Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu podniku
Vašíček, Zdeněk ; Marko, Martin (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh komunikačního mixu pro restauraci La Patas. Práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá základní znalostí marketingu, komunikačního mixu a marketingového prostředí. V praktické části je uvedena analýza současného stavu a zjištění problémů restaurace. Praktická část využívá poznatků teoretické části k vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace restaurace.
Návrh komunikačního mixu podniku
Vašíček, Zdeněk ; Marko, Martin (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh komunikačního mixu pro restauraci La Patas. Práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá základní znalostí marketingu, komunikačního mixu a marketingového prostředí. V praktické části je uvedena analýza současného stavu a zjištění problémů restaurace. Praktická část využívá poznatků teoretické části k vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace restaurace.
Marketing communication of a chosen sport club
Marko, Martin ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Sport je doménou, kde se zachází s nemalými finančními částkami, a kde je marketing čím dál důležitějším faktorem úspěchu. Tato práce popisuje, hodnotí a nabízí doporučení ohledně marketingové komunikace největšího klubu české extraligy, kterým je HC Sparta Praha. Na základě výzkumu, který probíhal formou dotazníku, autor zhodnotil marketingovou komunikaci HC Sparty Praha jako převážně efektivní s prostorem ke zlepšení. Kromě toho, jako sekundární cíl, autor vymezuje cílovou skupinu pro marketingovou komunikaci a to na základě demografických znaků. Co se týče teoretických poznatků, v práci je shrnutá teorie marketingu s důrazem na komunikaci a sportovní prostředí. V teoretické části autor pracuje s publikacemi autorů, jako jsou Karlíček, Čáslavová nebo Pitts a v analytické se pak opírá zejména o informace poskytnuté přímo představitelem HC Sparty Praha Janem Rachotou.
Marketingová situační analýza trhu pohostinství v Jindřichově Hradci
Marko, Martin ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
V teoretické části práce jsou popsány metody, které jsou použity pro situační marketingovou analýzu trhu s pohostinstím v Jindřichově Hradci. Trh je specifikován na pivní odvětví, proto jsou vybrány a popsány pouze vhodné analýzy stejně jako forma sběru informací. Praktická část popisuje vztahy, které na daném trhu existují, za pomoci jak primárních, tak i sekundárních informací. Závěry, které plynou z analýz, slouží dále jako podklady pro vytvoření vlastních tržních segmentů, na které jsou v závěru práce implementovány návrhy a doporučení pro nově vstupující subjekt na trh.
Platební karty
Marko, Martin ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Záměrem bakalářské práce bylo popsat vznik, vývoj a současný stav jednotlivých typů a druhů platebních karet z pohledu jak pro konečného uživatele tak i pro bankovní ústav. Zdokumentovat vývoj a implementaci platebních karet do českého bankovního a spotřebitelského trhu. Dále pak vystihnout v jakém stádiu vývoje je české internetové a mobilní bankovnictví. V další části jsem postihnul všechna rizika stejně jako způsoby a metody jejich prevence. A na závěr definoval platební kartu z pohledu právních aspektů.

Viz též: podobná jména autorů
1 Marko, Marek
3 Marko, Matej
7 Marko, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.