Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Skácelová, Pavlína ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh opatření při expanzi značky na nový trh s důrazem na rozvoj tvorby hodnoty pro zákazníka. Primárním cílem analytické části je zhodnocení potenciálu expanze značky daného podniku a vyhodnocení podmínek cílového trhu. Návrhová část bude zaměřena na souhrn opatření směřujících k expanzi, včetně zhodnocení jejich realizace.
On-line marketingová komunikace
Skácelová, Pavlína ; Milichovský, František (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl navržení online marketingové komunikace pomocí nástrojů search engine marketingu. Specifikuje, co je online marketing a search engine marketing, popisuje jeho nástroje a vysvětluje využití. V analytické části práce je využito nástrojů jako jsou analýza makro a mikro prostředí, analýza marketingového mixu a s ní spojená SEO analýza. V neposlední řadě bude zkoumán vývoj návštěvnosti webových stránek a následný možný vývoj těchto dat do budoucna. Na základě poznatků z analytické části bude v návrhové části práce navržena online marketingová komunikace pomocí search engine marketingu.
On-line marketingová komunikace
Skácelová, Pavlína ; Milichovský, František (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl navržení online marketingové komunikace pomocí nástrojů search engine marketingu. Specifikuje, co je online marketing a search engine marketing, popisuje jeho nástroje a vysvětluje využití. V analytické části práce je využito nástrojů jako jsou analýza makro a mikro prostředí, analýza marketingového mixu a s ní spojená SEO analýza. V neposlední řadě bude zkoumán vývoj návštěvnosti webových stránek a následný možný vývoj těchto dat do budoucna. Na základě poznatků z analytické části bude v návrhové části práce navržena online marketingová komunikace pomocí search engine marketingu.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Skácelová, Pavlína ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh opatření při expanzi značky na nový trh s důrazem na rozvoj tvorby hodnoty pro zákazníka. Primárním cílem analytické části je zhodnocení potenciálu expanze značky daného podniku a vyhodnocení podmínek cílového trhu. Návrhová část bude zaměřena na souhrn opatření směřujících k expanzi, včetně zhodnocení jejich realizace.

Viz též: podobná jména autorů
4 Skácelová, Pavla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.