Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 596 záznamů.  začátekpředchozí293 - 302dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Rizika v oblasti řízení marketingových nástrojů
Tupý, Maroš ; Poláková, Danka (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Marketing, franchising, franchisor, franchisant, marketingové nástroje, rizika
Rizika v oblasti řízení marketingových nástrojů
Vítková, Petra ; Bílková, Kateřina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce „Rizika v oblasti řízení marketingových nástrojů“ obsahuje analýzu současného stavu společnosti Sonnentor s.r.o., návrhy na zlepšení marketingových nástrojů a rizika, která mohou vzniknout. První kapitola diplomové práce se zabývá teoretickými východisky práce, kde budou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu a rizika. V druhé kapitole analytické části je uvedena analýza současného stavu a třetí kapitola obsahuje návrhy pro marketingové nástroje.
Rizika v oblasti řízení marketingových nástrojů
Odrazilová, Petra ; Rašnerová, Martina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
ODRAZILOVÁ P. Rizika v oblasti řízení marketingových nástrojů. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Ústav soudního inženýrství, 2018 Diplomová práce je věnována problematice rizik v oblasti řízení marketingových nástrojů v podniku. Práce je členěna do tří hlavních částí, z nichž druhá se věnuje teoretickým východiskům, ve třetí kapitole je zhodnocen aktuální stav podniku ODRAZILOVÁ PETRA PHOTOGRAPHY, a to za pomoci analýz vycházejících z teoretické části práce. V poslední kapitole jsou uvedena opatření vedoucí ke zlepšení marketingového řízení podniku a eliminaci rizik, které s ním souvisejí.
Risks in Marketing Communication Management
Kanderová, Petra ; Klinková, Jana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
The master´s thesis is focused on risk management in the area of marketing communication in Prvý piešťanský pivovar, s. r. o., which aim is to propose a change of the current communication mix based on the theoretical knowledge and analysis of the current state and risks.
Návrh na zlepšení motivačního systému ve společnosti
Kohoutková, Klára ; Zemková, Monika (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou motivačního systému ve firmě LIKO-S, a.s.. Zaměřuje se na odměňování pracovníků a nabízené zaměstnanecké benefity. Pomocí provedeného dotazníkového šetření byly zjištěny nedostatky v motivačním systému. Na závěr jsou zde uvedeny návrhy řešení těchto problémů, které by měly vést ke zlepšení motivovanosti pracovníků a výkonnosti firmy.
Návrh marketingového mixu společnosti
Stachová, Tereza ; Matoušek, Lubomír (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix vybrané společnosti AVEX SPORT s.r.o. Cílem je vytvořit návrh marketingového mixu pomocí teoretických východisek, analýzy SLEPT, Porterovy analýzy a dotazování. Teoretická kapitola je věnována základním pojmům marketing, marketingový mix a marketingový výzkum. Analytická kapitola obsahuje rozbor marketingového mixu dané společnosti a marketingové analýzy SLEPT a Porterova. Přínosem bakalářské práce je udržení stávajících a získání nových zákazníků a tím i zvýšení tržeb.
Návrh marketingové komunikace
Ansorgeová, Tereza ; Hawerland, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix a online marketingovou komunikaci obchodní značky Kola Svorada. Vysvětluje, co je to marketing, jaké jsou jeho nástroje a následně porovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahem práce je návrh na zlepšení online marketingové komunikace, která zvýší povědomí o značce.
Návrh marketingového plánu
Rosická, Markéta ; Radvan,, Michal (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje současný stav marketingového plánu společnosti Shine&Shine a vizi nového plánu k rozšíření řady svých produktů a expanzi značky do zahraničí. První část je zaměřena na teoretické hledisko marketingu a marketingového výzkumu. Dále je promítnuta analýza současného stavu společnosti, zejména její nabídky na trhu. Třetí část obsahuje marketingový plán a rozplánování krátkodobých a dlouhodobých cílů k maximalizaci prodeje jednotlivých produktů.
Zinc-Dependent Hydrolases: Structure-Function Study of Glutamate Carboxypeptidase II and Histone Deacetylase 6
Škultétyová, Ľubica ; Bařinka, Cyril (vedoucí práce) ; Obšil, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (oponent)
Proteiny vázající zinek představují přibližně desetinu proteomu a významnou část z nich tvoří hydrolasy závislé na zinku. Tato disertační práce se zaměřuje na biochemickou a strukturní charakterizaci glutamátkarboxypeptidasy II (GCPII) a histondeacetylasy 6 (HDAC6), které jsou členy rodiny metalohydrolas závislých na zinku, a popisuje interakce s jejich přirozenými substráty a inhibitory. GCPII je homodimerní membránová proteasa, která v centrální a periferní nervové soustavě katalyzuje odštěpení glutamátu z neuropřenašeče N-acetyl-aspartyl glutamátu (NAAG) a v tenkém střevě z folátů přijatých v potravě. Tento enzym je spojován s několika neurologickými poruchami a představuje také ideální cíl pro diagnostiku a léčbu rakoviny prostaty. Inhibitory GCPII obvykle nesou skupinu vázající zinek a dále obsahují funkční skupinu specificky rozpoznávanou v S1' místě enzymu (tvořenou glutamátovým zbytkem nebo jeho isosterem). Tyto sloučeniny jsou přirozeně hydrofilní molekuly, což brání jejich průniku přes hematoencefalickou bariéru a znemožňuje inhibici GCPII v centrální nervové soustavě. V této disertační práci představujeme různé strategie zaměřené na záměnu tradičního P1' glutamátového zbytku nevětvenými neproteinogenními aminokyselinami a bioisostery glutamátu. Dále pak sledujeme vliv zavedení...
Návrh marketingového plánu vinařství
Válka, Vojtěch ; Válka, Karel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této práce je vytvoření kompletního marketingového plánu pro vinařství Ing. Karel Válka se zaměřením na branding. Práce se zaměřuje především na vytvoření jednotného komunikačního stylu značky. Vinařství se zabývá výrobou hroznů révy vinné, následnému zpracování, distribucí a propagací. Druhá kapitola je zaměřena na teorii o budování jednotného komunikačního stylu a sestavování marketingového plánu. Třetí kapitola je zaměřena na analýzu současného stavu, následně samotné sestavení „Brand manuálu“ pro vinařství Ing. Karel Válka a následný návod k jeho aplikování do praxe, vzhledem k současnému stavu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 596 záznamů.   začátekpředchozí293 - 302dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
104 NOVÁK, Pavel
120 NOVÁK, Petr
12 Novák, P.
4 Novák, Patrik
104 Novák, Pavel
104 Novák, Pavel
6 Novák, Přemek
2 Novák, Přemysl
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.