Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posílení konkurenceschopnosti firmy pomocí návrhu změny marketingové strategie
Mácová, Romana ; Cikánek, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analýza firmy a jejich konkurentů, ze které budou vytvořeny návrhy na změny primárně v marketingové strategii firmy tak, aby se zlepšila její konkurenceschopnost a došlo k upevnění pozice na trhu. Teoretická část obsahuje přehled a zpracování příslušných materiálů a teorie, potřebné pro úspěšné splnění cíle této práce. Praktická část se zabývá analýzou současné marketingové propagace a formulací návrhů na její zefektivnění.
Zefektivnění výběrového řízení ve společnosti PRG-Schultz ČR, s.r.o.
Mácová, Romana ; Klimešová, Jiřina (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je analýza a návrh doporučení v oblasti výběrového řízení zaměstnanců tak, aby podporovali kvalitu služeb poskytovaných firmou PRG-Schultz ČR, s.r.o. Teoretická část obsahuje přehled a zpracování příslušných materiálů a teorie, potřebné pro úspěšné splnění cíle této práce. Praktická část se zabývá analýzou současného výběrového řízení a formulací návrhů na jeho zefektivnění.
Zefektivnění výběrového řízení ve společnosti PRG-Schultz ČR, s.r.o.
Mácová, Romana ; Klimešová, Jiřina (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je analýza a návrh doporučení v oblasti výběrového řízení zaměstnanců tak, aby podporovali kvalitu služeb poskytovaných firmou PRG-Schultz ČR, s.r.o. Teoretická část obsahuje přehled a zpracování příslušných materiálů a teorie, potřebné pro úspěšné splnění cíle této práce. Praktická část se zabývá analýzou současného výběrového řízení a formulací návrhů na jeho zefektivnění.
Ocenění e-shopu
Mácová, Romana ; Ondra, Martin (oponent) ; Mašterová, Lucie (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je ocenění vybraného e-shopu. Pro tento účel budou zpracovány teoretické poznatky včetně definování klíčových slov a metod ocenění. Tyto poznatky budou uvedeny v teoretické části práce. Praktická část se pak bude zabývat samotným oceněním e-shopu. Její součástí bude několik analýz jako například strategická a finanční analýza. Dále bubodu vytvořeny 3 varianty finančního plánu, a to varianty realistická, optimistická a pesimistická. Cílem práce je stanovení subjektivní hodnoty k 1.1.2013.
Posílení konkurenceschopnosti firmy pomocí návrhu změny marketingové strategie
Mácová, Romana ; Cikánek, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analýza firmy a jejich konkurentů, ze které budou vytvořeny návrhy na změny primárně v marketingové strategii firmy tak, aby se zlepšila její konkurenceschopnost a došlo k upevnění pozice na trhu. Teoretická část obsahuje přehled a zpracování příslušných materiálů a teorie, potřebné pro úspěšné splnění cíle této práce. Praktická část se zabývá analýzou současné marketingové propagace a formulací návrhů na její zefektivnění.

Viz též: podobná jména autorů
1 MÁCOVÁ, Radka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.