Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 73 záznamů.  začátekpředchozí54 - 63další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Příběhy psané sportovci: Nové platformy The Players'Tribune a Bez frází
Mayer, Matěj ; Němcová Tejkalová, Alice (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje projektům ThePlayersTribune.com a její mladší české obdobě Bezfrazi.cz. Obě webové stránky vznikly v posledních letech a jejich ambicí je změnit zažitý stereotypní pohled na sportovce, který přinášejí tradiční média. Jedná se o platformy poskytující sportovcům prostor se vyjádřit jejich vlastními slovy a být také součástí editačního procesu. Sportovci na webových stránkách sdílí své životní příběhy, které jsou velmi inspirativní a často mají přesah mimo sportovní prostředí. Čtenáři tak mohou proniknout do života slavných i méně známých sportovců, a i díky vyprávění v první osobě vnímat situace z jejich perspektivy. Toto téma dosud nebylo zpracováno, a tak je práce pojata jako případová studie, jejímž cílem bylo představit a srovnat oba projekty. Zabývá se jejich významem pro sportovní žurnalistiku, rolí novináře při zprostředkování příběhů, ověřováním faktů v příbězích a celkovou oblíbeností příběhů ze sportovního prostředí. Součástí diplomové práce je také vlastní klasifikace typologicky stejných příběhů vyskytujících se na platformách The Players' Tribune a Bez frází, které jsou kvalitativně analyzovány. Pozornost je při analýze věnována především narativní struktuře jednotlivých příběhů a konceptům hrdinského mýtu, se kterým editoři při psaní těchto příběhů pracují...
Rozbor práce moderátorů, komentátorů, reportérů a expertů při sportovních přenosech v ČR a USA
Hruška, Michal ; Macková, Veronika (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce s názvem Rozbor práce moderátorů, komentátorů, reportérů a expertů při sportovních přenosech v ČR a USA se zabývá analýzou struktury, možností a kvality konkrétních sportovních přenosů v České republice a Spojených státech amerických. Blíže se přitom zaměří na hodnocení přenosů z mistrovství světa ve fotbale 2018 na ČT Sport a americké FOX Sports a finálová utkání české i americké nejvyšší soutěže v americkém fotbale na stejných stanicích, tzv. Czech Bowl a slavný Super Bowl. Tento výběr umožňuje několik způsobů srovnání jednotlivých přenosů. Zaprvé nabízí komparaci přístupu obou televizních stanic ke stejné sportovní události v podobě fotbalového šampionátu. Dále poskytuje pohled na rozdíl mezi velikostí největšího zápasu amerického fotbalu v ČR a slavným Super Bowlem i jejich televizním zprostředkováním. Zajímavé je i porovnání přenosů různých sportů na stejné televizní stanici, přičemž v České republice jde o mainstreamový fotbal a ne tak oblíbený americký fotbal, zatímco v USA je situace přesně opačná. Zároveň lze hodnotit i rozdílné přístupy v komunikaci směrem k divákům. Klíčovou součástí je totiž rozbor práce konkrétních postav televizního vysílání sportovních přenosů z hlediska mluveného projevu, vizuálního projevu, odbornosti, kontextu či nastolování témat. Práce obsahuje...
Sportovní svazy a nová média: porovnání vizí a reality komunikace na příkladu Českého atletického svazu (případová studie)
Klímová, Lucie ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Nová média hrají v dnešní době ve světě velkou roli a mj. též značně mění roli médií klasických. Jejich využívání taktéž významně ovlivňuje běžný život ve společnosti. Možnost komunikace skrze tyto kanály je v současné době využívána nejen veřejně známými osobnostmi a komerčními subjekty, ale také např. neziskovými organizacemi nebo sportovními svazy. Diplomová práce Sportovní svazy a nová média: porovnání vizí a reality komunikace na příkladu Českého atletického svazu je případovou studií, která zkoumá využití nových médií za účelem efektivní komunikace svazu s fanoušky a novináři. Cílem práce je popsat fungování ČAS na sociálních sítích, konkrétně na Facebooku, Instagramu a Twitteru, a následně porovnat skutečný stav komunikace s představami a vizemi zaměstnanců svazu. Nejprve jsou přiblíženy nejdůležitější termíny, které jsou v práci používány. V teoretické části práce jsou definována nová média a blíže popsáni zástupci nových médií, které dále práce zkoumá, tedy Facebook, Instagram a Twitter. Poté je představen Český atletický svaz a sociální sítě, které ve své komunikaci využívá. Druhá kapitola práce přibližuje metody výzkumu, které byly použity. Popisuje, jakým způsobem byl sbírán a analyzován materiál sloužící k popisu reálného stavu fungování ČAS na nových médiích. Věnuje se také problémům...
Marketing a PR českých florbalových klubů v letech 2013 až 2018
Patočka, Jiří ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingového rozvoje českých florbalových klubů. Za tímto účelem jsou zkoumány základní marketingové a PR aktivity ve sportovní rovině, které jsou následně ukázány na příkladech z českého florbalového prostředí. Florbal, ač je mladým sportem zažívá velmi rozvojové období, je finančně dostupný a stává se velmi oblíbeným sportem. V jednotlivých klubech tak dochází k nárůstu hráčů a fanoušků, v České republice se ale teprve dostává na vrchol a aktuálně se blíží ke statusu profesionálního sportu, kterým si budou moci hráči vydělávat. Na tento rozvoj je navázán i rozvoj marketingu a PR v českých florbalových klubech. Práce se proto zaměřuje na české elitní kluby z nejvyšších florbalových soutěží, například na historicky nejúspěšnější český klub Tatran Střešovice, čistě ženský klub TIGERS FLORBAL JIŽNÍ MĚSTO, mladý, ale průbojný klub BLACK ANGELS, ale hledá porovnání i v klubech z regionálních soutěží, jako je například Lokomotiva Rakovník. Práce analyzuje různé možnosti marketingu včetně správy sociálních sítí, merchandisingu či zajímavých marketingových aktivit, které provozují kluby z florbalové Superligy. Závěrem pak práce obsahuje doporučení pro zlepšení marketingu a PR českých florbalových klubů.
Architektura na výstavě. Nástup moderní architektury na velkých pražských výstavách 1891-1908
Turková, Kateřina ; Czumalo, Vladimír (vedoucí práce) ; Šmied, Miroslav (oponent)
V období od 90. let 19. století do počátku 20. století došlo v české architektuře k přerodu od pozdního historismu k moderně. Diplomová práce se snaží tuto změnu ukázat na architektuře výstavních pavilonů během velkých pražských výstav, konaných v letech 1891-1908 na holešovickém výstavišti. Monograficky pojednává o Jubilejní zemské výstavě v roce 1891, Národopisné výstavě českoslovanské v roce 1895, Výstavě architektury a inženýrství v roce 1898 a Jubilejní výstavě Obchodní a živnostenské komory v roce 1908. Po zasazení výstav do širšího kontextu a s důrazem na výrazné stavby, které by neměly být opominuty v rámci vývoje české architektury, v závěrečné kapitole odpovídá na v úvodu položenou otázku, zda lze velké pražské výstavy považovat za pole nástupu české moderní architektury.
Využití sociálních sítí v sociálních podnicích
Daribazar, Togtokh ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Předložená bakalářská práce se věnuje tématice sociálních sítí a jejich využití v sociálních podnicích. Tato práce je rozdělená na dvě části. První část je teoretická a zabývá se historií, teoriemi a definicemi sociálních podniků a sociálních sítí. Druhá a hlavní část práce je praktická. Pro tuto část byla vybraná metoda kvantitativní obsahové analýzy, pomocí které jsou analyzované příspěvky tří vybraných sociálních podniků, které byly přidané na jejich sociální sítě v rozmezí od 1. července do 31. prosince roku 2017. Cílem analýzy je provést komparaci mezi jednotlivými podniky a odpovědět si na výzkumné otázky, které jsme si položili na začátku práce. Na základě těchto odpovědí bude sociálním podnikům doporučená strategie, jak efektivně komunikovat na jednotlivých sociálních sítích. Toto doporučení je aplikovatelné i ostatními sociálními podniky s podobným zaměřením jako vybrané tři podniky.
Využívání sociální sítě Facebook obcemi ČR
Turková, Kateřina ; Kouřilová, Jana (vedoucí práce) ; Říhová, Gabriela (oponent)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením rozsahu a formy využití sociální sítě Facebook obcemi Středočeského kraje, zapojenými do programu místní Agenda 21. Zkoumány jsou tedy oficiální facebookové stránky municipalit na uvedené sociální síti. Důraz je při tom kladen na odhalení vztahů mezi charakteristikami jednotlivých obcí a jejich aktivitou, potažmo způsobem užívání Facebooku. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy a teoretická východiska diplomové práce. Za pomoci aplikace kombinace metod jsou v praktické části zodpovězené výzkumné otázky, nastolené v kapitole věnované metodologii. Z dvanácti obcí a malých obcí, zapojených programu místní Agenda 21 ve Středočeském kraji, měla založenou oficiální facebookovou stránku k 1. lednu 2016 čtveřice municipalit. Dle výsledků ekonometrické analýzy platí, že čím vyšší je míra nezaměstnanosti v těchto municipalitách, tím větší je pravděpodobnost, že má obec oficiální facebookovou stránku.
Mediální obraz českých fotbalových rozhodčích
Reisner, Rudolf ; Němcová Tejkalová, Alice (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mediálním obrazem českých fotbalových rozhodčích v souvislosti se dvěma problematickými kauzami a zkoumáním veřejného mínění o činnosti českých fotbalových rozhodčích. Obě kauzy proběhly v českém fotbalovém prostředí během ligového ročníku 2015/2016. První kauza se týká vystoupení bývalého rozhodčího Libora Kovaříka a jeho několika dalších kolegů proti fungování komise rozhodčích FAČR a údajným praktikám místopředsedy fotbalové asociace Romana Berbra. Kovaříkova zpověď o údajné tehdejší situaci v českém rozhodcovském prostředí byla publikována v srpnu 2015 v deníku Sport a vyvolala znepokojení na české fotbalové scéně. Druhou aférou, jež je v této práci v souvislosti s rozhodčími analyzována, bylo řízení prvoligového utkání mezi Příbramí a Slavií Praha podnapilými rozhodčími Markem Pilným a Jiřím Jechem v květnu 2016. Kvalitativní analýze byly v těchto souvislostech podrobeny relevantní mediální příspěvky na třech webových zpravodajských serverech se zaměřením na sportovní tematiku, a to isport.blesk.cz, sport.idnes.cz a sport.cz. Součástí této bakalářské práce je také výzkum veřejného mínění o činnosti českých fotbalových rozhodčích.
Sémiotická analýza propagačních materiálů HME v atletice 2015 v Praze
Turková, Kateřina ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Podzimek, Jan (oponent)
Předmětem práce je analýza propagačních materiálů sportovní akce - Halového mistrovství Evropy v atletice 2015, které se uskutečnilo v termínu 5. března - 8. března 2015 v Praze. K tomuto účelu je využita metoda komplexní sémiotické analýzy. Práce obsahuje uvedení do kontextu. Není opomenuto ani teoretické zázemí zvolené metody, je vysvětlen způsob její aplikace na vybraný problém. Jsou definovány hlavní i vedlejší výzkumné otázky a specifikovány formy propagace neboli typy médií, na nichž budou provedeny dílčí sémiotické analýzy. Jelikož se práce zaměřuje na odhalení rozdílů v propagačních materiálech akce cílících na širokou a odbornou veřejnost, byl při výběru konkrétních forem zahrnutých do výzkumu kladen důraz na to, aby měl vzorek pro obě cílové skupiny z hlediska mediálního mixu obdobné složení. V části věnované výzkumu jsou za pomoci výše zmíněné metody analyzovány vybrané typy propagačních materiálů zaměřených na širokou, resp. odbornou veřejnost. Dochází zde k vyložení významů znaků a kódů obsažených v jednotlivých materiálech. Poznatky z analýzy jsou vyhodnoceny prostřednictvím zodpovězení výzkumných otázek. Lze říci, že propagační materiály HME 2015 zaměřené na širokou a odbornou veřejnost se od sebe výrazným způsobem liší. U forem propagace cílících na širokou veřejnost je patrná snaha...
Analýza medializace katastrofy na příkladu výbuchu budovy v Divadelní ulici
Turková, Kateřina ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Končelík, Jakub (oponent)
Předmětem práce je analýza medializace katastrofy. K tomuto účelu je využita metoda komplexní sémiotické analýzy, která je provedena na příkladu výbuchu domu č. p. 5 v Divadelní ulici v Praze, k němuž došlo dne 29. května 2013. Práce obsahuje uvedení do kontextu. Není opomenuto ani teoretické zázemí zvolené metody, je vysvětlen způsob její aplikace na zvolený problém. Jsou definovány hlavní i vedlejší výzkumné otázky a určeno pět oblastí, na které bude při provádění vlastního výzkumu kladen důraz. V části věnované výzkumu je provedena sémiotická analýza fragmentů hlavních zpravodajských relací jedné veřejnoprávní televizní stanice (Česká televize) a tří soukromých kanálů (FTV Prima, TV Nova, TV Barrandov) v sedmidenním sledovaném období. Jsou zde vyloženy významy znaků ve fragmentech vysílání týkajících se exploze v centru Prahy v určených oblastech. Poznatky z analýzy jsou vyhodnoceny prostřednictvím zodpovězení výzkumných otázek. Nejpodstatnější informace jsou shrnuty v Závěru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 73 záznamů.   začátekpředchozí54 - 63další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
19 TURKOVÁ, Kateřina
1 TURKOVÁ, Klára
4 TURKOVÁ, Kristýna
1 Turková, Karolína
4 Turková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.