Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Company Guidelines for Management bookkeeping
Petríková, Monika ; Janíková, Viera (oponent) ; Fedorová, Anna (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with an accountancy directive of the AKCES SLOVAKIA, s. r. o. company used for clearer and more transparent processing of accounting documents and accountancy regulations.
Disparities in Czech and Slovak Accouting Law
Petríková, Monika ; Janíková, Viera (oponent) ; Janíková, Viera (oponent) ; Fedorová, Anna (vedoucí práce)
The diploma thesis theses solve and analyze differencies between the Czech and Slovak accounting legislation. It compares mainly the Act of accountancy in Czech and Slovak republik, the Czech accounting standards and arrangements of the Department of Finance SR dealing with circumstances of account manners for accounting units accounting in the double entry bookkeeping.
Pilotní projekt třídy pro žáky s autismem implementující poznatky Aplikové Behaviorální Analýzy
Petříková, Monika ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
Cílem této závěrečné práce je popsat a vyhodnotit vzdělávání žáka s autismem ve škole hlavního vzdělávacího proudu podle principů aplikované behaviorální analýzy. Výchozí metodou je Pensylvánský projekt verbálního chování, který byl implementován na české základní škole. Práce přináší teoretický popis této vzdělávací metody a dílčích technik. Jejich praktické uplatnění pak názorně přibližuje výzkumná kazuistika žáka, který byl sledovaný v rámci výzkumného šetření. V této výzkumné kazuistice jsou analyzovány vstupní dovednosti sledovaného žáka a zhodnoceny jeho pokroky v dílčích oblastech nejen podle diagnostického materiálu VB-MAPP. Klíčový je popis rozvoje verbálního chování, které tato vzdělávací metoda systematicky rozvíjí, a který je nedílnou součástí aktivní účasti žáka ve společném vzdělávání. Práce přináší nový pohled na vzdělávání žáků s autismem v rámci společného vzdělávání na základní škole. Žáci zapojeni do tohoto způsobu vzdělávání mohou do školy nastoupit, přestože ještě nejsou verbálně dostatečně vybaveni a neměli by benefit z frontálního vyučování a společné výuky. Do kmenové třídy jsou integrováni s ohledem na své aktuální dovednosti. Proces postupné integrace je zcela individuální a vychází z připravenosti konkrétního žáka. Je možné i neverbálním dětem s autismem nabídnout...
Company Guidelines for Management bookkeeping
Petríková, Monika ; Janíková, Viera (oponent) ; Fedorová, Anna (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with an accountancy directive of the AKCES SLOVAKIA, s. r. o. company used for clearer and more transparent processing of accounting documents and accountancy regulations.
Disparities in Czech and Slovak Accouting Law
Petríková, Monika ; Janíková, Viera (oponent) ; Janíková, Viera (oponent) ; Fedorová, Anna (vedoucí práce)
The diploma thesis theses solve and analyze differencies between the Czech and Slovak accounting legislation. It compares mainly the Act of accountancy in Czech and Slovak republik, the Czech accounting standards and arrangements of the Department of Finance SR dealing with circumstances of account manners for accounting units accounting in the double entry bookkeeping.
Globalizace a její dopady na trh práce
Petríková, Monika ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
První kapitola se soustředí na seznámení s globalizací a vymezuje základní sféry jejích dopadů. Mezi ně zařazuje časoprostorovou kompresi, zabývá se vlivy globalizace na ekonomickou moc států, zaměřuje se na ekologickou stránku problematiky, shrnuje některé ekonomické dopady a komentuje často uváděné tvrzení, že globalizace způsobuje nerovnost ekonomického a sociálního růstu. Druhá kapitola se celkem podrobně věnuje dopadům globalizace na trh práce. Popisuje změny v mezinárodní prostorové dělbě práce i to, jaké dopady má globalizace na celkovou nezaměstnanost v souvislosti s technologickým rozvojem a automatizací. Obsahuje náhled do tematiky mezinárodní migrace pracovní síly i toho, jak se s ní země vyrovnávají. Řeší otázku čím dál tím aktuálnějšího problému odlivu mozků, kterému čelí všechny ekonomiky. Dále hodnotí konkurenceschopnost lidského kapitálu ČR, a to na základě zvolených kritérií, jimiž jsou: základní a terciární vzdělávání, rizika odlivu mozků z ČR a počítačových dovedností českého obyvatelstva. Třetí kapitola pak shrnuje závěry z předešlé kapitoly, uvádí různé komentáře, postřehy a doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
3 PETŘÍKOVÁ, Markéta
6 Petríková, Monika
3 Petříková, Markéta
7 Petříková, Martina
1 Petříková, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.