Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systémy na podporu vyšetřování podvodů (Fraud Investigation)
Prokop, Pavel ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hawlová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem systémů na podporu vyšetřování podvodů na českém trhu. První část práce se zabývá smyslem a funkcí systému v dnešní době, důvody a profilem motivace podvodného jednání a pachatelů. Další část se zaměřuje na kategoriza-ci metod využívané v odhalování a vyšetřování podvodného jednání. Následně jsou v práci představena řešení, která se tomuto tématu věnují a jsou dostupná na českém trhu. Poté jsou popsány různé sektory a pro ně typická podvodná jednání. V poslední části jsou věno-vány porovnávání dostupných řešení a jak tato řešení pokrývají potřeby systému při odha-lování popsaných podvodů. Součástí diplomové práce jsou návrhy na vlastnosti těchto systémů rozděleny do definovaných sektorů.
Analýza nestrukturovaného obsahu z veřejně dostupných sociálních médií za pomocí nástroje Watson společnosti IBM
Šverák, Martin ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hawlová, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou nestrukturovaných dat z veřejných sociálních médií. Konkrétně potom analýzou dat ze sociálních médií na společnost Vodafone Czech Republic a.s. Obsah diplomové práce je složen ze dvou částí, první tvoří teoretický rámec pro část druhou. První část popisuje sociální média, dále rozdělení dat na strukturované a nestrukturované, a následně nástroje, které se pro zpracování nestrukturovaných dat využívají. V druhé části je nástroj Watson využit při analýze veřejně dostupných dat. Je zkonstruována metodika, kterou se proces analýzy řídí, a následně je využita při tvorbě pilotní aplikace. Ta má za cíl ověřit funkčnost analýzy nestrukturovaných dat nástrojem Watson. V závěru jsou výsledky analýzy. Mezi hlavní přínosy této diplomové práce patří vytvoření pilotní aplikace nástroje Watson a tím ověření jeho funkčnosti. Pilotní aplikace se nemůže rovnat kompletní analýze, které je nástroj schopen, ale může posloužit jako ukázka funkcionalit nástroje.
Využití Competitive Intelligence v organizaci Kroužky o.p.s.
Čížek, Michal ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hawlová, Kateřina (oponent)
V diplomové práci se zaměřím na společnost Kroužky, o. p. s., ve které pracuji již čtyři roky jako lektor. Soustředím se na vnímání konkurence a postupy vůči ní. Pro tento problém přiblížím pojem CI a nejdříve rozepíši jeho postupy a cykly. Uvedu také potřeby pro CI specialistu, který se na konkurenční zpravodajství zaměřuje. V praktické části provedu detailní analýzu konkurence. Pro sběr dat využiji propojený databázový systém Albertina. Mým cílem bude přehledné porovnání konkurenceschopnosti firem, které se pohybují na společném trhu. Pro rozhodování použiji různé faktory/metriky a výsledky uvedu přehledně v tabulce. V páté kapitole se zaměřím na ryze strategické postupy a metodiky společnosti Kroužky. Sestavím dotazník pro majitelku Kroužků, o.p.s., paní Marii Růžičkovou, kde se budu ptát na problematiku konkurence, analýzu společnosti, využití ICT a také na zjišťování strategických postupů a metodik, které společnost používá, aby se odlišila od konkurence. Tato kapitola bude utajenou částí, protože paní ředitelka si nepřeje vyzrazovat svoje strategické postupy a know-how společnosti. Jako správný CI specialista vytvořím ještě druhý dotazník pro zaměstnance společnosti, abych měl možnost mít více pohledů pro vlastní poznatky a CI doporučení pro společnost. Budu moci filtrovat z dotazníku od zaměstnanců, dotazníku vedoucího společnosti a v neposlední řadě také z veřejných dat, která jsou volně přístupná v databázích obchodních firem. Mým cílem bude ze získaných dat vytvořit seznam co nejlepších CI doporučení, aby společnost Kroužky byla ještě více konkurenceschopná.
Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence ve společnosti Provident Financials
Klápová, Nikola ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hawlová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence ve společnosti Provident Financial. Hlavním cílem práce je navrhnout sadu doporučení pro efektivní využívání sociálních sítí společnosti. Doporučení jsou navrhnuta na základě provedené analýzy o využívání sociálních sítí konkurenčních firem. První část práce se zabývá problematikou sociálních sítí a Competitive Intelligence. Teoretická část diplomové práce vysvětluje pojem sociální síť, prezentuje vybrané české i světové sociální sítě a objasňuje tématiku Competitive Intelligence. Praktická část prezentuje společnost Provident Financial, včetně současného stavu využívání sociálních sítí a firemního Competitive Intelligence. Následuje prezentování vybraných analyzovaných konkurenčních společností s popisem využívání jejich sociálních sítí. Analýza sociálních sítí konkurenčních firem je zakončená sumarizací výsledků analýzy i s benchmarkingovými ohodnoceními. Výsledky benchmarkingu slouží jako podklad pro sestavení sady doporučení k efektivnějšímu využívání sociálních sítí společnosti Provident Financial.
Návrh postupu odhalování podvodného chování
Hawlová, Kateřina ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Nečas, Miroslav (oponent)
Hlavním tématem diplomové práce je problematika Fraud managementu -- odhalování podvodného chování. V první části práce je zmapována současná situace na trhu v oblasti financí, telekomunikací a zdravotnictví. Následuje přehled metod využívaných pro dobývání znalostí z databází, které s odhalováním podvodného nebo nestandardního chování úzce souvisí. Součástí práce je návrh postupu odhalování nestandardního nebo podvodného chování v oblasti procurementu. Je zde představen celý cyklus procesu nasazení a použití nástroje, od získání dat, identifikace podezřelých případů po výstupy z analýz, návrhu doporučení a závěry.
Mobilní bankovnictví v ČR a ve světě a jeho vývoj
Hawlová, Kateřina ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Exnarová, Anna (oponent)
Tato práce se zabývá bankovní službou, mobilní bankovnictví. V první části práce jsou popsány principy, na kterých služba funguje a způsob zabezpečení jednotlivých technologií, využívaných pro komunikaci banky se zákazníkem. Následuje zmínka o historickém vývoji mobilního bankovnictví. Ve druhé části je popsán současný stav služby. Pro zjištění současného stavu byly vybrány banky z České republiky a zahraničí, které jsou součástí velkých finančních skupin. Práce obsahuje komplexní přehled podporovaných operací v mobilním bankovnictví s následným vyhodnocením kvality poskytovaných služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.