Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dezinformace jako téma mediální výchovy a jeho integrace do výuky společenských věd
Tošnarová, Kateřina ; Zicha, Zbyněk (vedoucí práce) ; Samek, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem dezinformací a představuje je jako aktuální a důležitý koncept současného mediálního diskurzu. Počáteční část práce popisuje dezinformace a zasazuje je do kontextu souvisejících mediálních pojmů. Práce se dále věnuje popisu možných důsledků působení médií a potažmo dezinformací na člověka a společnost. Součástí práce je i popis postupů, jak s dezinformacemi pracovat, a jak dezinformace poznat a odlišit je od seriózních informací. Téma dezinformací je v práci zasazeno do kontextu médií a mediální výchovy a je popsán vliv, který mají média včetně dezinformací na člověka a jeho proces socializace. Zmíněny jsou principy, na jejichž základě lidský mozek snadno uvěří dezinformacím. Ve finální části práce je téma dezinformací popsáno v kontextu společenských věd a RVP ZV i RVP G. Akcentována je aktuálnost tématu i jeho důležitost pro mediální výchovu. V poslední kapitole jsou popsány aktuální projekty, které se zabývají dezinformacemi a jejich odhalováním, a které mohou být k užitku pedagogům i studentům. KLÍČOVÁ SLOVA dezinformace, mediální výchova, média, mediální gramotnost, manipulace, kritické myšlení, občanský a společenskovědní základ
Marketingová strategie podniku cestovního ruchu
TOŠNAROVÁ, Kateřina
Pro svou diplomovou práci jsem zvolila téma Marketingová strategie podniku cestovního ruchu. Jako podnik cestovního ruchu jsem zvolila cestovní kancelář Firotour. FIRO-tour je renomovaná česká cestovní kancelář, která působí na českém trhu 16 let. Je to třetí největší cestovní kancelář s celostátní působností a kompletním portfoliem produktů zohledňující rozsah cílových destinací, typy zájezdů a cenové kategorie. Cílem mé práce bylo vypracovat marketingovou studii pro podnik v oblasti cestovního ruchu jako podklad pro strategický marketing. Prvním krokem k vypracování této diplomové práce bylo studium odborné literatury pro orientaci v části literární přehled. Pro naplnění cíle byly uskutečněny řízené rozhovory se zaměstnanci cestovní kanceláře pro osvojení problematiky CK, seznámení se s provozem a nabídkou CK. Následně byl vyhotoven dotazník, který sloužil pro dotazníkové šetření. Výsledky z dotazníkového šetření posloužily pro analýzu poskytovaných služeb a pro návrh nových služeb.

Viz též: podobná jména autorů
3 TOŠNAROVÁ, Kateřina
2 Tošnarová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.