|
Analytické procesy marketingu ve stavebnictvi
Krupík, Pavel ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analytickými procesy marketingu ve stavebnictví. Je rozdělena na dvě části. První z nich je teoretická část, která je zaměřena na popis tržního prostředí, cíleného marketingu, marketingového mixu, analýz marketingového prostředí a marketingových strategií použitelných ve stavebnictví. V druhé části analyzuji konkrétní firmu aplikací GE matice, Porterovy analýzy, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Na základě výsledků a zjištění z těchto analýz pak v závěru uvádím souhrnné doporučení a návrh marketingové strategie, které by měly vést k zlepšení pozice firmy na daném trhu.
|
|
Webdesign stavební společnosti
Ličman, Jan ; Šimáček, Ondřej (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku webdesignu ve stavebnictví. Konkrétně se zabývá návrhem webové prezentace pro projekční kancelář. V teoretické části jsou definovány pojmy, které souvisí s touto problematikou. Praktická část je zahájena úvodní analýzou, jejíž součástí je úvodní workshop s klientem, dotazníkový průzkum a průzkum konkurence. Na základě výsledků této analýzy je pak definována cílová skupina a směr projektu. Následně je vytvořen samotný návrh webu, který se skládá z několika částí – generování nápadů a možných řešení, struktura obsahu, skicování, prototypování, testování prototypu a samotný grafický návrh webu, který je výstupem diplomové práce.
|
|
Základní aspekty při hodnocení značky podniku
Horváth, Martin ; Richter, Vít (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou metód ocenenia Goodwill stavebného podniku. Popisuje správanie zákazníkov na stavebnom trhu, navrhuje zlepšenia marketingovej komunikácie pre vybranú spoločnosť a hodnotí metódy používané pre stanovenie Goodwill firmy. Slúži k pochopeniu potreby marketingových stratégii manažmentom firiem pre udržanie konkurencie schopnosti.
|
|
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Kalina, František ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Marketingové plánování ve stavebním podniku“ se zabývá návrhem marketingového plánu stavební společnosti Mlátek s.r.o. Na základě marketingových analýz určuje současnou situaci podniku, analyzuje její silné a slabé stránky a zároveň zjišťuje hrozby a příležitosti blízké budoucnosti. Pomocí definování marketingových strategií určuje způsob dosažení podnikových cílů.
|
| |
|
Změny v průběhu financování bydlení
Petříková, Svatava ; Kocourková, Gabriela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce „změny v průběhu financování bydlení“ se zabývá problematikou změn, které mohou nastat v průběhu financování úvěrových produktů. Rozebírá jednotlivé typy změn a jejich dopady. Teoretická část se věnuje současnému bankovnímu trhu v České republice, uvedením poskytovatelů hypotečních úvěrů a stavebních spoření, představení jednotlivých produktů financování bydlení a jejich srovnání. Praktická část se zabývá samotnými změnami v průběhu financování bydlení na modelových případech.
|
| |
| |
|
Vliv variantního řešení odkanalizování na čistírnu odpadních vod
Dohnal, Radek ; Ručka, Jan (oponent) ; Hluštík, Petr (vedoucí práce)
Účelem rešeršní části bakalářské práce je zhodnotit a porovnat návrh výpočtu klasických a alternativních způsobů odkanalizování, a jejich vliv na kvalitu odpadních vod odváděných na čistírnu odpadních vod. Hlavním cílem praktické části práce je návrh a porovnání objektů biologického čištění na čistírně odpadních vod, pro každý systém odkanalizování, s vazbou na jakost a kvalitu odpadních vod. Součástí práce je orientační finanční posouzení objektů biologického čištění.
|
|
Analýza dodavatelských řetězců stavebního podniku v ČR a Moldavsku
Bezverhnii, Artur ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje faktory ovlivňující plynulost dodavatelských řetězců v českých a moldavských stavebních firmách, se zaměřením na dodavatelský řetězec betonových směsí. V teoretické části jsou vysvětleny klíčové pojmy v logistice, dodavatelských řetězcích a marketingovém výzkumu. Praktická část zkoumá vztahy a procesy mezi dodavatelem a objednavatelem betonových směsí v obou zemích. Na základě výsledků byla navržena doporučení pro zlepšení v oblasti výroby a distribuce, a vytvořeno hodnotící kritérium pro dodavatele.
|