Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry
Šoukal, Michal ; Hoffmann, Přemysl (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Master’s thesis is focused on Branding Strategy of Virtika company for the Czech Market Entry. In order to achieve this target author reviewed literature sources which are focused on Ko Floor methodology of branding and Brand Prizm concept. In analytical part is analyzed environment of the Czech market, outerwear industry, key competitors, and brand perception of customers. These analyses helped the author to identify future brand positioning on the Czech market. Based on results of the analyses author made a proposal of the solution towards entry strategy and increasing competitiveness on the Czech market.
Podnikatelský plán pro distribuci značky Revision
Šoukal, Michal ; Hoffmann,, Přemysl (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského plánu, pro založení distribuce americké značky Revision. V rámci této práce zpracuji návrh jak pro maloobchod tak pro velkoobchod. V práci se zaměřím na teoretická východiska práce, která jsou potřeba pro založení podniku. Dále provedu dotazníkové šetření pro zjištění zájmu nejen o mou značku, ale také o značku konkurenční. V neposlední řadě provedu sérii analýz, díky kterým zjistím silné a slabé stránky mého plánu.
Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry
Šoukal, Michal ; Hoffmann, Přemysl (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Master’s thesis is focused on Branding Strategy of Virtika company for the Czech Market Entry. In order to achieve this target author reviewed literature sources which are focused on Ko Floor methodology of branding and Brand Prizm concept. In analytical part is analyzed environment of the Czech market, outerwear industry, key competitors, and brand perception of customers. These analyses helped the author to identify future brand positioning on the Czech market. Based on results of the analyses author made a proposal of the solution towards entry strategy and increasing competitiveness on the Czech market.
Podnikatelský plán pro distribuci značky Revision
Šoukal, Michal ; Hoffmann,, Přemysl (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského plánu, pro založení distribuce americké značky Revision. V rámci této práce zpracuji návrh jak pro maloobchod tak pro velkoobchod. V práci se zaměřím na teoretická východiska práce, která jsou potřeba pro založení podniku. Dále provedu dotazníkové šetření pro zjištění zájmu nejen o mou značku, ale také o značku konkurenční. V neposlední řadě provedu sérii analýz, díky kterým zjistím silné a slabé stránky mého plánu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Šoukal, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.