; Mikulec, Jiří (oponent) ; Šedivá Koldinská, Marie (vedoucí práce)
Tato studie rozebírá dvě specifické kategorie sociální a kulturní historie, kterými jsou kazatel a exemplum. Vychází z šesti českých barokních kázání, která byla vydána v 17. a 18. století, speciálně z těch částí, které obsahují krátké mravokárné příběhy nazývané exemplum. Exempla zde analyzuje v jejich orální formě jako prostor komunikace mezi kazatelem a jeho posluchači a v širším kontextu i jako prostor komunikace mezi lidovou a učeneckou kulturou. Exempla obsažená v kázáních zde prezentuje jako specifické raně novověké médium. Snahou této práce je poukázat na některá specifika této komunikace, zejména snahu kazatele reformovat některé aspekty každodenního života venkovského lidu. V našem případě se konkrétně jedná o každodenní soužití mezi mužem a ženou a s tím související problémy pijáctví, domácího násilí, sexuality či rozdělení genderových rolí. Dále se také snažíme poukázat na dva specifické způsoby komunikace, pomocí kterých se kazatel snaží reformovat lidovou kulturu, a to bud' formou přímé satiry nebo specifického výkladu rituálu. V druhém případě se snažíme poukázat na kazatelův specifický výklad rituálu, při kterém se mění jeho pozitivní význam. Z toho vyplývá i kazatelova hlavní snaha přesvědčit své lidové posluchače o nesmyslnosti konkrétních léčebných a magických rituálů. Hlavní myšlenka...

Viz též: podobná jména autorů
2 TOMÁŠEK, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.