Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití a vliv výtvarné výchovy na rozvoj mentálních a sociálních dovedností, vědomostí a návyků dětí s diagnózou autismus
Bejšovcová, Jitka ; Pfeiffer, Jan (vedoucí práce) ; Fišerová, Zuzana (oponent)
Název práce: Využití a vliv výtvarné výchovy na rozvoj mentálních a sociálních dovedností, vědomostí a návyků dětí s diagnózou autismu Anotace Bakalářská práce Využití a vliv výtvarné výchovy na rozvoj mentálních a sociálních dovedností, vědomostí a návyků dětí s diagnózou autismus je vypracovaná jako participační sonda, jejímž jádrem je analýza výtvarných úkolů pro žáky s poruchou autistického spektra se zaměřením na analýzu vlivu výtvarných úkolů na rozvoj klíčových kompetencí v souladu s RVP a jednotlivými IVP, vypracovanými pro každého jednotlivého žáka, ve spolupráci se SPC Most. Práce obsahuje soubor jednotlivých výtvarných úkolů, metodiky použité při práci na jednotlivých činnostech, rozbor vlivu činností na rozvoj dovedností, vědomostí a návyků žáků, dokumentaci a kritickou evaluaci série výtvarných úkolů a výsledky sondy.
Vzdělávání žáků na Praktické škole dvouleté
Bejšovcová, Jitka ; Blažková, Veronika (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Diplomová práce Vzdělávání žáků na Praktické škole dvouleté je zaměřená na pozorování výkonů žáků při vyučování ve dvou stěžejních předmětech, Příprava pokrmů a Zdravotní výchova, ze kterých žáci skládají závěrečné teoretické a praktické zkoušky. Složením zkoušky získávají žáci osvědčení o ukončení studia a získání kvalifikace pro pomocné práce při přípravě pokrmů. Cílem práce jsou výukové aktivity s kognitivními, afektivními a psychomotorickými cíli odpovídajícími schopnostem a možnostem rozvoje osobnosti obou sledovaných žáků v uvedených oborech. Ve studii sleduji a zaznamenávám přípravu a průběh vyučovacích hodin, výkony dvou žáků, kteří jsou hlavními účastníky studie. Práce má za úkol poukázat na možnost vzniku problémů a jejich řešení při výuce žáků s diagnózou autismus (PAS), střední mentální retardace (SMR), postižení vývoje řeči, Aspergerovým syndromem a lehkou mentální retardací (LMR). Dlouhodobé sledování obou žáků v edukačním procesu nabízí možná řešení, v předcházení neúspěchu či komplikacím, při získávání požadovaných klíčových kompetencí, vedoucích ke zdárnému složení závěrečné zkoušky, možnosti zařazení do pracovního procesu, k co nejkvalitnějšímu běžnému životu či k pokračování studia na odborném učilišti. V teoretické části jsou zaznamenány a popsány diagnózy a anamnézy obou žáků,...
Využití a vliv výtvarné výchovy na rozvoj mentálních a sociálních dovedností, vědomostí a návyků dětí s diagnózou autismus
Bejšovcová, Jitka ; Pfeiffer, Jan (vedoucí práce) ; Fišerová, Zuzana (oponent)
Název práce: Využití a vliv výtvarné výchovy na rozvoj mentálních a sociálních dovedností, vědomostí a návyků dětí s diagnózou autismu Anotace Bakalářská práce Využití a vliv výtvarné výchovy na rozvoj mentálních a sociálních dovedností, vědomostí a návyků dětí s diagnózou autismus je vypracovaná jako participační sonda, jejímž jádrem je analýza výtvarných úkolů pro žáky s poruchou autistického spektra se zaměřením na analýzu vlivu výtvarných úkolů na rozvoj klíčových kompetencí v souladu s RVP a jednotlivými IVP, vypracovanými pro každého jednotlivého žáka, ve spolupráci se SPC Most. Práce obsahuje soubor jednotlivých výtvarných úkolů, metodiky použité při práci na jednotlivých činnostech, rozbor vlivu činností na rozvoj dovedností, vědomostí a návyků žáků, dokumentaci a kritickou evaluaci série výtvarných úkolů a výsledky sondy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.