Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 294 záznamů.  začátekpředchozí215 - 224dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití artefiletiky pro školní diagnostiku
Karmanová, Gabriela ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
Diplomová práce se zabývala využitím artefiletických technik pro školní diagnostiku. Cílem diplomové práce bylo navrhnout soubor technik artefiletiky s potenciálem pro školní diagnostiku a zároveň stanovit podmínky pro aplikaci ve školní praxi. V teoretické části autorka pomocí odborné literatury objasnila základní principy artefiletiky a potenciálu diagnostiky za pomoci artefiletických technik, a zároveň se zabývala problematikou problémového dítěte a poruch chování. Praktická část zahrnuje návrh souboru technik artefiletiky s potenciálem pro školní diagnostiku a analýzu výstupů realizace u vytypované skupiny dětí. Metodologie spočívá na metodách kvalitativního průzkumného šetření, případové studie s technikami polostrukturovaného rozhovoru v kombinaci s analýzou artefaktů. Byly použity základní metody artefiletiky na kazuistikách. Průzkum prokázal dobrý potenciál při použití technik artefiletiky pro školní diagnostiku. Pro tuto případovou studii platí, že navržený soubor se osvědčil jako doplňková metoda pedagogické diagnostiky. Autorka na základě toho stanovila podmínky pro aplikaci ve školní praxi. KLÍČOVÁ SLOVA Artefiletika, žák základní školy, diagnostika, reflektivní metody
Interakční styl učitele v souvislosti s jeho prací s klíčovou kompetencí k učení
Vach, Petr ; Duschinská, Karolina (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
Cílem práce je v konkrétním výzkumném souboru zjistit korelační tendence mezi interakčním stylem učitele a jeho mírou poskytování příležitostí k učení se učit. Na základě těchto informací vystavit prototyp interakčního stylu učitele, který má vzhledem k poskytování příležitostí k učení se učit nejlepší předpoklady. První a druhá kapitola obsahuje teoretické podklady. V první kapitole je nahlíženo na klíčové kompetence se zaměřením na klíčovou kompetenci k učení. Druhá kapitola je zaměřena na téma pedagogické komunikace a interakce a je uzavřena pojednáním o interakčním stylu učitele. Ve třetí kapitole jsou zmíněny veškeré podrobnosti k tomuto výzkumu. Jeho metodologie je zakončena výsledky, jejich diskuzí a celkovým závěrem. Na konci práce jsou uvedeny bibliografické odkazy, přílohy, seznamy obrázků a tabulek.
Divadlo fórum: možnosti praktického využití při práci s dětmi a mladistvými
Mejdřická, Lenka ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití dramatické techniky Divadlo fórum při práci s dětmi a mladistvými. Teoretická část práce je členěna na tři kapitoly a první z nich první představuje Divadlo fórum. Druhá přibližuje vznik a techniky Divadla utlačovaných, jehož důležitou součástí je zkoumaná technika. Třetí část poskytuje podrobný popis specifik Divadla fórum (dále DF) včetně jeho cílů, pravidel a zásad pro postavu Jokera. V své druhé části práce představuje vztah DF k systému vzdělávání v České republice, konkrétně se zabývá klíčovými kompetencemi, Osobnostní a sociální výchovou a Dramatickou výchovou a si klade za cíl zmapovat současný stav využívání Divadla fórum v praxi a to zejména ve školním prostředí. Konkrétně je zde popsáno za jakým účelem, kým a s jakým úspěchem se metoda aplikuje. Dále jsou zde porovnány aktuálně využívané varianty s původním teoretickým východiskem Augusta Boala, který byl koncipován pro práci s dospělými jedinci. Na základě této analýzy jsou pak prezentovány zásady, které by mohly pomoci při budoucích realizacích DF s dětmi a mladistvými. Klíčová slova: Divadlo Fórum, vztahy ve třídě, vývojová psychologie, téma, Joker, osobnostní a sociální výchova, primární prevence, dramatická výchova, klíčové kompetence, dramatická výchova

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 294 záznamů.   začátekpředchozí215 - 224dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Hanková, Zuzana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.