Název: Obchodní strategie cestovních kanceláří z hlediska využívání jednotlivých druhů propagace
Překlad názvu: Business strategies of travel agencies in terms of exploiation of individual promotional types
Autoři: Trubač, Tomáš ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Abstrakt: Název práce: Title: Obchodní strategie cestovních kanceláří z hlediska využívání jednotlivých druhů propagace Business strategies oftravel agencies in terms ofexploitation of individua! promotional types Metoda: V této práci bylo použito metody dotazníkového šetření - jak písemné, tak ústní formy - za účelem získání informací o využití a hodnocení účinnosti jednotlivých druhů propagace českými cestovními kancelářemi. Výsledky: Výsledky provedeného šetření podávají přehled o propagaci v cestovním ruchu z hlediska jejího využívání a možností zaměření se na vysoce účinné formy. Klíčová slova: cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, marketingová komunikace, propagační formy, dotazníkové šetření, měření účinnosti propagace. 2

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/805

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-462944


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet