Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dopad komunikačních aktivit značek na chování a vnímání spotřebitelů během pandemie COVID-19
Janouch, Filip ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá na základě znalosti teorie morálních základů vliv komunikačních aktivit značek na spotřebitelské chování a vnímání. V teoretické části se zaměřuje na teorii morálních základů, její vznik a výběr morálních základů (modulů), které následně zkoumá v praktické části. Praktická část sestává ze seznámení s metodologií a cílem výzkumu a realizace výzkumu v podobě osmi hloubkových rozhovorů se zástupci českých reklamních a komunikačních agentur. Poznatky plynoucí z výzkumu jsou dále shromážděny, shrnuty, interpretovány a vyhodnoceny. Takto získané výsledky jsou následně diskutovány. Provedený výzkum umožňuje zodpovědět hlavní výzkumnou otázku, jakož také potvrdit či vyvrátit hypotézy, se kterými autor do výzkumné části své práce vstupoval.
Komparace mytologických rámců titulních stran tištěných periodik Reflex a Respekt v roce 2018
Janouch, Filip ; Jakubisko, Jorik (vedoucí práce) ; Soukup, Martin (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá na základě sémiotické analýzy mytologické rámce vybraných periodik. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části se zaměřuje na sémiotiku jako samostatnou vědní disciplínu, definuje znak a jeho postupný historický vývoj, popisuje zkoumání mýtu a jeho historii, jakož i popisuje teoretická východiska vedoucí k definici předmětu zkoumání, mytologického rámce. Při této definici je využito poznatků plynoucích z teorie kódování a dekódování a reprezentace Stuarta Halla, jakož i poznatků plynoucí ze zkoumání mýtu Clauda Lévi-Strausse a Rolanda Barthese. Praktická část sestává z definice předmětu zkoumání a sémiotické analýzy mytologických rámců obsažených na všech titulních stranách obou zkoumaných periodik. Poznatky plynoucí z analýzy jsou následně porovnány. Tato komparace vede k potvrzení či vyvrácené hypotéz, se kterými autor do analýzy vstupoval.
Sémiotická analýza televizní komunikace značky Air Bank v roce 2017
Janouch, Filip ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá na základě sémiotické analýzy audiovizuální reklamu. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části se zaměřuje na sémiotiku jako vědní obor, popisuje její vývoj, historii a moderní podobu. Je zde nahlíženo na znak jako základní stavební prvek celého vědního oboru. Dále popisuje na reklamu jako samostatný komunikační proces, definuje jej a analyzuje vybrané audiovizuální prvky. Současně aplikuje poznatky získané při studiu vývoje sémiotiky, mezi které patří konotace, denotace a mýtus. Zde je využito dílo Rolanda Barthesa Mytologie. Praktická část sestává ze dvou celků. Prvním je samotná sémiotické analýza na vybraných televizních spotech značky Air Bank. Sémiotická analýza je provedena na základě Barthesových Mytologií. Jeho přístup byl zvolen hlavně proto, že se neomezuje na jednu určitou metodu, a dovolí tak zkoumat veškeré roviny reklamy, mezi které autor řadí příběh, dějiště, dialog a audiovizuální prvky reklamy, tedy zvuk a obraz. Druhým celkem je potom rozhovor s tvůrcem reklamního sdělení, panem Tomášem Belkem, kreativním ředitelem agentury Ogilvy & Mather, s.r.o. Zde je patrná snaha zjistit vývoj celého konceptu, který je v komunikaci značky Air Bank použit, a konfrontovat tvůrce s poznatky nabytými na základě provedené analýzy.

Viz též: podobná jména autorů
1 Janouch, František
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.