Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 452 záznamů.  začátekpředchozí290 - 299dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Image a povědomí značky Snowbear v Hradci Králové
Žáková, Martina ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Image a povědomí značky Snowbear v Hradci Králové Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat image a podvědomí značky Snowbear v Hradci Králové. Značka, kterou zde zkoumám, poskytuje služby v oblasti zimních outdoorových aktivit. Provozuje obchod se sportovním vybavením, půjčovnu, servis a lyžařskou i snowboardovou školu. Metody: Marketingový výzkum byl proveden metodou písemného dotazování a informace potřebné k vytvoření profilu značky byly získány prostřednictvím osobního rozhovoru s majitelem značky Snowbear. Koncept dotazníku, vytvořeného pro analýzu image značky Snowbear, se inspiroval systémem identity značky dle Davida Aakera. Pro účely této práce bude použita také standardizovaná metoda osobnosti značky autorů Geuense, Weijterse a de Wulfa (2009). Výsledky: Výzkum ukázal, že je značka mezi sportovně aktivní populací v Hradci Králové velmi známá. Respondenti mají se službami značky zkušenosti. Myslí si o nich, že jsou kvalitní, cenově dostupné, cena odpovídá kvalitě a jsou nabízeny v příjemném prostředí. Značka Snowbear je nejvíce spojována s výukou lyžování i snowboardingu a s víkendovými kurzy pro děti. Na základě analýzy jednotlivých osobnostních charakteristik značky je značka považována za aktivní, odpovědnou, praktickou a dynamickou. Není považována za agresivní a...
Spokojenost zákazníků Energy Studia
Petráček, Marek ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků Energy Studia Cíle: Cílem této diplomové práce je zjistit kvalitu služeb poskytovaných Energy Studiem prostřednictvím dotazníku SERVQUAL. Na základě výsledků dotazníku vytvořit návrhy a doporučení, které by vedly k celkovému zlepšení kvality všech poskytovaných služeb. Metody: Průzkum kvality služeb v jógovém centru Energy Studio byl prováděn pomocí standardizovaného SERVQUAL dotazníku, který zkoumal skutečně vnímanou kvalitu služeb a porovnával ji s očekáváním klientů. Sběr dat probíhal od února 2015 do půlky března 2015. Výsledky: Výsledkem analýzy spokojenosti zákazníků Energy Studia Václava Krejčíka je velmi vysoká spokojenost zákazníků s poskytovanými službami. Celková kvalita služeb v tomto studiu je hodnocena nad očekávání klientů. U dílčích služeb vznikly malé mezery, na které by se mělo Energy Studio zaměřit, aby bylo dosaženo maximální spokojenosti zákazníků. Na základě výsledků byly sestaveny návrhy a doporučení, které by měly vést k žádanému zvýšení kvality poskytovaných služeb. Klíčová slova: Spokojenost zákazníků, kvalita služeb, SERVQUAL, Energy Studio
Public Relations AC Sparta Praha fotbal a.s.
Žofák, Miroslav ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Public relations AC Sparta Praha fotbal a.s. Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení public relations fotbalového klubu AC Sparta Praha fotbal a.s. Práce se zaměřuje zejména na fungování oddělení komunikace a PR. Cílem práce je analýza a popis komunikačních kanálů klubu a návrh na jejich zlepšení. Metody: V práci je využita metoda dotazníkového šetření, jedná se o elektronický dotazník ze stránek vyplnto.cz, další metoda je interview se zaměstnancem AC Sparta Praha fotbal a.s., který pracuje pro oddělení komunikace a PR. Výsledky: Z výsledků práce vychází, že fanoušci jsou s prací oddělení komunikace a PR spokojeni. Klub využívá tři typy komunikačních kanálů, jsou to sociální sítě, magazín Sparta do toho! a webové stránky. Sparta by měla zlepšit obsah videí, měla by se zaměřit na představení hráčů po lidské stránce. Klíčová slova: AC Sparta Praha fotbal a.s., fotbal, public relations
Klubová scéna amerického fotbalu v ČR
Dundáček, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Křížek, Tomáš (oponent)
Název práce: Klubová scéna amerického fotbalu v České republice Práce zkoumá a popisuje vznik jednotlivých klubů amerického fotbalu v České republice. Rozděluje celé období do několika etap a snaží se najít společné jmenovatele jednotlivých událostí. Cílem je zmapování prostředí amerického fotbalu v České republice od vzniku prvního klubu až do současnosti s důrazem na skutečnosti okolo zakládání konkrétních klubů, okolnosti, které zakládání provázely, a problémy, se kterými se zakladatelé museli potýkat. Zaznamenání jednotlivých historických událostí je důležité pro budoucí generace, následné bádání a jakoukoliv statistiku. Žádný obdobný přehled dosud nebyl vytvořen. Klíčová slova: americký fotbal, vznik, kluby, historie, Česká republika
Marketingový výzkum spokojenosti zákaznic FIT centra Expreska Jiřího z Poděbrad
Machutová, Tereza ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákaznic FIT centra Expreska Jiřího z Poděbrad. Cíle práce: Cílem práce je zjistit spokojenost zákaznic pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků výzkumu navrhnout řešení, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti v kritizovaných oblastech FIT centra. Metoda: Pro výzkum spokojenosti byla vybrána metoda osobního dotazování s výběrem nepravděpodobnostního vzorku. Vybrány byly nejpřístupnější respondentky z populace. Výsledky: Získaná data jsou uspořádána do tabulek a grafů ve výsledkové části. Klíčová slova: Marktingový výzkum, spokojenost zákazníka, dotazník, Expreska Jiřího z Poděbrad
Komparace zájmu o sportovní aktivity mezi studenty středních škol v Praze a v Karlovarském kraji.
Mechlová, Lenka ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Komparace zájmu o sportovní aktivity mezi studenty středních škol v Praze a v Karlovarském kraji Cíle: Cílem práce je zjistit a porovnat zájem o sportovní aktivity mezi studenty středních škol v Praze a v Karlovarském kraji, zjistit, jaké jsou důvody, proč studenti sportují, případně proč o sportovní aktivity nemají vůbec zájem. Dalším cílem je také zjistit a porovnat způsob trávení volného času studentů v obou regionech, dále pak ověřit, jaké mají studenti v daných oblastech podmínky pro sportování. Metody: Zájem o sportovní aktivity byl zkoumán prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazník byl sestaven speciálně pro tento výzkum. Výsledky: Výsledky tohoto výzkumu naznačují, že úroveň sportovní činnosti u studentů v Karlovarském kraji je na vyšší úrovni než u studentů v Praze. Přestože jsou podmínky pro sportování v Karlovarském kraji horší, studenti zde sportují častěji a sport zaujímá lepší pozici mezi ostatními volnočasovými aktivitami. Klíčová slova: sportovní aktivity, studenti středních škol, volný čas, motivace, Karlovy Vary, Praha
Porovnání účasti v pohybových aktivitách studentů středních škol a žáků základních škol v Praze
Podroužková, Eva ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Flemr, Libor (oponent)
Název: Porovnání účasti v pohybových aktivitách studentů středních škol a žáků základních škol v Praze Cíle: Cílem diplomové práce bylo na základě dotazníkového šetření a následného vyhodnocení získaných dat zjistit a porovnat účast v mimoškolních pohybových a sportovních aktivitách studentů pražských středních škol a žáků pražských základních škol. Metody: Výzkum byl realizován pomocí dotazníkového šetření. Dotazník byl vytvořen speciálně pro tento výzkum. Výsledky: Výsledky výzkumu naznačují, že pohybové aktivity jsou mezi žáky základních škol i mezi studenty středních škol v Praze relativně rozšířenou činností. Bylo statisticky dokázáno, že žáci základních škol se věnují pohybovým aktivitám v organizované formě více než studenti středních škol. Ve frekvenci provozování pohybových aktivit nebyl zjištěn mezi studenty středních škol a žáky základních škol významný statistický rozdíl. Klíčová slova: pohybové aktivity, střední škola, základní škola
Podmínky pro organizovaný i neorganizovaný sport dětí ve věku 11-15 let v Brandýse nad Labem - Staré Boleslavi
Krupička, Pavel ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Podmínky pro organizovaný i neorganizovaný sport dětí ve věku 11-15 let v Brandýse nad Labem - Staré Boleslavi Cíle práce: Cílem této diplomové práce je zjistit vztah dětí ve věku 11-15 let v Brandýse nad Labem - Staré Boleslavi ke sportovním aktivitám a zjistit jejich spokojenost s prostorovými a materiálními podmínkami pro sport. Metody: Pro získání potřebných dat byla použita metoda empirického kvantitativního výzkumu pomocí dotazníku, bylo využito také analýzy dat a semistrukturovaných rozhovorů. Kvantitativní data byla zpracována počítačovými programy Microsoft Excel a Statistica. Výsledky: Výsledky dotazníkového šetření odhalily spokojenost respondentů s podmínkami pro organizovaný i neorganizovaný sport ve městě. Bylo rovněž zjištěno, jaké druhy sportovišť a sportovních klubů respondenti v Brandýse nad Labem - Staré Boleslavi postrádají. Klíčová slova: Organizovaný sport, neorganizovaný sport, podmínky pro sport, sportovní zařízení, sportovní organizace, děti ve věku 11-15 let, Brandýs nad Labem - Stará Boleslav.
Public Relations tools and activities of ice-hockey team HKM Zvolen
Macejková, Deana ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Názov práce: Nástroje Public Relations hokejového klubu HKM Zvolen Ciele práce: Cieľom práce je analýza a zhodnotenie nástrojov a aktivít public relations, ktoré hokejový klub HKM Zvolen vytvára a smeruje na cieľovú skupinu fanúšikov. Na základe uskutočnenej analýzy budú následne navrhnuté možnosti ďalšej efektívnej komunikácie s fanúšikmi, ktorých uplatnenie by prispelo k zlepšeniu mena organizácie, k zvýšeniu popularity v kruhoch verejnosti a predovšetkým k rozšíreniu základne fanúšikov, a tak k zvýšeniu návštevnosti domácich stretnutí. Metódy: Pre dosiahnutie cieľa práce bola ako výskumná metóda zvolená prípadová štúdia. K zberu potrebných dát využíva práca metódu analýzy textov a dokumentov, a tiež kvalitatívny dotazník, na základe ktorých mohol byť zostavený súhrn nástrojov a aktivít PR klubu voči základni fanúšikov v sezóne 2013/2014. K prehĺbeniu zistených informácií a získaniu podrobnejších údajov, ktoré za normálnych okolností nie sú dostupné verejnosti, napomohla spolupráca s vedením športového tímu realizovaná metódou neformálnych rozhovorov. Výsledky: Výsledkom práce je vypracovaná analýza a súhrnný prehľad PR komunikácie hokejového klubu HKM Zvolen s jeho fanúšikmi v sezóne 2013/2014. Na základe zistení bol zhotovený fan relations plán pre základnú časť nadchádzajúcej sezóny 2014/2015,...
Image značky Gill
Preibischová, Michaela ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Vomáčko, Ladislav (oponent)
Název: Image značky Gill Anotace: Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat image značky Gill v České republice. Zkoumaná značka se zabývá výrobou jachtařského oblečení a vybavení. Marketingový výzkum byl proveden pomocí metody písemného dotazování mezi českými závodními jachtaři. Na základě výsledků výzkumu budou navržena případná opatření, která by mohla vést ke zlepšení image této značky. Klíčová slova: image, značka, Gill, marketingový výzkum, jachting

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 452 záznamů.   začátekpředchozí290 - 299dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Janák, Vlastislav
2 Janák, Vojtěch
1 Janák, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.