|
Posílení konkurenceschopnosti firmy pomocí návrhu změny marketingové strategie
Mácová, Romana ; Cikánek, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analýza firmy a jejich konkurentů, ze které budou vytvořeny návrhy na změny primárně v marketingové strategii firmy tak, aby se zlepšila její konkurenceschopnost a došlo k upevnění pozice na trhu. Teoretická část obsahuje přehled a zpracování příslušných materiálů a teorie, potřebné pro úspěšné splnění cíle této práce. Praktická část se zabývá analýzou současné marketingové propagace a formulací návrhů na její zefektivnění.
|
| |
| |
|
Ocenění e-shopu
Mácová, Romana ; Ondra, Martin (oponent) ; Mašterová, Lucie (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je ocenění vybraného e-shopu. Pro tento účel budou zpracovány teoretické poznatky včetně definování klíčových slov a metod ocenění. Tyto poznatky budou uvedeny v teoretické části práce. Praktická část se pak bude zabývat samotným oceněním e-shopu. Její součástí bude několik analýz jako například strategická a finanční analýza. Dále bubodu vytvořeny 3 varianty finančního plánu, a to varianty realistická, optimistická a pesimistická. Cílem práce je stanovení subjektivní hodnoty k 1.1.2013.
|
|
Posílení konkurenceschopnosti firmy pomocí návrhu změny marketingové strategie
Mácová, Romana ; Cikánek, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analýza firmy a jejich konkurentů, ze které budou vytvořeny návrhy na změny primárně v marketingové strategii firmy tak, aby se zlepšila její konkurenceschopnost a došlo k upevnění pozice na trhu. Teoretická část obsahuje přehled a zpracování příslušných materiálů a teorie, potřebné pro úspěšné splnění cíle této práce. Praktická část se zabývá analýzou současné marketingové propagace a formulací návrhů na její zefektivnění.
|