Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Šéfkuchař jako značka a jeho marketingová komunikace
Císařová, Lucie ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je představení šéfkuchaře jako značky a jeho marketingové komunikace. Cílem práce je porovnat komunikaci významných šéfkuchařů a pomocí expertních rozhovorů najít vhodný komunikační mix, který by začínajícím šéfkuchařům zajistil silné postavení na gastronomické scéně a mediální známost. V teoretické části se autorka zabývá souvisejícími pojmy z oblasti marketingu a PR, které jsou pro práci stěžejní, a historickým vývojem gastronomie ve světě i České republice. V praktické části pak autorka analyzuje a porovnává komunikační aktivity českého šéfkuchaře Zdeňka Pohlreicha a britského šéfkuchaře Gordona Ramsayho. V této části se věnuje přístupu šéfkuchařů nejen k offline komunikaci, ale také k online komunikaci, jejíž součástí jsou například sociální sítě, eventy či spolupráce se značkami. V závěru je vypracován úspěšný vzorec komunikace, který vznikl díky expertním rozhovorům s předními českými šéfkuchaři, kterými jsou Ondřej Slanina, Jan Punčochář a Roman Vaněk.
Řízení projektu: rekonstrukce výtahu
Císařová, Lucie ; Šindelářová, Irena (vedoucí práce) ; Kuncová, Martina (oponent)
Tato práce pojednává obecně o řízení projektů, ale také o řešení konkrétního reálného projektu v programu MS Project 2007. V teoretickém úvodu do řízení projektů je zahrnuto mimo jiné vysvětlení základních pojmů, přehled charakteristik využívaných pro hodnocení a sledování projektu, popis metody MPM, která se zabývá časovou analýzou projektu, a obecné seznámení s programem MS Projekt. Aplikační část práce vychází ze skutečných dat a zaměřuje se na řešení projektu rekonstrukce výtahu. Po bližším seznámení s projektem je provedena časová analýza, analýza zdrojů i nákladová analýza.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.