Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kov v užitém umění v českých zemích mezi léty 1895 a 1915
Dušková, Marie ; Mergl, Jan (vedoucí práce) ; Nováková, Kateřina (oponent)
Diplomová práce pojednává o hlavních osobnostech věnujících se užitému mění z kovu v období mezi léty 1895 až 1915. Cílem této práce je zaměřit se na jejich uměleckou tvorbu a zhodnotit její přínos ke stylovému vývoji užitého umění v českých zemích v daném období a pokusit se také o posouzení specifičnosti české tvorby vůči hlavním evropským uměleckým centrům, která české země ovlivňovala. Mimo tento hlavní cíl se práce bude zabývat úlohou školství v rozvoji užitého umění v českých zemích. Pokusí se nastínit vzájemné vztahy a přínosy mezi školami a umělci. Zaměří se hlavně na Uměleckoprůmyslovou školu jakožto centra uměleckého vývoje užitého umění v českých zemích.
Český secesní šperk
Dušková, Marie ; Mergl, Jan (vedoucí práce) ; Matějovičová, Petra (oponent)
Cílem této práce je zabývat se významnými osobnostmi českého secesního šperku a ohodnotit jejich tvorbu. Jedná se o tyto umělce: Emanuel Novák, František Anýž, Václav Němec, Josef Ladislav Němec, Marie Křivánková a Emanuel Karč. U těchto umělců jsem nastínila jejich život a pokusila se po umělecké stánce zhodnotit jejich práci v oblasti šperku. Ve své práci jsem nejprve nastínila dění a osobnosti v tomto oboru v Evropě, Anglii a Americe. Zmínila jsem se také o nových materiálech, technikách a motivech v období secese. V další části své práce jsem se zabývala českým prostředím a školstvím, se kterým jsou tyto osobnosti převážně úzce spjaty. V poslední části jsem se zabývala samotnými osobnostmi a jejich tvorbou. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Marketingová strategie orchestru Berg
Kašpráková, Soňa ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vítová Dušková, Marie (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit základ marketingové strategie Orchestru Berg a navrhnout marketingová opatření v souvislosti se zaměřením na novou cílovou skupinu lidí mladších třiceti let. Teoretická část pojednává o marketingu orchestrů, popisuje specifika marketingového mixu a problematiku segmentace, targetingu a positioningu. Dále se zaměřuje na oblast marketingového výzkumu, především tedy na výzkum kvalitativní, který je následně použit v praktické části. Praktická část představuje Orchestr Berg, jeho poslání, marketing a analýzu subjektu za použití metody SWOT. Dále je předložen samotný kvalitativní výzkum a hloubkové rozhovory provedené na devíti respondentech. V závěru praktické části jsou navržena opatření marketingové strategie s doporučeními vycházejícími z provedeného kvalitativního výzkumu.

Viz též: podobná jména autorů
2 DUŠKOVÁ, Magdaléna
2 DUŠKOVÁ, Marcela
12 DUŠKOVÁ, Markéta
4 DUŠKOVÁ, Martina
9 DUŠKOVÁ, Michaela
2 DUŠKOVÁ, Miluše
9 DUŠKOVÁ, Monika
2 Dušková, Magdalena
2 Dušková, Marie,
12 Dušková, Markéta
2 Dušková, Marta
2 Dušková, Marta
4 Dušková, Martina
9 Dušková, Michaela
3 Dušková, Michala
6 Dušková, Miroslava
9 Dušková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.