Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí41 - 44  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Důsledky rostoucí mediallizace informace
Soukup, Michal ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Švarcová, Eva (oponent)
S touto prací se Vám do rukou dostává materiál, který se snaží nezaujatě přiblížit aspekty, jež se objevují s rozvojem moderních informačních technologií a přinášejí tak změny v trendech myšlení a diverzifikaci společnosti. Setkáte se tak zde s pojmy jako informace, znalosti, komunikace, masová média, vznik subkultur a fenomén kyberprostoru. V úvodu práce je věnována pozornost objasnění informační podstaty pro chod společnosti, s čímž také úzce souvisí proces komunikace. Pro ukotvení souvislostí je dále popsán vývoj jednotlivých mediálních epoch, které vytvářely vhodné prostředí pro rozvoj lidské civilizace, která vyústila v dnešní elektronickou dobu s aktivním informačním obsahem a masmediálním způsobem komunikace. Celá práce ústí v kritické shrnutí trendů současné společnosti a nastiňuje jejich možné řešení. Společnost má stále veliké rezervy ve využívání potenciálu moderních technologií, které bude potřeba podporovat vhodnou stimulací kritického myšlení jeho publika.
Informace a komunikace při řízení hudebního klubu
Stejskal, Michal ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Švarcová, Eva (oponent)
Tato práce je zaměřena na analýzu fungování hudebního klubu PopoCafePetl a na řešení současných procesních chyb, které toto zařízení tíží. Práce je formálně rozdělena do dvou částí -- teoretické a praktické. V první části je úkolem obecně představit dva velmi podstatné nástroje manažerského řízení -- informace a komunikace. Práce vysvětluje základní přístupy k definici informace a vědní obory ji zkoumající. Poskytuje výčet funkcí, procesů a druhů komunikace. Zvýšená pozornost je věnována komunikaci firemní. V praktické části byl na základě analýzy systému fungování hudebního klubu PopoCafePetl vytvořen návrh informačního systému pro správu a podporu jeho řízení. Realizace tohoto návrhu a jeho následná implementace do řízení klubového provozu by měla vést k zefektivnění a zjednodušení procesů v něm probíhajících. Zároveň by jejím vedlejším produktem mělo být úspornější hospodaření, systémovější propagace a zvýšení konkurenceschopnosti na trhu.
Marketingová data jako informační potřeba firmy
Švarcová, Eva ; Dvořáková, Dana (vedoucí práce)
Oblast marketingu se stejně jako celá společnost dynamicky rozvíjí a důsledkem toho přibývá marketingových dat. Problémy využívání dat způsobuje kromě jiného nepřesné používání systémových pojmů v marketingu. Aby bylo možné marketingová data pro potřeby firmy účelně využít, je nutné pracovníky firem informačně proškolit a data kvalitně zpracovat. Ke zpracování marketingových dat je vhodné používat marketingový informační systém. Jak ale ukazuje provedené dotazníkové šetření mezi malými a středními podniky ve Středočeském kraji, praxe za teorií velice často zaostává, zejména z důvodů malé informovanosti o možnostech využívání tohoto systému a o návratnosti do něj investovaných prostředků.
Datové sklady bankovních institucí
Kmoch, Václav ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Švarcová, Eva (oponent)
Předmětem řešení je porovnání dvou základních metodologií pro návrh a tvorbu datových skladů. Jedná se o multidimenzionální metodologii podle Dr. Ralpha Kimballa (Kimball?s methodology) a metodologii informačně technologického prostředí podle Billa Inmona (Inmon?s methodology). Úvodní část práce je zaměřena na teoretický rámec oblasti datových skladů. Důraz je zejména kladen na objasnění pojmosloví a základních datových vztahů. Praktická část seznamuje s konkrétní architekturou obou přístupů a podává ucelené porovnání zmíněných metodologických přístupů. Cílem práce je poskytnutí nadhledu nad aplikací obou metodologií dle vybraných kritérií praktického použití, která zastupují objektivní hlediska vývoje a správy prostředí datového skladu. Přínosem práce je konkrétní komparace nejpoužívanějších architektur v prostředí datových skladů bankovních institucí, ze kterého vychází praktická zkušenost autora.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí41 - 44  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 ŠVARCOVÁ, Eliška
7 ŠVARCOVÁ, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.