Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 424 záznamů.  začátekpředchozí218 - 227dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh zlepšení marketingového mixu společnosti
Novobilský, David ; Schüller, David (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingových mixem společnosti NOVOS NJ s.r.o. Firma má dva rozdílné zdroje podnikání, a to stolárnu a rekreační areál. Práce se zaměřuje především na tu druhou část, a to tedy rekreační areál. Bakalářská práce je rozdělena do tří hlavních části. Teoretická část popisuje nejdůležitější pojmy z oblasti marketingu. Analytická část popisuje aktuální stav podniku a jeho analýzu a návrhová část obsahuje návrhy pro zlepšení jeho marketingového mixu
Marketingová komunikace
Hráčková, Adéla ; Ing. Veronika Brzobohatá. (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného fitness centra v Brně. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, vysvětluje základní teoretické pojmy spjaté s tématem diplomové práce. Druhá, analytická část, analyzuje stávající situaci fitness centra a je zde proveden marketingový průzkum v podobě dotazníkového šetření a individuálních rozhovorů. Třetí, návrhová část, obsahuje návrhy na zlepšení marketingové komunikace pomocí nově vytvořených webových stránek.
Marketing Communication
Krbúšiková, Natália ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This bachelor thesis is based on the proposal for improvement of marketing communication at Penzión U Krba. Nowadays marketing and marketing communication with its tools are unbearably the most important steps to achieve the desired goals for gastronomic and hospitality industries. The thesis' major goal is to examine the existing state of marketing communication and to suggest ways to enhance it. The information mentioned was gathered through direct communication with restaurant leads and analysis. The findings of these investigations yielded a unified picture of the restaurant's marketing message. The thesis' proposing section comprises of a results analysis focused on inefficiency and flaws.
On-line marketingová komunikace
Vrátná, Michaela ; Vyroubalová, Tereza (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci start-upu Stopskate. V teoretické části jsou představeny a vysvětleny základní pojmy spjaté s on-line marketingovou komunikací, které jsou poté využity v analytické části, jež hodnotí současný stav podniku. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou v návrhové části představeny vlastní návrhy pro zlepšení on-line marketingové komunikace start-upu Stopskate.
On-line marketingová komunikace
Pavlicová, Martina ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje současné on-line marketingové komunikaci začínající firmy Eldomed s.r.o. V teoretické části práce jsou vymezeny základní marketingové pojmy, na které je navázáno v části analytické. Analytická část obsahuje popis současné situace a relevantní analýzy. Na základě informací z provedených analýz je zpracována návrhová část, která obsahuje návrh vhodných opatření, které pomohou k dosažení hlavního cíle práce.
Podpora prodeje a reklama konkrétního realitního zprostředkovatele
Kvasnicová, Sabina ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace především se zaměřením na podporu prodeje a reklamu samostatného realitního zprostředkovatele. Teoretická část se zabývá poznatky z odborné literatury, zejména z oblasti marketingu, marketingové komunikace, podpory prodeje a reklamy. Analytická část se skládá z představení realitního zprostředkovatele, analýzy marketingového mixu 4P, analýzy konkurence, SLEPT analýzy, analýzy klientů a souhrnné analýzy. Poslední část se zabývá vlastními návrhy na zlepšení marketingové komunikace realitního zprostředkovatele.
On-line marketingová komunikace
Kosová, Tereza ; Semorád, Aleš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na on-line marketingovou komunikaci brněnské kavárny Café Fresh. V teoretické části práce jsou definovány základní marketingové pojmy a metody, které jsou následně uplatněny v části analytické. Analytická část se dále zaobírá základními informacemi o podniku a vyhodnocením současné situace. Na základě výstupů z jednotlivých analýz a dotazníkového šetření jsou v praktické části předloženy návrhy na zlepšení současné on-line marketingové komunikace včetně uvedení možných přínosů pro podnik.
Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti
Ryba, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace pro podnik provozující rozvoz alkoholu. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingu a komunikace. Analytická část se zabývá současným stavem podniku, stanovením možných nedostatků a následně návrhem zlepšení marketingové komunikace podniku. Zlepšení marketingové komunikace by mělo přispět k přilákání nových zákazníků.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Novák, Martin ; Schüller, David (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se autor zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu podniku KMS s.r.o. Práce se skládá ze tří částí. První část je věnována teoretickým poznatkům z oblasti marketingu. V praktické části dochází k aplikaci teoretických poznatků, za pomocí kterých je analyzován současný stav společnosti. V poslední části jsou zobrazeny autorovi doporučení a návrhy na zdokonalení marketingového mixu společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 424 záznamů.   začátekpředchozí218 - 227dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.