Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 93 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na změnu marketingové komunikace realitní agentury
Kolářová, Anna ; Kučera, Radim (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané realitní agentury s primárním zaměřením na preference generace Z. Práce je rozdělena do tří částí, teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci služeb, generaci Z, X a Y a hlavní rysy charakterizující trh s nemovitostmi. Analytická část se soustředí na aktuální situaci vybrané realitní agentury v oblasti marketingové komunikace, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí a kvalitativní výzkum, zaměřující se na preference generace Z v oblasti výběru vlastního bydlení. V návrhové části jsou doporučeny na základě analytické části optimální změny v oblasti marketingové komunikace pro realitní agenturu.
Sociální sítě z pohledu vybraných generací
PEŠTA, Lukáš
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem sociálních sítí na generace Y a Z a zkoumá hlavní rozdíly mezi nimi. Práce popisuje historii sociálních sítí, nejpopulárnější sociální sítě, dvě vybrané generace a online marketing na sociálních sítí. Práce se dále zaměřuje na problémy spojené s používáním sociálních sítí, online marketingem a změn v chování lidí v online prostředí. K prozkoumání vlivu sociálních sítí na generace Y a Z byl využit anonymní dotazníky a polostrukturované rozhovory s otevřenými otázkami. Výsledky získané z těchto dotazníků a rozhovorů byly vyhodnoceny a v závěru práce byly navrhnuty, na základě výsledků, vhodné typy marketingové komunikace na sociálních sítí pro obě generace.
Návrh podnikového trainee programu a jeho zavedení pomocí technik projektového managementu v organizaci
Drápalíková, Jitka ; Řezníček, Tomáš (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem podnikového trainee programu pro velkou společnost působící na energetickém trhu a naplánování jeho zavedení pomocí technik projektového managementu. Program míří na talentované vysokoškolské studenty s cílem vychovat z nich během několika let budoucí leadery digitální transformace organizace. Trainee program přispívá ke změně firemní kultury a zvyšování inovativnosti organizace, a je pomocným zdrojem kapacit pro digitalizační a rozvojové aktivity.
World: Anything bad happens. Internet: Let’s make a meme of it!
Balcaříková, Ivana ; Heřmanová,, Marie (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Za generaci Z označujeme generační skupinu, jenž se narodila mezi lety 1995 a 2012. Přišla na svět v době, kdy byl internet již v plném proudu. Je s ním neodmyslitelně spojována. Je to její přirozené prostředí. Pohybuje se v něm obratně, bez jakýchkoli potíží a zcela nepřetržitě. Na feedy gen Z kids se neustále hrnou haldy nových informací, témat, fenoménů, trendů, memů. To dává vzniknout jakési nihilistické a odevzdané povaze této generace, která je neustále zahlcována kumulací nového obsahu a musí se s ním nějakým způsobem vypořádat. Primární zbraní Gen Z se nepochybně stal humor, který přesahuje jakýkoli jiný obranný systém. Memy, reference, reakční videa se stala jejich neodmyslitelnou součástí. Internetový humor v podobě memů, krátkých tanečků či tweetů přesahuje do každodenní komunikace a může být jen čistou formou zábavy. Tento formát ale poskytuje jednotlivým uživatelům také možnost se svobodně vyjádřit i k palčivějším tématům, kterých si tato generace nepochybně všímá. Na rozdíl od těch minulých, se ale snaží vyrovnat se situací a celkovým zahlcením prostřednictvím právě onoho osobitého humoru, který čerpá z internetové kultury. Tato bakalářská práce se zaměřuje na mapování materiálu, který prostřednictvím memového formátu na platformě tiktok zprostředkovává či reaguje na současné globální problémy jako je uprchlická krize, potenciální třetí světová válka, globální oteplování nebo rasismus. Mají tyto reakce ve skutečnosti nějaký výpovědní, informační potažmo edukační potenciál, nebo jsou to jen prázdné a v některých případech nepatřičné způsoby, jak se poprat se současnou situací, o které však autoři nemají dostatek informací a proto mystifikují, či zlehčují dané téma a pokud ano, je to problematické?
Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování generace Z
Krikelová, Lucie
Krikelová, Lucie. Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování generace Z. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce pojednává o vlivu sexismu v reklamě na nákupní rozhodování generace Z. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištění, zda sexismus v reklamě ovlivní nákupní rozhodnutí generace Z pozitivně či negativně. Teoretická část je věnována literární rešerši, kde jsou objasněny základní pojmy, které jsou dále v této bakalářské práci rozvíjeny. Pomocí dotazníkového šetření jsou prezentována získaná data. Na základě výsledků získané z praktické části a odborné literatury, jsou formulována doporučení, která povedou ke zlepšení vnímání značky generací Z.
Percepce udržitelnosti na trhu s módou
Kocfeldová, Kristýna
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním generací Y a Z na trhu s módou a problematikou udržitelnosti. Cílem práce bylo zjistit, jaké je chování těchto spotřebitelů na trhu s módou a identifikovat jejich vnímání a postoj k udržitelné módě. K naplnění cíle vedla analýza primárních a sekundárních dat. Sekundární data sloužila k přehledu o aktuální situaci na světovém a českém trhu s módou a zjištění přístupu subjektů k problematice udržitelnosti v módě. Primární data byla získána pomocí kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření (n=200) a kvalitativního výzkumu formou hloubkových rozhovorů se šesti zástupci těchto generací. Součástí práce je také shluková analýza, pomocí které byly identifikovány tři segmenty spotřebitelů. Na základě zjištěných poznatků byla vytvořena doporučení pro subjekty na trhu s módou, jejichž účelem je zvýšení povědomí o problematice udržitelnosti v módě a podpora prodeje udržitelné módy.
Vliv sociálních sítí na chování spotřebitele
Chovancová, Silvie
CHOVANCOVÁ, Silvie. Vliv sociálních sítí na chování spotřebitele. Brno, 2023. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně. Vedoucí práce Ing. Lucie Veselá, PhD. Sociální sítě jsou součástí života už téměř každého mladistvého. Tato práce se zabývá zjištěním vlivu sociálních sítí na chování spotřebitelů generace Z. Zkoumá taktéž postoj generace Z k fenoménu fear of missing out (FoMO). Předmětem vý-zkumu bylo chování generace Z na sociálních sítích, jejích nákupní chování, moti-vace, a naopak odrazení od nákupu, a v neposlední řade jejich povědomí o stra-chu ze zameškání. Ze získaných poznatků byla vytvořena doporučení, která by měla podnikatelským subjektům pomoct při tvorbě marketingové strategie tak, aby byla efektivní pro oslovení generace Z. Tato doporučení taktéž zahrnují za-komponování prvků FoMO.
Finanční a digitální gramotnost generace Z
Weiss, David
Tato bakalářská práce se zabývá finanční a digitální gramotností generace Z v České republice. Hlavním cílem této práce je zjistit úroveň finanční a digitální gramotnosti zástupců generace Z. Úroveň finanční i digitální gramotnosti byla stanovena pomocí klasifikační stupnice. Pro přesnější poznání současného stavu a porozumění, jak si generace Z v oblasti finanční a digitální gramotnosti stojí, byly také stanoveny a následně vyhodnoceny výzkumné otázky. K naplnění cíle práce bylo využito dotazníkového šetření. Otázky z dotazníkového šetření byly poté jednotlivě přezkoumány a vyhodnoceny. Bodový zisk u finanční i digitální gramotnosti byl roven přibližně 4 bodům z celkových 8 možných, z čehož vyplývá převážně průměrná, tedy ani vysoká ani nízká, úroveň finanční i digitální gramotnosti generace Z. Z výsledků dotazníkového šetření vyšlo najevo, že lépe si vedou muži a lidé s vyšším dosaženým vzděláním.
Instagram jako komunikační nástroj prevence plýtvání potravinami u generace Z
Štěpánková, Tereza
ŠTĚPÁNKOVÁ, T. Instagram jako komunikační nástroj prevence plýtvání potravinami u generace Z. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. V současnosti je problematika plýtvání potravinami považována za celosvětově závažný problém, jelikož se každoročně vyplýtvají tisíce tun potravin. K plýtvání potravinami dochází ve všech fázích potravinového řetězce, největší podíl však představují domácnosti. Pro minimalizaci tohoto odpadu je proto nutná změna ve spotřebitelském chování. Tato diplomová práce si tudíž klade za cíl na základě identifikace klíčových faktorů, ovlivňujících míru plýtvání potravinami u konečných spotřebitelů generace Z, navrhnout vhodnou komunikační kampaň na oblíbené síti Instagram zaměřenou na prevenci plýtvání potravinami a podporu udržitelného chování. Tato komunikační strategie vychází především z informací poskytnutých kvantitativním a kvalitativním výzkumem a měla by pozitivně přispět ke změně chování při spotřebě potravin.
Vnímání reklamy spotřebiteli generace Z
Mecerodová, Andrea
Bakalářská práce se zabývá reklamou a jejím vnímání spotřebiteli patřící do generace Z. V literární rešerši bude popsána marketingová komunikace, její průběh a komunikační a marketingový mix. Druhá část literární rešerše bude věnována popisu reklamy a její psychologie včetně zaměření na cílovou skupinu, na níž bude následně navazovat kapitola věnovaná generaci Z a charakteristice jejího nákupního chování a marketingových očekávání. Výsledková část bude zaměřena zejména na vlastní výzkum vnímání reklamy spotřebiteli generace Z, který bude proveden prostřednictvím dotazníkového šetření. Následně budou některé výsledky porovnány s orientační analýzou. Cílem je interpretovat výsledky vlastního šetření a doporučení plynoucí ze získaných dat zejména pro marketéry, jež se zaměřují na generaci Z.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 93 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.