Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán eventu
Hájková, Kateřina ; Langer, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na sestavení návrhu marketingového plánu Slováckého beachového léta. Diplomová práce se člení na tři základní části. Teoretická část zahrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu, na základě nich jsou popsány další části diplomové práce. Analytická část je zaměřena na charakteristiku Slováckého beachového léta, dále popisuje současný stav marketingového a komunikačního mixu. Analytická část zahrnuje analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýzu a marketingový výzkum. Na základě výsledků analytické části je vypracovaná část návrhová, která obsahuje určitá řešení na zlepšení propagace a nových nápadů na zlepšení celkového chodu Slováckého beachového léta. Tyto návrhy jsou podrobně popsány a naplánovány na základě časového harmonogramu.
Zákaznicky orientovaný marketing stavebního podniku
Hájková, Kateřina ; Kratinová, Kateřina (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je za pomocí marketingových nástrojů zjistit a analyzovat současnou situaci firmy ABC s.r.o. Dále porovnání marketingových nástrojů této firmy a firmy menšího charakteru. Analýza využívání marketingových nástrojů. A k poslednímu zjištění patří za pomocí ankety analyzovat působení marketingových nástrojů na spotřebitele. Práce se dělí na dvě části – teoretickou a praktickou. V první části je vysvětlena podstata marketingu, jeho postupný vývoj, základní principy a pojmy marketingu. V druhé části jsou metody aplikovány v praxi prostřednictvím marketingu. V závěru jsou uvedeny návrhy marketingového plánu na podporu strategie, zhodnocení vlivu aplikace marketingového plánu na peněžní toky podniku a jejich efektivní využití a prokázání vlivu marketingových nástrojů na spotřebitele.
Marketing prodeje nemovitosti
Hájková, Kateřina ; Pešková, Kateřina (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout, jak lze za použití marketingových metod zlepšit spokojenost zákazníků využívajících služeb realitní kanceláře. Dále zjištění, jak postupovat při úpravě bytu/domu před prodejem nemovitosti. Zjištění propagace nemovitostí tzv. přijít na způsob jak nejlépe určitou nemovitost prodat (základní faktory při prodeji). A k poslednímu zjištění patří průzkum, zda lidé koupí raději stavební pozemek, rodinný dům či bytovou jednotku. Práce se dělí na dvě části – teoretickou a praktickou. V první části je vysvětlena podstata marketingu, jeho postupný vývoj, základní principy a pojmy marketingu. V druhé části jsou metody aplikovány v praxi prostřednictvím marketingu prodeje. V závěru jsou uvedeny návrhy zlepšení práce s lidmi v realitní kanceláři, návrh zlepšení prodeje z hlediska úpravy nemovitosti a analýza prodeje nemovitostí.
Metodika elektrolytických metod čištění kovů s využitím elektrolytu na bázi modifikovaných gelů: Aplikovaný výsledek institucionální podpory na dlouhodobý koncepční rozvoj výzkumné organizace Technického muzea v Brně
Rapouch, Karel ; Hájková, Kateřina ; Selucká, Alena ; Perlík, Dušan ; Kouřil, Milan
Metodika má za cíl poskytnout jednoduchý návod pro konzervátory-restaurátory, jak nastavit vhodné podmínky pro lokální a šetrné očištění korozních produktů stříbra a mědi, aby nedošlo k mechanickému poškození povrchu předmětu a ovlivnění okolních (zejména organických) materiálů u multimateriálových předmětů kulturní povahy. V rámci metodiky byly studovány různé gely z hlediska jejich fyzikálně chemických vlastností a jejich kompatibilita s chemikáliemi, z nichž lze připravit elektrolyt pro elektrolytické čištění kovových povrchů. Pro experimenty byly použity uměle patinované vzorky a vybrané reálné předměty. Dále byla zkoumána možnost použití gelových elektrolytů pro studium korozních produktů metodou polarizačních měření. Metodiku lze uplatnit nejenom při zkvalitnění postupů ošetření sbírkových předmětů muzeí, ale i v oblasti zpracovávání archeologických nálezů anebo při výuce studentů konzervování-restaurování a dalších příbuzných oborů péče o kulturní dědictví.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Vznik lokální sítě komunitních porodních asistentek (akční výzkum)
Zachová, Tereza ; Hájková Klíčová, Kateřina (vedoucí práce) ; Bosá, Monika (oponent)
Tato práce vznikla na základě akčního výzkumu na pomezí oboru porodní asistence a řízení zdravotnických a sociálních organizací. Mapuje vývoj vzniku lokální sítě komunitních porodních asistentek v Brně mezi lety 2021 - 2022. Na začátku měla brněnská komunitní porodní asistentka sen pracovat v porodním domě. Jelikož je to však momentálně v České republice nereálné, hledala způsoby, jak by mohla spolu s kolegyněmi pracovat a poskytovat tak dostupnou a kvalitní péči ženám, které by si ji přály. Díky dotaci od městské části Brno-střed se uskutečnilo pět facilitovaných setkání porodních asistentek. Na těchto schůzkách se zjišťovalo, jaké jsou motivy a potřeby porodních asistentek, s jakými překážkami se setkávají a jaké mají zkušenosti ze své praxe. Postupně se tak designovala služba, která by ženám mohla poskytovat individuální komplexní podporu a péči v těhotenství, při porodu a v šestinedělí, zajištěnou porodními asistentkami. Dnes už má původní sen konkrétní podobu - Hnízdo. Je to (prozatím neformální) uskupení porodních asistentek, které se pravidelně scházejí, mají definovanou společnou vizi, sdílené hodnoty a principy péče, sbírají statistiky z porodů, mají pravidelné supervize a postupně realizují systém zastupitelnosti. Také začínají být známé mezi dalšími odborníky v jejich lokalitě a ve...
Krize neformálních pečujících v péči o seniora v domácím prostředí
Hájková, Kateřina ; Havránková, Olga (vedoucí práce) ; Dragomirecká, Eva (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá neformálními (rodinnými) pečujícími, kteří zajišťují péči o seniora v domácím prostředí. Věnuje pozornost vytipovaným krizím (motivace, přijímání pomoci, finance, dopady) na základě analýzy dokumentů a dvouletých pracovních zkušeností autorky. Cílem diplomové práce je zjistit, jak pečující osoby tyto krize zvládají a jaké strategie v pečování volí. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy týkající se stáří a jejich hodnot, neformálně pečujících a souvisejících oblastí péče, včetně předem vydefinovaných krizí. Výzkumná část je rozdělena na metodologii, kde autorka popisuje průběh získávání dat pomocí polo-strukturovaných rozhovorů a empirii, kterou podkládá výpověďmi pečujících osob. Klíčová slova: neformálně pečující, rodinný pečující, senior, krize
Zákaznicky orientovaný marketing stavebního podniku
Hájková, Kateřina ; Kratinová, Kateřina (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je za pomocí marketingových nástrojů zjistit a analyzovat současnou situaci firmy ABC s.r.o. Dále porovnání marketingových nástrojů této firmy a firmy menšího charakteru. Analýza využívání marketingových nástrojů. A k poslednímu zjištění patří za pomocí ankety analyzovat působení marketingových nástrojů na spotřebitele. Práce se dělí na dvě části – teoretickou a praktickou. V první části je vysvětlena podstata marketingu, jeho postupný vývoj, základní principy a pojmy marketingu. V druhé části jsou metody aplikovány v praxi prostřednictvím marketingu. V závěru jsou uvedeny návrhy marketingového plánu na podporu strategie, zhodnocení vlivu aplikace marketingového plánu na peněžní toky podniku a jejich efektivní využití a prokázání vlivu marketingových nástrojů na spotřebitele.
Ekonomické hodnocení chirurgického zákroku v porovnání s farmakologickou léčbou u pacientů s diagnózou gonartróza
Hájková, Kateřina ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je aplikace zásad ekonomického hodnocení, kvantifikovat náklady a efekty dvou rozdílných postupů při léčbě gonartrózy z perspektivy zdravotní pojišťovny a pacienta, zhodnotit jejich poměr z hlediska efektivity a užitečnosti a vyslovit závěry o výhodnější variantě. Posuzovanými alternativami je injekce kyseliny hyaluronové a provedení totální endoprotézy. Efekty pro analýzu nákladové efektivnosti jsou měřeny pomocí skóre WOMAC indexu. Efekty pro analýzu nákladové užitečnosti jsou měřené pomocí HUI2. Výzkum zahrnuje dva oddíly: (1) analýzu kazuistiky dvou pacientů a (2) analýzu klinických studií a celorepublikových dat zdravotní pojišťovny. Zejména kvůli krátkosti sledovaného období se v závěru jeví farmakoterapie jako výhodnější alternativa.
Evaluace komplexní geografické exkurze - Vinařická horka s využitím tabletu
Hájková, Kateřina ; Matějček, Tomáš (vedoucí práce) ; Kocová, Tereza (oponent)
Předložená práce prostřednictvím získaných dat z kvalitativního a kvantitativního výzkumu hodnotí pozitiva a negativa terénní výuky s využitím tabletu. Nedílnou součástí této práce je zhodnocení předpokladu, že výuka s tabletem ovlivňuje, ať už pozitivně, či negativně, postoje žáků ke geografii a k přírodním vědám celkově. V práci jsou shrnuty důležité teze názorů žáků základních i středních škol a kantorů, kteří tyto žáky vyučují. Závěrem je zhodnoceno, zda je, v poslední době mediálně velmi proklamovaný, důraz na zapojení tabletů do výuky oprávněný.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
24 HÁJKOVÁ, Kateřina
11 HÁJKOVÁ, Klára
2 Hájková, Kamila
12 Hájková, Karolina
12 Hájková, Karolína
2 Hájková, Katarína
11 Hájková, Klára
4 Hájková, Kristina
4 Hájková, Kristína
6 Hájková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.