Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 174 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Založení lyžařské školy na podnikatelské bázi se zaměřením na marketing služeb v cestovním ruchu
Legerová, Hana ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Název diplomové práce: Založení lyžařské školy na podnikatelské bázi se zaměřením na marketing služeb v cestovním ruchu Cíl práce: Navržení vhodného marketingového mixu pro modelovou lyžařskou školu vstupující na trh v oblasti Harrachova s použitím marketingových metod. Použité metody: Aplikovaný marketingový mix byl realizován na základě předchozích průzkumů­ SWOT analýzy, dotazníkového šetření a popisné analýzy konkurence. Výsledky: Marketingový mix modelové lyžařské školy založené na základě živnostenského oprávnění se zaměřením na jednotlivé složky tohoto marketingového mixu. Klíčová slova: Služby, marketing služeb,cestovni ruch, cestovní kancelář, lyžařská škola, lyžování Title: Establishing a ski school on a business basis with a view to marketing of services in the tourist trade The aim of the study: Project ofappropriate marketing mix for a model ski school entering the market in the area ofHarrachov using the marketing methods. Method: Applied marketing mix was realized on the basis ofprevious research- SWOT analysis, questionnaire and competition analysis. Results: The project ofmarketing mix for a model ski school based on the commercial trade license directed on various parts ofthe marketing mix. Keywords: Serices, marketing of services, tourist trade, travel agency, ski school, skiing
Marketingová koncepce, způsob komunikace a PR aktivity Svazu kulturistiky a fitness České republiky (SKFČR)
Štengl, Vít ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Název: Marketingová koncepce, způsob komunikace a PR aktivity Svazu kulturistiky a fitness České republiky (S.KFČR) Marketing conception, way of communication and PR activities of Czech federation of bodybuilding and fitness (CFBF) Cíle práce: Analyzovat současnou marketingovou koncepci, způsob komunikace a PR aktivity SKFČR a na základě výsledků analýz a dotazníkového šetření navrhnout nové efektivní postupy v těchto oblastech. Metoda: Analýza bude provedena pomocí analýzy STEP a SWOT a matice BCG. Výsledky: Vytvoření komplexního pohledu na současnou situaci SKFČR v oblasti marketingu, komunikace a PR aktivit při zohlednění všech faktorů. Vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření. Navrhnutí nové marketingové koncepce a způsobů a prostředků v oblasti komunikace a PR aktivit. Klíčová slova: Analýza STEP, analýza SWOT, matice BCG, dotazníkové šetření, marketingová koncepce, komunikace, PR aktivity, Svaz kulturistiky a fitness České republiky (SKFČR) 1
Irsko jako destinace cestovního ruchu
Kozáková, Martina ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Kydlíčková, Hana (oponent)
Název: Irsko jako destinace cestovního ruchu Title: lreland - destination oftourism Cíle práce: Charakterizovat zemi Irsko, vytvořit balíček realizovatelných zájezdů Goals of the project: Defme a country Ireland, project of feasible tours in Ireland Metoda: popisná a komparativní analýza Metods of the project: descripitve analysis, observation Výsledky: Vytvoření nabídek realizovatelných zájezdů v Irsku Results: Creation oftours in Ireland Klíčová slova: cestovní ruch, cestovní kancelář, cestovní agentura, turista, marketing cestovního ruchu, Irsko Key words: travel industry, travel agency, tourist, marketing oftravel industry, Ireland
Jihoafrická republika jako destinace cestovního ruchu
Süss, Martin ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Kračmar, Bronislav (oponent)
Práce je zaměřena na charakteristiku Jihoafrické republiky jako destinaci cestovního ruchu. Práce poskytuje stručný, ucelený pohled na kulturu, sociální prostředí, ekonomické charakteristiky země a především se zaměřuje na možnosti v oblasti cestovního ruchu, zhodnocení nabídky zájezdů do JAR na českém trhu a obsahuje také modelový individuální zájezd. Metody: Pozorování, popisná a SWOT analýza. Výsledky: Nabídky jednotlivých cestovních kanceláří je obtížné srovnávat jinak než cenově a počtem dnů zájezdu, ostatní parametry lze posuzovat pouze individuálně. Cenově dostupnější je individuální cestování, nicméně využití služeb cestovní kanceláře přináší turistům pohodlí. Klíčová slova: Jihoafrická republika, cestovní ruch, cestovní kanceláře, modelový zájezd, nezávislé cestování. Anotation of the thesis Title of the work: The Republic of South Africa as a tourism destination Goal of the thesis: Graduation theses is focused on South Africa as a tourist destination. Terms of providing a concise, comprehensive view of culture, social environment, economic characteristics of the country and particularly focuses on opportunities in tourism, evaluate offers tours to South Africa in the Czech market and also contains a model of individual trip. Methods: Observation, descriptive and SWOT analysis. Results:...
Egypt jako destinace cestovního ruchu se zaměřením na nabídku sportovních aktivit
Chmelařová, Petra ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
4 Název práce: Egypt jako destinace cestovního ruchu se zaměřením na nabídku sportovních aktivit. Cíle práce: Vytvořit nabídku zájezdů se zaměřením na sportovní aktivity v destinaci Egypt. Metody: Popisná analýza, SWOT analýza, komparační analýza, pozorování Výsledky: Poskytují ucelené informace o destinaci Egypt a o nabídce sportovních zájezdů, přinášejí nové návrhy na sportovní dovolenou. Klíčová slova: Cestovní ruch, Egypt, sport, zájezd Title: Egypt as a destination of tourism with a focus on sport activities offers. Project goals: To create the offer of the tours with view to the sport activities in Egypt destination. Method: Descriptive analysis, SWOT analysis, comparative analysis, method of observation Results: The results give the comprehensive survey of the Egypt destination and offer of the sports tours, design new possibilities of active holiday. Key words: Tourism, Egypt, sports, tours
Nabídka služeb pro volnočasové aktivity v rámci Mikroregionu Dačicko
Sojková, Miroslava ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Nabídka služeb pro volnočasové aktivity v rámci Mikroregionu Dačicko Cíl práce: Popsat a zhodnotit současnou úroveň služeb pro volnočasové aktivity v Mikroregionu Dačicko. Na základě těchto poznatků vytvořit vlastní doporučení na zlepšení podněcující další rozvoj mikroregionu. Metodika: Primární a sekundární výzkum, popisná analýza, metoda pozorování, metoda dotazování - interview, SWOT analýza. Výsledky: Na základě hluboké analýzy stávajícího stavu mikroregionu vytvořena koncepce rozvoje mikroregionu aplikací na cykloturistiku a venkovský cestovní ruch. Klíčová slova: Mikroregion Dačicko, služba, volnočasová aktivita, cestovní ruch, rozvoj, cykloturistika, venkovský cestovní ruch
Obchodní strategie cestovních kanceláří z hlediska využívání jednotlivých druhů propagace
Trubač, Tomáš ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Title: Obchodní strategie cestovních kanceláří z hlediska využívání jednotlivých druhů propagace Business strategies oftravel agencies in terms ofexploitation of individua! promotional types Metoda: V této práci bylo použito metody dotazníkového šetření - jak písemné, tak ústní formy - za účelem získání informací o využití a hodnocení účinnosti jednotlivých druhů propagace českými cestovními kancelářemi. Výsledky: Výsledky provedeného šetření podávají přehled o propagaci v cestovním ruchu z hlediska jejího využívání a možností zaměření se na vysoce účinné formy. Klíčová slova: cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, marketingová komunikace, propagační formy, dotazníkové šetření, měření účinnosti propagace. 2
Strategie a tendence přístupu Turecké republiky do EU
Kučerová, Gabriela ; Kraft, Jiří (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Název práce: Strategie a tendence ekonomického přibližování Turecké republiky EU Turecká republika má status ,,kandidátské země" a svá jednání o členství v EU vede po nejdelší dobu ze všech států členských i kandidátských, za celou existenci Evropské Unie a to již od roku 1963. Tato práce je zaměřena na posouzení postojů Turecké republiky ve vztahu k EU. Zabývá se jejím vývojem v jednání o členství v Evropské unii a monitoruje ho - zejména z ekonomického hlediska. Cílem je zjištění, které ekonomické ukazatele vykazují srovnatelnou hodnotu s Evropskou unií a jejími členskými státy a zda je Turecká republika vhodnou kandidátskou zemí pro Evropskou unii. Následně pomocí sportovní oblasti posuzuje hypotézu, zda má pro Evropu specifická turecká mentalita v Unii své místo. Soudě podle zjištěných makroekonomických ukazatelů, které jsou v celé řadě srovnatelné se státy EU, je z ekonomického hlediska Turecká republika vhodnou kandidátskou zemí do Evropské unie a ani odlišná mentalita obyvatel není problémem. Klíčová slova: Turecko, hospodářství, ekonomika, ekonomické ukazatele

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 174 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 NAVRÁTILOVÁ, Marie
4 NAVRÁTILOVÁ, Marta
14 NAVRÁTILOVÁ, Martina
2 Navrátilová, Magda
2 Navrátilová, Magdalena
3 Navrátilová, Marcela
4 Navrátilová, Marie
5 Navrátilová, Markéta
4 Navrátilová, Marta
14 Navrátilová, Martina
8 Navrátilová, Michaela
1 Navrátilová, Miloslava
7 Navrátilová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.