Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  předchozí10 - 19další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
INDIVIDUÁLNÍ DÁRCOVSTVÍ
Kašparová, Petra ; LEDVINOVÁ, Jana (vedoucí práce) ; JEŽEK, Vlastimil (oponent)
Rozvoj a kontinuální práce s individuálním dárcovstvím je disciplínou, které se věnuje pouze několik kulturních organizací u nás. Mnoho jiných kulturních nestátních neziskových organizací stojí na počátku rozvoje strategie a plánování individuálního fundraisingu. Z toho důvodu se tato diplomová práce věnuje možným a využitelným strategiím v oblasti individuálního dárcovství, českým průzkumům motivace dárců, případovým studiím kulturních organizací, které s potenciálem mecenášství pracují a dalším aspektům, jejichž shrnutí by mělo zajistit základní vědomostní rámec pro tvorbu strategie kulturních organizací, které mohou v budoucnu objevit chuť a motivaci se potenciálu dárcovství hlouběji věnovat. Tato práce se snaží vyvrátit stereotypy v uvažování o individuálním dárcovství jako způsobu získávání prostředků bez potenciálu a historického kontextu.
Transformace Národního divadla a Státní opery z marketingového pohledu
Velichová, Irena ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; ČUŘÍKOVÁ, Tamara (oponent)
Diplomová práce s názvem "Transformace Národního divadla a Státní opery z marketingového pohledu" vznikla primárně jako dílo mapující proces začlenění Státní opery do svazku s Národním divadlem s důrazem na marketingový potenciál tohoto procesu. Vývoj koexistence Národního divadla a Státní opery uvádí téma transformace do historických souvislostí a nabízí pohled na různé provozní modely a spolupráci obou institucí. Těžiště práce spočívá v reflexi současného stavu marketingu Národního divadla a vysvětlení smyslu a potřeb marketingu v umění s důležitým akcentem na potenciál brand marketingu. V praktické části představuji vlastní ideovou brand kampaň pro soubor Opery Národního divadla a Státní opery. Věřím, že práce "Transformace Národního divadla a Státní opery z marketingového pohledu" bude přínosná všem budoucím čtenářům, kteří by díky ní měli pochopit celou transformaci nejen jako organizačně a historicky komplikovaný proces, ale předně jako příležitost a šanci pro Národní divadlo, jak redefinovat poslání a cíle své marketingové strategie.  
Řízení lidských zdrojů v kultuře
Horák, Josef ; LÁZŇOVSKÝ, Michal (vedoucí práce) ; JEŽEK, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce se věnuje vybraným oblastem řízení lidských zdrojů se zaměřením na manažerské aspekty. Cíli práce je zmapování a utřídění teorií ŘLZ, jejich komparace s manažerskou praxí a prozkoumání používaných postupů v kulturní sféře. V teoretické části je pozornost zaměřena nejprve na jednotlivé styly a modely řízení lidí s ohledem na jejich historický, kulturní a geografický kontext. Následně jsou podrobněji rozpracovány zvolené přístupy a metody z prostředí organizací, a poté z oblasti projektového managementu. V prakticky orientované části jsou prezentovány tři případové studie divadel s právní formou příspěvkové organizace - Minor, Městská divadla pražská a Východočeské divadlo Pardubice.
Public relations v divadle
Vahalová, Lenka ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
Cílem mé diplomové práce je zmapování a utřídění dostupných informací k tématu Public Relations v divadle. Práce je rozdělena na dvě základní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je pozornost zaměřena především na obsah Public Relations, dále na komunikaci jako nedílnou součást PR, nové trendy, druhy sdělení a komunikační prostředky. Součástí teoretické části je i historie Public Relations, primárně kolébka PR - Spojené státy americké. Praktická část nás zavede do dvou konkrétních divadel. Tím prvním je příspěvková organizace - Švandovo divadlo na Smíchově v Praze, a tím druhým je společnost s ručením omezeným - Studio DVA, taktéž v hlavním městě. Celou praktickou část doplní komunikace s médii a novináři, kde byl můj primární zájem zaměřen na to, jak média a novináři hodnotí stávající "divadelní servis". Co dělají divadla při komunikaci s médií správně, a co by mohla naopak zlepšit. V celé práci je průběžně uvedeno mnoho inspirativních příkladů z praxe, ať už z historie či současnosti.
Řešení krize v českém dabingu
Battěk, Jan ; SRSTKA, Jiří (vedoucí práce) ; JEŽEK, Vlastimil (oponent)
Český dabing je v krizi. Současný stav vyvolala Herecká asociace ocenitelnou snahou o sjednocení finančních podmínek honorářů a jejich navýšení po vzoru sousedního Německa. Souvisí ale kvalita dabingu s výší odměn výkonných umělců? Lze sjednotit honoráře v soukromém sektoru? Stojí zadavatelé dabingu o vyšší kvalitu za cenu vyšších výrobních nákladů?
Přenosy NT LIVE
Klouzalová, Pavla ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SVOBODOVÁ, Doubravka (oponent)
V bakalářské práci se věnuji projektu pořádanému londýnským National Theatre. Jde o projekt, kdy jsou do kin po celém světě přenášena divadelní představení z National Theatre a několika dalších vybraných divadelních společností. Tématem této práce je nejen popis fungování projektu z britské strany, ale obdobně i produkční zajištění v Čechách se zaměřením na práci s divákem. Klíčovou je pro mne otázka motivace účastnit se tohoto projektu, a to na všech úrovních - nejen motivace uspořádat takovýto projekt (National Theatre), šířit ho (distributorská společnost Aerofilms) a vysílat (kino Aero), ale také motivace diváka přijmout a stát se součásti projektu.
Veřejná podpora pražských divadel
Hubálková, Michaela ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; NEKOLNÝ, Bohumil (oponent)
Tato bakalářská práce shrnuje problematiku veřejné podpory. Práce si klade za cíl zmapovat způsoby a formy veřejné podpory, kterými jsou podporována pražská divadla. V první části je kladen důraz na články, které upravují pravidla veřejné podpory v primárním právu Evropské unie. Hlavním pramenem právní úpravy je zejména Smlouva o fungování EU. Ve druhé části je pozornost věnována zmapování konkrétních způsobů a forem veřejné podpory pražských divadel. Na konci druhé části práce jsou popsána jednotlivá dotační řízení, o která mohou žádat pražská divadla, a která jsou vyhlašovaná Ministerstvem kultury ČR a Magistrátem hl. m. Prahy.
Propagace divadel v sociálních médiích
Nováková, Gabriela ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
Bakalářská práce v první části představuje pojem sociální média, jejich konkrétní typy a dále specifika marketingu neziskových kulturních organizací. Shrnuje několik zásadních doporučení, jakým způsobem se sociálními médii pracovat z hlediska tvorby obsahu, zejména se sítí Facebook. Druhá část se věnuje třem konkrétním pražským divadlům a jejich užívání sociálních médií v praxi. To je podrobeno stručné analýze. Závěr hodnotí práci zkoumaných divadel se sociálními médii a nastiňuje možnosti, jak jejich využívání v těchto institucích zefektivnit.
Priestor pre umenie znovuvyužitie priestorov na kultúrne úče ly
Šimášková, Lucia ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; LUKEŠ, Zdeněk (oponent)
Diplomová práca Priestor pre umenie sa zaoberá konverziou budov na kultúrne účely, konkrétnejšie na kultúrne centrá. Práca pomenúva benefity konverzie, vplyv pamiatkovej ochrany, ponúka stručný náhľad do manažmentu, základných zdrojov financovania a dramaturgie adaptovaných centier. Takisto uvádza príklady úspešných konverzií na kultúrne účely odlišných typov budov v rôznych krajinách a podmienkach ? od dnes už bežnej konverzie industriálnych objektov, cez sakrálne pamiatky až po kameňolomy či horárne. Na vybraných príkladoch ilustruje konkrétny proces vedúci k znovuvyužitiu stavby. Stručne taktiež mapuje nové výzvy, ktoré sa v tejto oblasti otvárajú. Všeobecnou ambíciou tejto práce bolo vytvoriť základný manuál na ceste k adaptácií priestorov na kultúrny účel.
Európskym hlavným mestom kultúry bez tit ulu ? príbehy "druhých najlepších"
Nagy, Nina ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; JEŽEK, Vlastimil (oponent)
Pri sledovaní priebehu súťaží o Európske hlavné mesto kultúry človek verí, že keďže hodnotenie a výber týchto miest podlieha vopred daným pravidlám, vybraný kandidát bude skutočne najlepší z možných. Z minulosti sú však známe prípady, kedy pripravený projekt - možno dobre znejúci na papieri - v ťažkom procese neobstál. Zaujímalo ma teda - ak niektoré mestá nakoniec pýšiace sa titulom EHMK v tejto svojej úlohe pohoria - čo sa deje s tými, ktorí de facto prehrali už na začiatku? Existuje pridaná hodnota v zapojení sa do náročnej kandidatúry s neistým výsledkom? Vo svojej diplomovej práci sledujem pozitívne i negatívne dopady neudelenia titulu EHMK kandidátom v posledných rokoch. Vychádzam z premisy, že behom všetkých kandidatúr vznikajú nové projekty, mesto a jeho obyvatelia sa aktivizujú, okolie je naladené aj na zásadné zmeny zväčša pozitívne. Cieľom práce je dokázať, že projekt EHMK má zmysel aj pre porazené mestá a vytvoriť súbor odporúčaní (tzv. best practice) pre ďalšie mestá, ktoré sa možno v budúcnosti ocitnú na druhej priečke.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   předchozí10 - 19další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 JEŽEK, Václav
4 Ježek, Vladimír
5 Ježek, Václav
1 Ježek, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.