Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  začátekpředchozí61 - 67  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání práce s totožnými tématy strukturovaného dramatu v hodinách dramatické výchovy na 1. a 2. st. ZŠ
Martincová, Petra ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Hanyš Holemá, Irena (oponent)
Má diplomová práce na téma Srovnání práce s totožnými tématy strukturovaného dramatu v hodinách dramatické výchovy na 1. a 2. stupni ZŠ se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Cílem teoretické části je charakterizovat a vysvětlit základní pojmy z oblasti dramatické výchovy, psychologie žáků na základní škole a rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V praktické části se věnuji podrobnému záznamu výuky dramatické výchovy formou strukturovaného dramatu na prvním a druhém stupni základní školy po dobu jednoho pololetí, kdy se žáci obou věkových skupin poprvé setkali s tímto typem přístupu výuce. V závěru mé práce jsou vyhodnoceny mnou stanovené výzkumné otázky, na které jsem získávala odpovědi během půlroční realizace praktické části na ZŠ Lysolaje.
Žákovské problémy při řízení školní třídy
Holubová, Klára ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Hanyš Holemá, Irena (oponent)
Diplomová práce nese název ,, Kázeňské problémy při řízení školní třídy.'' Cílem diplomové práce je ověření funkčnosti vybraného pedagogické postupu, jehož základem jsou zejména metody a techniky dramatické výchovy, jež lze využívat ve školní praxi a od nichž lze očekávat přispění k utváření kladných vztahů a snížení míry kázeňských problémů. Teoretická část se zabývá pojmem kázeň, školní třída v prevenci a řešení neukázněného chování a dramatickou výchovou jako prevencí kázeňských problémů. Praktická část je rozdělena dle jednotlivých výzkumných metod, které jsou podrobně charakterizovány a vyhodnoceny. V závěru se práce věnuje vyhodnocení stanovených cílů a jejich ověření.
Letopisy Narnie jako východisko pro lekce dramatické výchovy
Zelená, Markéta ; Marušák, Radek (vedoucí práce) ; Hanyš Holemá, Irena (oponent)
Tato diplomová práce je založena na realizaci lekcí dramatické výchovy vytvořených na základě literárního díla žánru fantasy, konkrétně díla C. S. Lewise: Letopisy Narnie, Čarodějův synovec. Východiskem pro tvorbu lekcí jsou morální hodnoty, které autor v knize použil za účelem přiblížení základních konceptů křesťanství dětským čtenářům. Žákům jsou hodnoty přiblíženy pomocí metod a technik dramatické výchovy s cílem utvoření si vlastního hodnotového žebříčku na základě osobní zkušenosti a nově získávaných poznatků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   začátekpředchozí61 - 67  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.