Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Efektivita intervence sociomapování u vybraných charakteristik pracovních týmů
Tetour, Vlastimil ; Niederlová, Markéta (vedoucí práce) ; Höschlová, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá metodou sociomapování a její efektivitou ve vztahu k působení na vybrané charakteristiky pracovních skupin a týmů. Přehledová část rámcově vymezuje teoretické pozadí skupinové a týmové práce, následuje zpracování problematiky týmových procesů a stavů, týmové komunikace, sdílených mentálních modelů, týmového klimatu a efektivity týmové práce. Poslední oblast představuje způsoby týmových intervencí a možnosti evaluace jejich efektivity a přibližuje specifické atributy metody sociomapování. Empirická část předkládá kvantitativní výzkum, který analyzuje efektivitu metody sociomapování a její vztahy s frekvencí týmové komunikace, sdílenými mentálními modely v podobě rozdílu optimální a současné frekvence komunikace a týmovým klimatem. Předpokládá se, že intervence se promítne do týmové výkonnosti v podobě hodnocení služby a do hodnocení kvality týmového výkonu. Obě hodnoty byly měřeny před a po intervenci. Dále se očekává, že frekvence komunikace, rozdíl mezi optimální a současnou frekvencí komunikace a týmové klima budou plnit roli mediátorů. Výsledky ukázaly, že intervence sociomapování má pozitivní vliv pouze na hodnocení služby zákazníkem (p = 0.014), ale nikoli na hodnocení kvality týmového výkonu, a že sociomapování predikuje menší rozdíl mezi optimální a současnou...
Efektivita intervence sociomapování u vybraných charakteristik pracovních týmů
Tetour, Vlastimil ; Niederlová, Markéta (vedoucí práce) ; Höschlová, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá metodou sociomapování a její efektivitou ve vztahu k působení na vybrané charakteristiky pracovních skupin a týmů. Přehledová část rámcově vymezuje teoretické pozadí skupinové a týmové práce, následuje zpracování problematiky týmových procesů a stavů, týmové komunikace, sdílených mentálních modelů, týmového klimatu a efektivity týmové práce. Poslední oblast představuje způsoby týmových intervencí a možnosti evaluace jejich efektivity a přibližuje specifické atributy metody sociomapování. Empirická část předkládá kvantitativní výzkum, který analyzuje efektivitu metody sociomapování a její vztahy s frekvencí týmové komunikace, sdílenými mentálními modely v podobě rozdílu optimální a současné frekvence komunikace a týmovým klimatem. Předpokládá se, že intervence se promítne do týmové výkonnosti v podobě hodnocení služby a do hodnocení kvality týmového výkonu. Obě hodnoty byly měřeny před a po intervenci. Dále se očekává, že frekvence komunikace, rozdíl mezi optimální a současnou frekvencí komunikace a týmové klima budou plnit roli mediátorů. Výsledky ukázaly, že intervence sociomapování má pozitivní vliv pouze na hodnocení služby zákazníkem (p = 0.014), ale nikoli na hodnocení kvality týmového výkonu, a že sociomapování predikuje menší rozdíl mezi optimální a současnou...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.